کسب و کارهای کوچک نگران Escambia County coronavirus اعطای کمک های مالی خواهد شد به سرعت خشک

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:16 PM EDT Apr 17, 2020پس از تلفن همراه خود را و آشامیدنی کسب و

توسط ABESTANEWS در 30 فروردین 1399

پس از تلفن همراه خود را و آشامیدنی کسب و کار شد و کنار با توجه به کروناویروس همه گیر Dannon قلاب کاربردی برای وام های متعدد اما او هنوز به امن هر گونه کمک اضطراری مالی.

او امیدوار است که تغییر خواهد کرد زمانی که او امر برای Escambia County کسب و کار کوچک COVID-19 بازیابی گرانت برنامه که راه اندازی پنج شنبه و ارائه می دهد تا 2500 دلار در بودجه اضطراری برای تحت تاثیر قرار کسب و کار. اما بسیار شبیه اقتصادی آسیب فاجعه وام و چک برنامه حفاظت از برنامه های او نگران پول خشک خواهد شد تا قبل از او می شود تایید شده است.

"شما همیشه فقط مرتب کردن بر اساس مجبور به نگه داشتن سر خود را جلو و یک پا در مقابل دیگر" قلاب گفت. "حتی این جدید (گرانت) فرصت شما می دانید وجود دارد و نه پول کافی برای رفتن به اطراف برای همه است."

قلاب' کسب و کار این است که شیر ساحل, یک موبایل تریلر است که در خدمت نوشیدنی در وقایع خصوصی مانند مراسم عروسی و جمع آوری اعانه. کسب و کار فقط راه اندازی شد در ماه نوامبر و در حال حاضر تمام حوادث آن در مه و ژوئن بوده است به تعویق افتاد با توجه به کروناویروس تعطیلی.

قلاب است که تنها کارمند از شیر ساحل گفت که او احساس می کند کسب و کارهای کوچک با فقط یک کارمند نادیده گرفته شده اند وقتی که می آید به کمک مالی و وام های ارائه شده در طول رکود اقتصادی در ارتباط با شیوع کروناویروس.

کوچک مرکز توسعه کسب و کار در دانشگاه وست فلوریدا خواهد بود اداره برنامه کمک هزینه است $125,000 در بودجه از هر دو شهرستان و شهر Pensacola. این سازمان آغاز خواهد شد و به قبول برنامه در ساعت 8 صبح روز شنبه و مقامات بر این باورند آن را اجرا خواهد کرد به سرعت.

بیشتر Pensacola, اتاق بازرگانی, رییس تاد تامسون گفت: مهمان نوازی رهبران در یک تماس پنج شنبه که او بر این باور اولیه تخصیص خواهد بود رفته قبل از کمیته انتخاب می شود از طریق تمام برنامه های کاربردی.

"هنگامی که شما یک فاجعه مانند این است که با لمس کردن به معنای واقعی کلمه هر کسب و کار به برخی از درجه و یا دیگر وجود دارد فقط علاقه زیادی به خصوص برای اعطای" گفت: جان Emsing کسب و کار مشاور برای SBDC در UWF. "زمانی که شما واجد شرایط برای آن وجود دارد هیچ دلیلی برای هر کسب و کار نشسته در خارج وجود دارد نه به (اعمال)."

با فرض کسب و کار حداکثر مقدار تنها 50 خواهد دریافت کمک های مالی قبل از تامین بودجه اولیه اجرا می شود. در شرایطی مانند این Emsing گفت: این یک عمل متعادل برای مقامات برای تعیین چقدر پول به به و چه مقدار خواهد بود در واقع تفاوت به کسب و کار.

"شما می توانید بزرگتر کمک های مالی اما پس از آن شما خواهد بود قادر به لمس کمتری شرکت" Emsing گفت. "این است که قطعا چیزی است که برای رفتن به یک راه حل برای هر کسی مشکلات. این تنها چیزی است که تنها چیزی که امیدوارم کمک به تسهیل کسب و کار برای سالم ماندن. اگر آن را می توانید نگه داشتن افراد شاغل و یا نگه داشتن چراغ کمی طولانی تر این است که در اینجا برای کمک به."

اعطای دارای تعداد مختلف نیاز به درخواست از جمله داشتن بیش از 20 نفر از کارکنان و متعهد به ماندن در کسب و کار برای حداقل شش ماه. نیمی از بودجه خود را به کسب و کار با 10 نفر از کارکنان و نصف دیگر آن را برای کسب و کار با 11 تا 20 کارکنان.

اعطای ایجاد: Escambia County تصویب ایجاد کسب و کار کوچک کمک مالی برنامه برای coronavirus تاثیر

DC ریوز رئیس کارآفرین افسر Studer, جامعه, موسسه و صاحب کامل ساده Brewing Co., کار کرده است به اتصال کسب و کار با منابع در طول رکود اقتصادی. او گفت که او را تحسین هر گونه تلاش برای کمک به کسب و کار شناور باقی می ماند اما گفت: اعطای معنا خواهد شد و حتی بیشتر به کوچکترین کسب و کار.

"که 2500 دلار برای یک کارمند دو کارمند, کسب و کار است که می تواند معنی دیگری چک است که می تواند به معنای ساخت, اجاره, است که می تواند به معنای مواد غذایی برای کسی که شمارش از یک درآمد در آینده در این زمان" ریوز گفت.

برنامه های کاربردی برای کمک مالی در حال حاضر در دسترس برای دانلود. کسانی را می توان یافت myescambia.com/COVID19grant.

برای دریافت بهترین شانس در اهداء کمک مالی Emsing پیشنهاد کسب و کار برنامه های کاربردی خود را کامل و صحیح و آماده برای ارسال اولین چیزی که صبح روز دوشنبه. آنها را برای بررسی بودجه در جهت آنها را مشاهده کنید.

برای واجد شرایط کسب و کار باید شرایط زیر باشند:

  • بود برای انتفاعی, خصوصی برگزار شد کسب و کار کوچک در شهرستان و یا در داخل شهر اگر تقاضا برای شهرستان بودجه ایجاد شده توسط Jan. 1, 2019. کسب و کار استفاده از بودجه شهرستان باید ثبت نام در Sunbiz.
  • شده اند لازم الاجرا توسط دولت به منظور کاهش یا از بین بردن خدمات و یا نشان از افت حداقل 25% در درآمد فروش مربوط به شیوع کروناویروس.
  • بیش از 20 کارمند در زمان فاجعه است.
  • تعهد به ماندن در کسب و کار برای حداقل شش ماه پس بدهد.

به درخواست کسب و کار باید:

  • درخواست مشاوره از SBDC در UWF و شناسایی "Escambia COVID-19 گرانت" در فرم درخواست. که می تواند انجام شود در sbdc.uwf.edu.
  • دانلود نرم افزار در myescambia.com/COVID19grant. ایمیل نرم افزار و اسناد به صورت فایل PDF fsbdcatuwf@gmail.com. قرار دادن "Escambia COVID-19 گرانت" در خط موضوع.
  • این برنامه باید امضا شده توسط افراد که در مجموع خود حداقل 51 درصد از کسب و کار. یک کپی از هر یک از افراد گواهینامه رانندگی یا گذرنامه باید ارائه شود.

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب