چیزی آبی: Pensacola منطقه عروسی صنعت را لرزاند توسط coronavirus به عنوان زوج تقلا

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 2:42 PM EDT May 16, 2020کریستینا Ingrassia و استفانی هارتمن که هر دو ز

توسط ABESTANEWS در 29 فروردین 1399

کریستینا Ingrassia و استفانی هارتمن که هر دو زنده در New Orleans شده اند به دنبال به جلو به 2 واقعا برای برخی از زمان.

این زن و شوهر شده اند و برنامه ریزی خود را Pensacola, ساحل, عروسی که برای تاریخ و به دنبال به جلو به اجاره یک خانه ساحلی گفت: پاکستان خود را زیر یک چادر خارج Landshark در Margaritaville و رقص شب دور با خانواده و دوستان خود را که خواهد بود از سفر بیش از همه با آنها.

اما متاسفانه مانند بسیاری از زوج ها که مجموعه خود را به مراسم ازدواج تاریخ, مارس, آوریل, مه, و احتمالا حتی ژوئن این سال آنها نیاز به برنامه ریزی مجدد با توجه به شرایط آنها نمی توانست fathomed فقط چند ماه پیش: coronavirus بیماری همه گیر.

"ما شده است از طریق عاطفی coaster غلتکی کاملا چند بار و البته در زمان های مختلف. یکی از ما وحشت است و آرام بخش است شخص دیگر پایین" Ingrassia گفت: در یک مصاحبه تلفنی با اخبار, مجله روز چهارشنبه. "وقتی این همه من فکر می کنم هر دوی ما صادقانه در حالت زنده ماندن. این شد که ما باید چیزهایی را تغییر دهید. کل جهان است و در این در حال حاضر آن را فقط به ما نیست و ما قصد داریم به رول با آن است.

"اما البته وجود دارد که من در اشک را شکست," او اضافه شده است. "این چیزی بود که من انتظار می رود برای عروسی من."

Coronavirus عروسی: چگونه برخی می گویند 'من' در میان بسیاری از جدید نبایدها

عروس و دامادی در سراسر جهان برای لغو و یا به تعویق انداختن nuptials خود را به دلیل این بیماری همه گیر در حال انجام است که فلج اقتصاد جهانی و مجبور بیش از 90 درصد از آمریکایی ها در داخل تحت عنوان "stay-at-home" سفارشات برای آینده قابل پیش بینی. هر دو Escambia و سانتا رزا شهرستانهای را به حالت تعلیق در صدور مجوز ازدواج تا اطلاع ثانوی و محلی طراحان عروسی در پنساکولا منطقه در حال تقلا برای کمک به زوج های حرکت های آینده و برنامه ریزی مجدد طرح شده اند که ماه ها و حتی سال در ساخت.

مگان کندی بوده است Pensacola بر اساس برنامه ریز عروسی برای 10 سال گذشته و می گوید: حدود 60 درصد از مشتریان محلی حالی که 40 درصد مشتریان از جاهای دیگر که در حال آمدن به سواحل خلیج فارس به مقصد به سبک عروسی.

کندی و تیم کوچک از برنامه ریزان کار کرده اند روز 18 ساعت چند هفته گذشته را امتحان کنید و دوباره برنامه عروسی برای بیش از یک دوجین مشتریان از جمله Ingrassia و هارتمن. بین ماه های مارس 28 و 30 مه کندی می گوید: او تا به حال 13 رویدادهای برنامه ریزی شده است که او نیاز به در حال حاضر دوباره برنامه با توجه به همه گیر.

و این کار آسانی نیست, با توجه به هر مشتری بین 10 و 15 فروشندگان — از جمله محل برگزاری, گل, موسیقی, مو و آرایش, هتل, غذا, و بیشتر.

Coronavirus مراسم ازدواج: پزشکان جست و خیز عروسی بزرگ, تاخیر, ماه عسل به مبارزه با کروناویروس یک هزار مایل از هم جدا

"شده است وجود دارد بسیاری از فضل درگیر در هر دو طرف" او گفت:. "فروشندگان درک است که مشتریان در زمان عاطفی اما مشتریان درک کنند که این نیز تا به حال چنین تاثیر عظیمی بر فروشندگان مالی. ما در حال انجام بهترین های ما برای برنامه ریزی مجدد مردم به آنها اطمینان می دهم که خود را در تاریخ جدید است که تاریخ آنها باید ازدواج می شود."

Ingrassia مسکن و هارتمن, a New Orleans, آتش نشان و امدادگر باید دوباره برنامه ریزی شده خود را nuptials برای ژوئن 27, اما حتی تاریخ است که در هوا به عنوان ویروس همچنان به تاخت و تاز کشور است. خود برنامه پشتیبان گیری برای ازدواج بعدی ممکن است.

"من می دانم آنچه در آن است مثل این است که یک پاچه, عروس, و من سعی کردم بهترین من برای انجام این کار, اما من احساس می کنم برای همه این عروس های دیگر در همین وضعیت بود که تاریخ خود هفته است که این همه واقعا آغاز شده است" Ingrassia گفت. "اما همه ما در, و ما در حال رفتن به آن را کشف کردن."

ناوار و Pensacola, ارتباط جنسی, مقابله با به تاخیر انداختن برنامه های خود را

دیو Sloat و سارا جکسون زنده در نورر ساحل هستند و هر دو در نیروی هوایی ایالات متحده مستقر در kayle jo dyer زمینه است.

این زن و شوهر رو درگیر در پاریس در D-روز در مقابل موزه لوور و بلافاصله شروع به دنبال به سواحل خلیج فارس گزینه های برای روز عروسی خود را. این جفت ارز تصمیم به ازدواج در 30A در شهرستان والتون برای "mini-مقصد" عروسی در مارس 8, اما از آن زمان تا به حال به تعویق انداختن خود مراسم تا اکتبر. 2.

"تغییر زمان شده است یکی از ساده ترین چیزهایی که ما تا به حال به انجام" Sloat گفت. "بخش سخت بود در واقع برای مقابله با این تصمیم به حرکت در تاریخ. اما به عنوان به زودی به عنوان آن را کاملا آشکار است که حق تماس و به عنوان به زودی به عنوان ما قادر به در واقع همان طرح در پاییز آن را آسان بدون ذهن و بسیار خوشحال."

Coronavirus Pensacola: خواهد نوازی کارگران دوباره ؟ Pensacola رهبران صنعت ترس ندارد.

برای Jayde هرمان که در حال برنامه ریزی برای ازدواج با نامزدش زاک پنبه در Portofino جزیره رفت و آمد مکرر در مارس 28, عروسی تاریخ در حال حاضر آمده و رفته و هرمان مطمئن نیست که او قادر به دوباره برنامه همه چیز.

این زن و شوهر که هر دو در زندگی Pensacola, آیا اعتماد به نفس با تصمیم خود را برای به تعویق انداختن nuptials خود را تا زمانی که آنها می توانید مطمئن شوید که آنها با خیال راحت می توانید جمع آوری به جشن عشق خود را.

"من تا به حال بسیاری از نگرانی و اضطراب در ابتدا برای اطمینان حاصل کنید چرا که آن را واقعا استرس زا چیز را امتحان کنید و تصمیم گیری" هرمان گفت. "اما من می دانستم که کار درست انجام شده بود لغو و دوباره برنامه چرا که سلامت می آید برای اولین بار. نگه داشتن خانواده خود را امن است اول سلامت خود را اول است و من فقط به حال به تصمیم گیری است که بهترین ها را برای جامعه ما خانواده های ما و دوستان ما هستند."

برخی به دنبال لنت نقره ای در طول زمان نامشخص

در حالی که روند حرکت همه چیز در اطراف و دوباره رزرو برنامه شده است استرس زا, بسیاری از زوج های در حال انجام بهترین خود را برای پیدا کردن پوشش نقره ای در وضعیت و نگاه به جلو به روز آنها در نهایت می تواند نکاح باشد و جشن می گیرند با کسانی که آنها را دوست دارم.

Sloat گفت سپاسگزار او تا به حال این فرصت را به کم کردن سرعت و زمان بیشتری را صرف با خانواده خود را.

"همه همیشه شکایت در مورد نداشتن زمان کافی برای انجام کارها و تمرکز بر روی چیزهایی که مهم است." "ما همیشه مشغول, مشغول, مشغول کار و فعالیت ها و هر چیز دیگری اما ما شده ایم واقعا پر برکت در یک موقعیت که در حرفه ما هنوز هم یک چک در طول این زمان. از آنجا که این زمان تمام شده است زمان به نوعی از یک مکث صرف زمان بیشتری را با سارا پسر کوپر و آن را به یک زمان زیادی را به مکث و دوباره وصل کنید."

کندی برنامه ریز عروسی برای هر سه, دو فاک, گفت که هر چند ماه گذشته شده است پر استرس ترین ماه تمام از 10 سال فعالیت حرفه ای آن را واقعا قرار داده و به چشم انداز برای خود و مشتریان خود را به زیبایی از مراسم عروسی و توانایی خود را به ارمغان می آورد با هم بسیاری از اعضای خانواده و دوستان و عزیزان در یک مکان.

"مراسم عروسی می تواند سرگرم کننده, اما آن است که واقعا در مورد تعهد و داشتن تمام افرادی که شما را دوست دارم بیشتر در زندگی خود را در همان مکان و همان زمان" او گفت:. "این اتفاق بسیار نادر است در زندگی. من احساس می کنم این ویروس و این بار با عدم قطعیت خواهد بود (لاهه) با شادی و درس های آموخته شده و درک است که ما در حال حاضر برای خانواده ما و دوستان که از سفر آمده و این همه راه برای ما است. نه به دلیل سرگرم کننده اما به دلیل عشق و با هم بودن است که شما می توانید در چیزی شبیه به یک عروسی."

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب