سیما کانینگهام بزرگترین لحظه در شیکاگو تاریخ موسیقی

"دالایی لاما آمد و لمس یک دسته از دست ما و من به لمس دست خود را بیش از حد. من به یاد داشته باشید احساس را

توسط ABESTANEWS در 7 خرداد 1399
"The Dalai Lama came back and touched a bunch of our hands, and I got to touch his hands too. I remember feeling so moved by it, and feeling that 'this is what music can do—bring people from across the world together.'" - CJ HARVEY
  • "دالایی لاما آمد و لمس یک دسته از دست ما و من به لمس دست خود را بیش از حد. من به یاد داشته باشید احساس را با آن منتقل شد و احساس که " این چیزی است که موسیقی می تواند انجام دهد—مردم را از سراسر جهان با هم.'"
  • CJ هاروی

نه تنها 2020 سال از شیکاگو موسیقی آن نیز از 35 سال به صورت غیر انتفاعی و هنر شورای کسب و کار شیکاگو (A&BC) فراهم می کند که کسب و کار تخصص و آموزش به طراحان و سازمان های خود را در سراسر شهر بود. برای جشن ها و میلاد راه اندازی شد #ChiMusic35 کمپین در ChiMusic35.com که شامل یک نظرسنجی برای تعیین اجماع 35 بزرگترین لحظات در شیکاگو تاریخ موسیقی و همچنین به عنوان یک قرعه کشی به نفع یک&BC کار حمایت از خلاق جوامع مبارزه با تاثیر COVID-19 در شهر disinvested محله.

بخش دیگری از مبارزات انتخاباتی است که این خواننده همکاری: یک سری spotlighting چهره های مهم در شیکاگو موسیقی در خدمت به عنوان #ChiMusic35 سفیران. در این هفته ما از شنیدن سیما کانینگهام از مؤسسین avant-گروه راک Ohmme و مشغول همکار با هنرمندان سراسر ژانرهای—در میان آنها چارلز Rumback Twin Peaks جف فاستونی و Chance the Rapper. Ohmme جدید آلبوم خیال پردازی خود را شبح, قطره ژوئن 5 در Joyful Noise سوابق.

این مصاحبه انجام شد Ayana Contreras که یک DJ میزبان و تولید در WBEZ رادیو و مقاله نویس برای بدبینیمجله.


Ayana Contreras: یکی از مورد علاقه خود را در شیکاگو موسیقی لحظات?

سیما گفت: من در شیکاگو کودکان, گروه کر, زمانی که ما می خواند برای دالایی لاما در پارک هزاره. بود که در سال 2007 یکی از سال گذشته در گروه کر. من در آن از سن شش تا زمانی که من 18.

من به یاد داشته باشید که در آن زمان مادر من مبارزه با سرطان (که او را شکست داد) و او تا به حال بدست عمیق به بودیسم از طریق زمان با آن است. بنابراین من به یادگیری زیادی در مورد دالایی لاما با او و سپس او به شیکاگو. ما آواز همه این بسیار صلح الهام بخش آهنگ. من فکر می کنم ما می خواند "من شما نیاز به زنده ماندن" [توسط برجسته نیویورک پاستور و انجیل هنرمند حزقیا واکر].

پس از آن من به یاد داشته باشید دالایی لاما آمد و لمس یک دسته از دست ما و من به لمس دست خود را بیش از حد. من به یاد داشته باشید احساس را با آن منتقل شد و احساس است که "این چیزی است که موسیقی می تواند انجام دهد—مردم را از سراسر جهان با هم."

که احساس می کردم واقعا یک لحظه خاص در شیکاگو موسیقی تاریخ: دالایی لاما وجود دارد و کودکان و نوجوانان از سراسر شهرستان شد بخشی از آن است.

چه چیزی باعث شیکاگو مانند یک چشمه برای موسیقی اختراع و یک محل پر از هیجان انگیز به همکاری?

من فکر می کنم ما باید استثنایی برنامه ها در شیکاگو که واقعا کار در آوردن بچه ها از نقاط مختلف شهر به یک فضا با هم. من می دانم که این اتفاق می افتد در برخی از شهرهای دیگر, اما آن را انجام داده است تا عمدا و آشکارا در اینجا.

شیکاگو کودکان, گروه کر آغاز شده به عنوان یک سازمان دفاع از حقوق مدنی را به کودکان و نوجوانان از سراسر شهر با هم. گالری 37, شهر قدیمی مدرسه موسیقی فولکلور را باز مایک—بسیاری از دوستان من بودند درگیر در برنامه مانند این. و سراسر شهر بود جاز بود که یک معامله بزرگ زمانی که من در دبیرستان بود. من حدس می زنم آن را آهنربا ایده.

من فکر می کنم که فقط به انجام بیش از نسل من است که رو به رشد می کنند تا با تمام کسانی که برنامه های. و آن برنامه ها را نقش زیادی در ساخت این انفجار صحنه موسیقی است که اتفاق می افتد در حال حاضر.

که قطعا چیزی به فکر می کنم در این لحظه چرا که بسیاری از این سازمان ها در حال تلاش برای کشف کردن که چگونه به محوری . . . و این همان برای شما به عنوان یک موسیقیدان است.

آره. من فقط با یک تماس با یک دسته از دانش آموختگان و مدیران شیکاگو, کودکان, گروه کر, تلاش برای کشف کردن برخی از راه برای کمک به آنها حرکت می کند از طریق این زمان. بالای لیست "این نمی تواند اتفاق می افتد" است که افراد به آواز خواندن در یک اتاق با هم. ما رو به راهی را که لحظه به کودکان و نوجوانان در شیکاگو به دلیل آن را واقعا مهم است. این مهم برای مردم به خارج از جهان خود را, و برای برخی از بچه ها به خارج از خانواده خود فضا و احساس آنها را انتخاب کرده اند و خانواده در اطراف شهر است که آنها می توانید با همکاری. v



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن