شش فشار دادن سوال در مورد دولت طولانی مدت بسته شدن مدرسه در جواب

Chris Henry Kitsap Sunمنتشر شده 11:59 AM EDT May 7, 2020المپیا — چند روز قبل از رژیم صهیونیستی. جی Inslee اعلا

توسط ABESTANEWS در 28 فروردین 1399

المپیا — چند روز قبل از رژیم صهیونیستی. جی Inslee اعلام کرد مدارس باقی خواهد ماند بسته فراتر از اصل مارس 24 مهلت با کلاس های آنلاین انجام شده برای بقیه سال مدارس دولتی' سرپرست کریس Reykdal ارسال شده یک ویدیو را به رسانه های اجتماعی توضیح میدهد که چگونه این همه به احتمال زیاد به بازی کردن.

Inslee در مارس 13 دستور داد تمام دولتی و خصوصی K-12 مدرسه در کشور به نزدیک به ساقه گسترش coronavirus. اگر چه این و یک میزبان از دیگر اجتماعی-فاصله اقدامات به نظر می رسد کاهش سرعت شیوع در این حالت Inslee گفت: مدارس باید بسته باقی می ماند از طریق ژوئن برای جلوگیری از تجدید حیات COVID-19 موارد آن (و مرگ و میر ناشی از آن) هنوز هم در حال افزایش است.

Reykdal در آنچه که به احتمال زیاد خواهد شد به طور منظم از ویژگی های خواندن سوالات متداول از خانواده ها و دانش آموزان و به بهترین پاسخ ها را به عنوان همه چیز ایستاده در حال حاضر.

1. من فارغ التحصیل?

پاسخ کوتاه این است: "بله."

"سالمندان ما در حال رفتن به فارغ التحصیل" Reykdal گفت.

"اگر شما ارشد در ایستاده خوب ما در انتظار شما خواهد خود را دریافت دیپلم در این سال" Inslee گفت: در کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه.

معلمان و مدیران در هر یک دبیرستان در سراسر کشور شده اند ارزیابی که در آن سالمندان ایستاده در یک مورد به مورد و بر اساس. Reykdal گفت: معلمان را "فردی تصمیم گیری در مورد آن دسته از دانش آموزان و دانش خود را و توانایی برای دیدار با استانداردهای."

برخی از مناطق نیاز به بیش از دولت است حداقل 24 واحد و در برخی موارد ولسوالی ها waiving برخی از اعتبارات اضافی. ولسوالی ها و همچنین به صورت جداگانه با سالمندان در بازیابی اعتبار که در آن بسیار مهم کلاس ها فاقد آن هستند.

COVID-19: اجرای ساختمان مدرسه را بسته باقی می ماند از طریق ژوئن Inslee اعلام کرد

علاوه بر این گفت: Reykdal "ما دولت هیئت مدیره از آموزش و پرورش آماده است به چشم پوشیدن از برخی از این اعتبارات برای دانش آموزانی که نیاز به مطلقا این, اما آن را نشانی از نیاز به نیت تلاش. ما نمی توانیم فقط با قرار دادن ما مداد و قلم و بگو: "سلام ما انجام می شود.'"

Reykdal توصیه می شود سالمندان به تماس خود را در مدارس و مطمئن شوید که آنها در مسیر فارغ التحصیل و از او خواست هر عضو کلاس از سال 2020 به اجتناب معمول "senioritis" فرض آنها می توانند ساحل به فارغ التحصیلی.

صحبت از graduations Inslee افزایش, امکان, اما نه تضمین آنها می تواند با وجود این بیماری همه گیر.

"اگر وجود دارد هر گونه فرصت را به دانش آموزان را برای چند روز بعد از آن در سال از جمله مراسم فارغ التحصیلی برای سالمندان ما, ما در حال رفتن به کشف این گزینه به عنوان شواهد همچنان به در آمده" Inslee گفت. "این فرصت را خواهد هدایت جمعی ما رفتار و موفقیت ما در رسیدن به این انتخاب های ما در حال ساخت است."

2. آنچه اتفاق می افتد به نیاز تست ؟

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در مارس اعلام کرد که دانش آموزان نمی باید سالانه تست این سال است. وزارت آموزش و پرورش را صرف فدرال مورد نیاز برای آزمایش های دولت برای K-12 دانش آموزان به دلیل بی سابقه مدرسه خاموش شدن ناگهانی رئیس جمهور تهمت و وزیر آموزش و پرورش بتسی داووس اعلام کرد 20 مارس.

SAT و ACT آزمون است که دانش آموزان نیاز به درخواست برای پذیرش کالج در انتظار هستند تا "بعدا در این بهار" Reykdal گفت: در پیام ویدئویی خود. به طور معمول این تست گرفته شده توسط جوانان و در برخی موارد رشته و یا دانشجویان سال اول. بنابراین مطمئن باشید دانش آموزان با هدف در آموزش و پرورش باید فرصت کافی را به آزمون Reykdal گفت.

پیشرفته قرار دادن آزمون است که دانش آموزان باید به کالج اعتبار برای شتاب بالا کلاس های مدرسه نیز در حال بررسی در شرایط. AP کلاس های در حال حرکت رو به جلو "برای بخش" و دانش آموزان می توانند انتظار کوتاه تر ارزیابی آنلاین است که در حدود 45 دقیقه در هر آزمون و تکمیل شود می تواند در خانه Reykdal گفت.

او توصیه دانش آموزان به "تماس با مدرسه و معلم خود را و مطمئن شوید که شما باید یک AP آزمون گزینه است."

3. چگونه نمرات تحت تاثیر قرار?

Reykdal گفت: هر مدرسه منطقه دارای اختیار برای تصمیم گیری چگونه دانش آموزان در حال ارزیابی برای حرکت به کلاس بعدی.

برای دانش آموزان در نمرات K-8 تصمیم "بسیار ساده" Reykdal گفت. مناطق را در پیشرفت دانش آموز و "اثربخشی آموزش و یادگیری" برای ارزیابی اینکه آیا دانش آموزان آماده به حرکت می کند. بیشتر خواهد بود Reykdal با اعتماد به نفس است.

برای دانش آموزان در نهم طریق 12th درجه ولسوالی را باید انتخاب را به او واگذار نامه نمرات و یا یک پاس/بدون سیستم اعتباری. Reykdal اشاره کرد که معدل بر اساس نامه نمرات مهم هستند برای کمک هزینه تحصیلی و دیگر فرصت های آموزشی. "پس لطفا تماس با مدرسه محلی خود را و کشف کردن آنچه در طرح خود است," او گفت:.

Kitsap County: مدرسه تحویل غذا تاسیسات به حالت عادی در 'دیوانه' times

4. اگر فرزند من یک IEP?

Reykdal گفت: مدارس در حال "آماده برای حرکت به جلو در" فردی برنامه های آموزش و پرورش تاسیس برای دانش آموزان معلول.

"بسیاری از کسانی که در حال انجام هستند و در فاصله ای مناسب در حال حاضر," او گفت:. "آنها اتفاق می افتد بیش کنفرانس از راه دور و من را تشویق شما اگر شما شنیده نشده از مدرسه خود را به آنها تماس بگیرید و مطمئن شوید که شما در حال غواصی به که IEP."

Inslee گفت: دولت مجاز است محدود در شخص یادگیری با مناسب اجتماعی-فاصله اقدامات برای برخی از دانش آموزان آسیب پذیر از جمله کسانی که با معلولیت و زبان آموزان زبان انگلیسی. اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از گسترش coronavirus خواهد شد شبیه به آن تحمیل شده بر school-based مراکز مراقبت از کودکان است که در خدمت ضروری کارگران و خانواده.

Reykdal گفت: دولت مایل به انجام آنچه در آن طول می کشد به انجام IEPs.

"این جدید است. این سخت است و ما متعهد به جبران خدمات اگر ما نمی توانیم همه چیز را به انجام در IEP در حال حاضر, اما کسانی که باید حرکت رو به جلو," او گفت:.

5. چقدر یادگیری را از دست داده است?

بیشتر به نقطه, چگونه ما آن را تا ؟

این پیشنهاد که دانش آموزان نیاز به تکرار یک درجه یک احمق آوریل شوخی Reykdal را می گوید.

Reykdal انجام محاسبات ریاضی در این یکی. او تخمین می زند COVID-19 مربوط به تعطیلی مدارس و هزینه هر دانش آموز 2.4% از یادگیری زمان در مجموع از او K-12 آموزش و پرورش است. که بر اساس دولت انتظار است که K-8 دانش آموزان دریافت خواهد شد 1,000 ساعات آموزشی در هر سال و 9-12 دانش آموزان دریافت خواهد شد 1,080 ساعت در سال است.

"در حال حاضر بر اساس زمانی که ما تا به حال ما بسته شدن در اواسط ماه مارس حتی اگر آن را گسترش تمام راه را تا ژوئن 19, دانش آموزان انتظار می رود برای از دست دادن چیزی در حدود 325 ساعت" Reykdal گفت.

دولت امیدوار است که با آموزش از راه دور است که می تواند از دست دادن محدودتر هم پایین برای بسیاری از دانش آموزان به حدود 1% برای 2019-20 سال تحصیلی. دفتر سرپرست آموزش عمومی مشخص شده است یک الگو برای آموزش از راه دور بخش های آن می تواند تبدیل به گنجانیده شده به آموزش و پرورش عمومی به جلو رفتن فراتر از همه گیر Reykdal گفت.

راهنمایی از دولت منحرف از اینکه یادگیری باقی مانده از 2019-20 سال تحصیلی خواهد بود به سادگی "غنی سازی" مانند آنچه انتظار می رود طی تعطیلات تابستان به نگه داشتن ذهن جوان از رفتن بیات به انتظار است که برنامه ریزی شده آموزش را انتخاب کنید که در آن آن را به سمت چپ خاموش و حمل در طول بسته شدن.

از مارس 23, موضع دولت به شرح زیر بود: "اگر چه مدارس تعطیل هستند و در حال ارائه سنتی فرد در آموزش و پرورش باید ادامه یابد. راهنمایی بیشتر خواهد بود مبتنی بر محبت و ارتباط و حس مشترک به جای سنتی انطباق اقدامات ما همه آشنا با ما در آموزش و پرورش جامعه است."

واشنگتن یکی از 14 متحده است که به نام آموزش از راه دور برای بقیه سال تحصیلی و کشورهای دیگر انتظار می رود به دنبال دارد.

"ما در واقع با کمی جلوتر از منحنی بر اساس صحبت های ما در سراسر کشور" Reykdal گفت. "بنابراین من فکر می کنم ما در حال رفتن به رقابتی است."

Reykdal در پیام خود مطرح امکان دیگر مدرسه سال (بیشتر موظف دانلود آموزش ساعت) رفتن به جلو به پرچین در برابر آینده اختلالات مانند قابل توجهی در سلامت و یا حوادث آب و هوا.

6. چه خواهد شد در این پاییز ؟

Reykdal چپ باز احتمال این که بازگشت به مدرسه پاییز آینده می تواند مختل شود اما آنچه که به نظر می رسد بستگی دارد در نتیجه از COVID-19 شیوع در طول تابستان و توصیه های مقامات بهداشتی.

"ما در حال حاضر در تلاش برای اندیشیدن به آنچه در زندگی به نظر می رسد مانند آمدن به مدرسه در پاییز به عنوان هر دو سنتی و چهره به چهره از مدل باید ما حق علم به نفع ما, اما همچنین ما می دانیم که ما باید به طور قابل توجهی بهتر است در این فاصله در مورد ما خودمان را پیدا کنید در این واقعیت است که" او گفت:.

COVID-19: داوطلبان کسب و کار ارائه مواد غذایی به خط مقدم کارگران در طول شیوع

Chris Henry گزارش آموزش و پرورش و جامعه, اخبار, برای, Kitsap Sun. رسیدن به او را در(360) یا 792-9219 christina.henry@kitsapsun.com. حمایت از پوشش اخبار محلی با ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب