برخی از ایده هایی که ممکن است شروع به حل کشتی سازی ترافیک

نظرکوین Walthall مقاله نویسمنتشر شده 5:37 PM EDT 29 مه سال 2020در اینجا برخی از خبر خوب استقبال کشتی سازی تراف

توسط ABESTANEWS در 10 خرداد 1399

نظر

در اینجا برخی از خبر خوب استقبال کشتی سازی ترافیک: شهر برمرتون اعطا شده است منحصر به فرد کمک مالی به طرح یک راه حل به روزانه یک ساعت یک عجله. برای $75,000 از شهرستان خرید-در وزارت دفاع (از طریق دفتر سازگاری اقتصادی) را به شهر $675,000 به حل نزدیک به یک قرن ، این است که اساسا نیروی دریایی شناخت که روزانه ترافیک در یک شهر کوچک نیست پایدار برای هر شهر یا کشتی سازی. آسمان محدود برای آنچه که می تواند برنامه ریزی شده با این بودجه و آن را به ما داده های سخت ما نیاز به واجد شرایط برای کمک های مالی دیگر که کمک خواهد کرد که طرح یک واقعیت است.

این بسیار غیر معمول اعطای محصول از چند ماه از کار توسط شهردار گرگ ویلر و شهر برمرتون اساسا ایجاد یک نوع جدید از همکاری با نیروی دریایی که نه قبل وجود داشته است. آن درگیر استخدام حرفه ای لابی و "ماراتن" سفر به واشنگتن دی سی.

بنابراین آنچه که باید طرح شود ؟ من پیشنهاد سه ایده هایی که من امیدوارم جرقه افراد دیگر خلاقیت و شروع یک کار مهم گفتگو عمومی. تاپیک بالا غلتک طرح بلند پروازانه برنده-برنده است که کاهش ترافیک و پارکینگ سويه اما نیاز به برخی از بعید همکاری بین و سال برای رسیدن به. وجود دارد یک دست یافتنی سازش طرح است که به طور خاص هدف پارکینگ اما در واقع ممکن است باعث تشدید ترافیک. در نهایت وجود یک طرح است که تلاش برای پیش بینی و فعالانه آدرس Kitsap آینده ترافیک گلایه جامع راه است.

بیشتر توسط Kevin Walthall: یک شهر را سلاح مخفی: گل

بیشتر توسط Kevin Walthall: نمونه هایی از ADUs که کار

بالا غلتک طرح

جای تعجب این بود عضو شورای شهر مایک سیمپسون که پیشنهاد "راه آهن نور" به کشتی سازی از Gorst. من مطمئن هستم که او به طور خاص به معنای به پیشنهاد راه آهن نور بیش از رفت و آمد راه آهن -- راه آهن رفت و آمد خواهد بود مقرون به صرفه تر چون یک قطار می تواند با استفاده از آهنگ های موجود در حالی که راه آهن نور نیاز به گران, آهنگ های جدید.

او نیست که برای اولین بار به شناور این ایده. خواننده جان Nantz نوشت: به من در مورد گذشته پیشنهاد برای استفاده موجود راه آهن در حال اجرا از شلتون به برمرتون (از طریق Allyn Belfair و Gorst) به عنوان راه آهن رفت و آمد. وزارت دفاع شات ایده پایین -- آنها ظاهرا می خواهید برای حفظ منحصر به فرد استفاده از آهنگ اما یک بار من تو را دیدم که در آن کسانی که آهنگ های زد بر روی نقشه و من نمی توانستم unsee آن است.

این راه آهن است که به راحتی قرار می گیرد در حال اجرا تقریبا همان مسیر به بزرگراه 3. برای سرمایه گذاری حداقل از ساختمان چند ایستگاه و خرید چند قطار صدها نفر از مسافران می تواند دور زدن ترافیک هر روز. قطار به احتمال زیاد اجرا تنها چند سفر در اوج رفت و آمد ساعت اما مقیاس می تواند تا اگر تقاضا به نام برای آن است. تقاضا برای vanpools و کارگر شاتل به مدت طولانی ایجاد شده است; راه آهن رفت و آمد خواهد بود بعدی منطقی تکراری گام-و تا حد زیادی بهبود تجربه. داشتن قبلا رانده اتوبوس مدرسه مسیر از برمرتون به Allyn من حاضر به شرط بندی بسیاری از جنوب Kitsap و میسون کانتی مسافران خواهد پرش در فرصتی برای جلوگیری از بن بست. سوال وجود دارد هر چند که خواهد آن را اجرا کنید ؟ یک Kitsap-ماسون حمل و نقل همکاری ؟ وزارت دفاع خود را ؟

یک ایستگاه در Belfair و یک ایستگاه در Gorst (و احتمالا شلتون یا آلین) در حال اجرا در اوج رفت و آمد ساعت می تواند به کاهش فشار در 16 بزرگراه و بزرگراه 3 به خصوص در چارلستون بلوار تبادل. البته کمتر اتومبیل-مسافران به معنی کمتر پارکینگ تقاضا است. به نظر می رسد مانند یک برنده خواهد اما وزارت دفاع اجازه می دهد تا آن ؟ این سوال که می تواند این مفهوم غیر استارتر.

کم مانع گزینه

نشستن در ترافیک یکی از همه زمان حداقل فعالیت های مورد علاقه, اما به مراتب بیشتر توهین آمیز به من حساسیت راه فیزیکی شهر برمرتون است که توسط سطح پارکینگ. این امر می تواند یک چیز اگر این سطح مقدار زیادی راضی تقاضا اما آنها نمی. من نوشته ام در این مورد قبلا در جزئیات. در خلاصه آن را بدتر از شما فکر می کنم. در علاوه بر این به یک چشم درد ما مالیات بالا هستند چرا که کسب و کارهای بزرگ مانند سیاتل مبتنی بر الماس پارکینگ -- که دارای 42 تعداد زیادی مرکز شهر -- نیست حمل و سهم خود را از بار مالیاتی. قبض آب خود را بالا است چرا که بیش از پنج هکتار از شهر ما با ارزش ترین اموال اغلب متعلق به خارج از دولت اشخاص مشمول مالیات در كيفرى نرخ پایین ترک ما را انتخاب کنید تا شل.

الماس پارکینگ زیادی در 401 Park Avenue برای مثال می برد نزدیک به یک مالیات 25 درصد کاهش در چهار سال گذشته به این دلیل که زمین در مرکز شهر است و ظاهرا ارزش از دست رفته -- این با وجود بالا رفتن سرسام آور ارزش زمین در سراسر شهرستان. تکرار می کنم: این است که چرا قبض آب خود را بالا است. شما در حال پرداخت یارانه هکتار هکتار و از هرز فاسد پارکینگ که سود عظیم شرکت های بزرگ. کسانی هکتار باید در میان شهر سازنده ترین همکاران به شهرستان خدمات. آنها بزرگترین درن.

کسانی که مقدار زیادی نیاز به رفتن. پایین آویزان میوه احتمالا تحکیم فضاهای پارکینگ به چند سطح گاراژ نتیجه رضایت بخش پارکینگ تقاضا و اجازه می دهد که فضای هدر رفته برای تبدیل شدن به چیزی مفید است. این راه حل اگر هر چیزی تشویق بیشتر رانندگی و جلب ترافیک بیشتر به غرب برمرتون شبه جزیره اما حداقل ما می خواهم برمرتون به شهر بازگشت. در حالت ایده آل, پایگاه نیروی دریایی Kitsap یا PSNS می سازد بیشتر گاراژ خود را در آن اموال است. نیز وجود دارد یک شهر متعلق به بسیاری همسایه Burwell دروازه خواهد بود که خوب نامزد برای یک گاراژ. این است که حداقل های مورد علاقه من راه حل, اما آن را به مراتب بهتر از هیچ چیز است.

این راه حل جامع

پارک سوار یک ایده عالی اما من فکر می کنم آنها می تواند یک گام بیشتر و ثبت به یکی دیگر از عمده برمرتون توسعه: the rebirth of the Eastside مرکز اشتغال است.

هریسون در حال خروج, خروج از "مرکز اشتغال" بدون هسته خود کارفرما. برنامه ریزان شهرستان باید تن به تن بسیار کلی پهنه بندی طرح برای کمک به usher منطقه به مرحله بعدی آن زندگی منطقی ترین است که تراکم متوسط مسکونی منطقه (فرضی یک داستان 5-حداکثر) با پارک ها و خیابان های سطح خرده فروشی. من کار بر روی یک بیشتر در عمق تجزیه و تحلیل در UrbanBremerton.com یک سایت من هم کمک به. این یک ایده عالی است اما ما باید هر انگیزه ای ممکن است برای جلوگیری از این منطقه را از افتادن به فروپاشی آن دفاتر و فروشگاه ها خالی است.

در پیشنهاد من این است: پیشنهاد کاهش فردی پارکینگ حداقل در ازای توسعه دهندگان تبادل نظر در به ساخت بزرگ, دسترس, چند سطح گاراژ در انتهای شمالی EEC (abuting شریدان و/یا 303) و رایگان, روت جامعه شاتل به کشتی سازی کشتی مرکز شهر و Manette. اساسا یک مشترک پارک سوار در استروئید است که کل جامعه می تواند از بهره مند شوند.

این EEC می تواند تبدیل به داخلی قابل پیاده اما چگونه آن را ادغام با آن ماشین-وابسته به محیط اطراف? آن را سخت به هیجان زده در مورد "drive-thru شهرسازی." چگونه آن را اتصال در سراسر پل ؟ چگونه ما واردات صدها نفر از ساکنان جدید به محله اما نه واردات ترافیک هست ؟ و چگونه ما آن را به عنوان آسان که ممکن است برای توسعه دهندگان به نفس زندگی جدید را به این منطقه قبل از آن ساختمان خالی از سقوط به blight ؟

پاسخ برای من نهفته است در مکرر شاتل در حال اجرا یک دایره "پل به پل" حلقه. "آزاد" و "مکرر" عوامل کلیدی در گرفتن مردم برای سوار شدن. یک اتوبوس واحد می تواند شروع از EEC رفتن به مرکز شهر می شود و دوباره در حدود 20 دقیقه است. که بد نیست. پارکینگ حداقل در حال حاضر هزینه عمده که مانع توسعه مجدد با گاراژ و پارکینگ هزینه بیش از $21,000 در هر فضا برای ساخت به طور متوسط. $21,000 فقط خیلی دورتر با شاتل مقایسه با بتن megaliths بنابراین این انگیزه می تواند هر دو کمک به خار و توسعه به طور چشمگیری کاهش ترافیک اثرات.

ساده پارکینگ که به راحتی در دسترس از ویتون می تواند مقرون به صرفه تکرار برای اولین بار از این مفهوم است. شاید آن را حس می کند شروع حتی بیشتر از میزان متوسطی ارائه پارکینگ حواله برای توسعه دهندگان خرید مستاجران ترانزیت عبور می کند. به خوبی توسعه و پارکینگ تقاضا میدارد تا یک "فاز دوم" می تواند یکی دیگر اختیاری ارزیابی و پرداخت به ساخت یکی از بزرگ مقرون به صرفه گاراژ به جمع آوری رانندگان از سرعت در حال رشد شرق برمرتون که هاپ شاتل. پس از حداکثر ساعت کار, کسانی که فضاهای پارکینگ پس از آن استقبال خریداران خرده فروشی. خرده فروشان را یک فرصت برای مانع کسب و کار از اعتصاب کارگران حمل و انتقال از شاتل به ماشین که می رسم کسب و کار به این منطقه است.

این امر اتصال شرق و غرب برمرتون. آن را به خانواده های طبقه کارگر دسترسی رایگان به مراکز اشتغال است. این امر کاهش ترافیک رفت و آمد در مهم chokepoint. اما مهمتر یک شاتل رایگان خواهد بود یک راه برای تاسیس شهروندان برای بهره مندی از جدید پول آمدن به شهر.

این چیزی است که نشسته است به شدت با من و من امیدوارم که اگر این مدل کار کرده در EEC آن می تواند تکرار در دیگر redeveloping محله مانند چارلستون است. که یک شهر را از شبه, پل ها عبور می کند و جغرافیا را تضمین می کند ما در حال رفتن به برخی از ترافیک تنگناها. آن را برخی از کار را به اتوبوس شاتل vanpool و گزینه های دیگر به اندازه کافی جذاب برای خواستگاری رانندگان را از آن تنگناها اما من فکر می کنم آن می تواند انجام شود.

شما چه فکر می کنید ؟ وجود ایده های بهتر در خارج وجود دارد برای رفع ترافیک?

کوین Walthall است برمرتون ساکن و به طور منظم به Kitsap Sun. او همچنین می نویسد برای وبلاگ شهری برمرتون. تماس با او را در kswalthall@gmail.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن