جنوب Kitsap grads شرکت با رژه در خیابان خلیج

Chris Henry Kitsap Sunمنتشر شده 12:43 AM EDT Jun 6, 2020پورت اورچارد — نبود فارغ التحصیلی آنها قرار دارند اما

توسط ABESTANEWS در 17 خرداد 1399

پورت اورچارد — نبود فارغ التحصیلی آنها قرار دارند اما برخی از آن را گفته بود و بهترین آنها همیشه می تواند خواب تا.

پس از سه ماه از انزوای اجتماعی به دلیل عدم اطمینان از coronavirus و تکمیل کلاس های آنلاین در خانه, جنوب, Kitsap, فارغ التحصیلان دبیرستان در کلاس 2020 رژه در تزئین وسایل نقلیه در طول خیابان خلیج تشویق خانواده و دوستان و جامعه گرسنه برای یک جشن.

وجود صندلی و درب عقب اتومبیل cookouts. وجود دارد بالن و علائم و جنوب Kitsap گرگ پرچم و پوشش مسیر.

آن مردمی شروع بر روی چرخ های انجام شده توسط والدین و خود دانش آموزان. کلمه بود و پدر و مادر انجی مارتین بود سازمان.

"او فقط آن را در Facebook و تمام شهر بیرون آمد و گفت: Keri Sieckowski افتخار مامان فارغ التحصیل اسپنسر Sieckowski.

جنوبی, Kitsap, مانند مناطق دیگر در سراسر کشور لغو سنتی خود فارغ التحصیلی که می شده اند 9 ژوئن در تاکوما گنبد به دلیل نگرانی در مورد COVID-19 و اجتماعی-فاصله گرفتن محدودیت های اعمال شده توسط دولت در اواسط ماه مارس که حد بزرگ کرده است. حتی اگر Kitsap County است در فاز 2 از دولت چهار فاز coronavirus طرح بازیابی وجود ندارد و سوال از برگزاری سنتی شروع حتی برای کوچکترین مدارس.

Graduations تغییر توسط COVID-19 مجازی یا درایو-از طریق رویدادهای برگزار خواهد شد در سراسر Kitsap County بیش از هفته آینده-و-نیم برابر یک پس زمینه از ملی و اندوه بیش از مرگ جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که 25 مه در بازداشت مینیاپولیس افسران پلیس. ویدئوها از فلوید مرگ پس از یک افسر زانو در گردن او برای نزدیک به نه دقیقه باید گالوانیزه خشم در برابر نژادی-پروفایل. تظاهرات در سراسر Kitsap County این هفته برخی از دانشجو به رهبری مسالمت آمیز است.

جنوب Kitsap دبیرستان با کلاس حدود 550 فارغ التحصیلان افتخار grads در اوایل این هفته با فرد پیاده روی در سراسر مرحله هماهنگ در گروه پنج ایستاده شش فوت از هم جدا. این روند که بصورت زنده و ضبط شده در زمان چهار روز. فارغ التحصیلی و تصویری تولید شده توسط این منطقه خواهد شد در ژوئن 9.

"ما بسیار افتخار از کلاس از سال 2020 است. جنوب Kitsap دبیرستان متناوب فارغ التحصیلی پیاده شد و به مدت چهار روز در این هفته گذشته بهطور رسمی به رسمیت شناختن و به دنبال راهنمایی از واشنگتن وزارت بهداشت گفت: منطقه سخنگوی Amy Miller. "SKHS و جنوب Kitsap منطقه مدرسه نه سازماندهی این رویداد است."

شهر پورت اورچارد بود دست آف به عنوان به خوبی. نه آنها دخالت کند و یا سعی کنید برای اجرای فاز 2-اجتماعی فاصله دستورالعمل که آزادانه مشاهده در بهترین حالت حداقل توسط تماشاگران.

"من با قدردانی از حمایت و شور و شوق برای ما فارغ التحصیل از سالمندان" گفت: شهردار راب Putaansuu. "شهر پورت اورچارد نشده شرکت کننده در برنامه ریزی این رویداد است."

Sieckowski وجود دارد با چندین بچه که پسر باید همدیگر را پس از مدرسه ابتدائی. آنها ایستاده بودند در نزدیکی خانه آجر که از عرشه فوقانی موسیقی blared و DJ got جمعیت دامن زده.

"او نمی گم تاکوما گنبد" Sieckowski گفت: اسپنسر فقط قبل از گرادیان رژه آغاز شده است. "او دست خود را ارشد بیس بال در سال است. اما این باعث می شود برای آن است."

کریستن Richendifer مامان فارغ التحصیل جکسون و دوست اسپنسر گفت: او پسر با استقبال از برنامه های جایگزین.

"اگر او می توانست طراحی کامل ارشد سال بود و در آن ... منهای همه گیر" او گفت:.

فارغ التحصیل Kyler کلسو در حال حاضر همراهان از خانواده تشویق او را در.

"من خیلی هیجان زده گفت:" مادر بزرگ, Denise کلسو. "ما منتظرش بوده ام برای این است. ما نمی کنید برای رفتن به فارغ التحصیلی خود را."

"این عالی جامعه را با هم به جشن سالمندان است. آنها آن را سزاوار است" گفت: Kyler عمه ناتالی ویلر.

پس قابل پیش بینی رژه آغاز شد. سالمندان ظاهر sunroofs و نشستن در وانت تخت مخابره تکان داد و آغشته به آن همه. این بود که لحظه ای خود را.

یکی گراد در کلاه و لباس شب پرید بیرون از خودرو و فرار پابرهنه پایین خیابان خلیج تکان دادن یک پرچم.

فارغ التحصیلان سارا اسمیت و هایدی Palko آهسته اتومبیل خود را به اندازه کافی بلند برای بیان قدردانی خود را برای رژه و جامعه را شناخت از سالمندان است.

"من احساس می کنم خیلی کامل" Palko گفت.

این اتومبیل تبدیل به اطراف در انتهای خیابان خلیج و پردازش امتداد مسیر تبدیل و پردازش چندین بار قبل از آخرین حلقه هنگامی که موسیقی پژمرده و جنوب Kitsap کلاس مدرسه بالا از سال 2020 سوار به سوی آینده است.

Chris Henry گزارش آموزش و پرورش و جامعه, اخبار, برای, Kitsap Sun. رسیدن به او را در (360) یا 792-9219 christina.henry@kitsapsun.com. حمایت از پوشش اخبار محلی با ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب