کشتی سازی کامل آزار و اذیت جنسی تحقیقات: 'ما نمی توانیم اجازه'

جاش Farley Kitsap Sunمنتشر شده 5:23 PM EDT Jul 13, 2020برمرتون — 10 ماه پرس و جو به یک "فرهنگ رفتار سمی" و آزا

توسط ABESTANEWS در 24 تیر 1399

برمرتون — 10 ماه پرس و جو به یک "فرهنگ رفتار سمی" و آزار و اذیت جنسی اتهامات ساخته شده توسط یک کارمند سابق Puget Sound نیروی دریایی کشتی سازی led به 13 نفر منظم و دو اخراج همراه با تغییرات در نحوه تبعیض است گزارش و بررسی شده است.

بیش از 150 مصاحبه انجام شد در Kitsap County بزرگترین کارفرما پس از سابق کشتی سازی کارگر براندون شکار رفت و با یک Facebook پست در سپتامبر جزئیات فراگیر آزار و اذیت جنسی او و دیگران رو در کار است. همراه با دو ختم شد دو demotions 10 روز تعلیق هفت روز تعلیق دو تا پنج روز تعلیق یک روز تعلیق و سه کمیته انضباطی به تذکر doled.

"برخی از این اتهامات نمی تواند اثبات و بسیاری تا به حال مورد بررسی قرار گرفت

در حال حاضر با برخی از نتیجه قبلی نظم و انضباط" کشتی سازی فرمانده سروان. Dianna Wolfson گفت: در نامه ای به نیروی کار که تعداد بیش از 14 ، 000. "ما نیز در بر داشت که ما باید بیشتر به رفتن در کار است."

شکار در روز دوشنبه به نام بررسی "شروع" و امیدوار کشتی سازی و رهبری آن می ماند هوشیار در آنچه او گفته بود که عمیقا ریشه مشکل فرهنگی است. او در مصاحبه به عنوان بخشی از کشتی سازی پرس و جو.

"من فکر می کنم ما می تواند پیشرفت اگر ما می توانید در ادامه به صحبت درباره آن را," او گفت:. "ما باید همچنان به آن آدرس."

بیشتر: PSNS کارمند توصیف فرهنگ رفتار سمی' در کشتی سازی

شکار پست های رسانه های اجتماعی در Facebook گفت: "مشکل این است که در معنای واقعی کلمه در هر سطح از کشتی سازی در هر بخش در هر اتاق کار در همه جا." او را متهم به همکار کارگر از فشار دادن او در مقابل یک میز و به زور او را بوسه.

شکار در نهایت ترک کشتی سازی در ماه اکتبر پس از او گفت: مدیران ارسال شد او به همان فروشگاه که در آن او را دیدم و با تجربه چنین رفتاری.

کشتی سازی نمی بحث در مورد موارد فردی به دلیل قوانین حفظ حریم خصوصی آن را گفت. در اعلام انضباطی نتایج Wolfson, اولین زن فرمانده کشتی سازی تصریح کرد که رفتار نامناسب حتی "اتاق قفل antics یا جوک" را نمی توان نادیده گرفته شده توسط نیروی کار است. "ما این کار را با راه رفتن گذشته معنی و یا بی احترامی رفتار," او نوشت. "ما این کار را با درگیر شدن و توقف رفتارهای نامناسب و نظرات. ببینید چیزی بگو, چیزی, کاری انجام دهد."

رهبران آن به نام تغییرات ایجاد شده در پی Facebook پست یک "تحول" در بزرگترين کارخانه کشتیسازی در کشور است. ناشناس خط ایجاد شد به گزارش آزار و اذیت جنسی و تبعیض است. کشتی سازی و همچنین ایجاد یک تحقیق جدید تیم شناخته شده به عنوان کد 100i گرفتن آزار و اذیت موارد از آن اشتغال بخش و توزیع آنها به روت کرد. Wolfson آن را به نام یک "معامله بزرگ است."

"این تلاش مورد نیاز ایستاده تا از فرآیندهای جدید و روش های, به علاوه استخدام

از محققان جدید," او نوشت. "هیچ یک از آن شده اند اما ما انجام آن است."

Wolfson گفت که او معتقد است که کارگران احساس امنیت رو به جلو در آینده زمانی که آنها احساس می کنند مورد آزار و اذیت یا تبعیض. اما او اشاره کرد: "ما نمی توانیم اجازه دهید."

"این به این معنی در ادامه به صحبت می کنند تا زمانی که چیزی درست نیست," او گفت:. "همچنین به معنی انجام چیزی. به این معنی برگزاری تیمی و خودمان را پاسخگو باشد. آن ما نیاز به اقدام است."

شکار گفت: او معتقد است Wolfson در تلاش است برای تغییر کشتی سازی بهتر است. او صحبت نشده او را شخصا. شکار امیدوار درس های آموخته شده را می توان آنهایی که توزیع در سراسر کل نظامی که در آن او دیده می شود عدم گسترده تر اجتماعی تغییر به عنوان بخشی از #MeToo جنبش است.

"من باور دارم که این فرمانده ماموریت و آن را احساس می کند بسیار معتبر" شکار گفت. "من فقط فکر می کنم این فرهنگ است که بسیار بزرگتر از یک فرد را به بیش از فقط یک سال را تغییر دهید."

Wolfson گفت: او با اعتماد به نفس کشتی سازی شده است "تجربه تغییر مثبت" هر چند دیگر اتهامات ظاهر شده اند در سال گذشته است. برخی از کارگران در پاییز امسال صورت گرفت موضوع را با رفتن به کارخانه کشتیسازی را فرصت برابر استخدام منشی گفت: ساخت یک شکایت وجود دارد می تواند منجر به یک کارمند به منظور توسعه یک اعتبار برای ساخت شکایات. کارگران نیز گفت: EEO دفتر تا به حال بزرگتر انگیزه برای حفاظت از نیروی دریایی از پرونده های حقوقی.

بیشتر: به عنوان کاپیتان مبارزه و آزار و اعتصاب کارگران حمل و تردید در دفتر رسیدگی به شکایات

کشتی سازی نیز مواجه ادعای تبعیض از مادران جدید هر دو باردار و کسانی که تغذیه با شیر مادر که فرستاده شده ام خانه بدون پرداخت چرا که رهبران وجود دارد آن تلقی نا امن برای آنها به کار می کنند.

"ما همیشه باید اتاق را برای بهبود," او نوشت. "فقط می خواهم در هر کاری که انجام ما ادامه خواهد داد به تعقیب همیشه بهترین عملکرد و تمرکز تلاش های ما در حفظ تغییر دهید."

در مجموع کشتی سازی مورد بررسی قرار گرفت 101 اتهام آزار و اذیت پس از ماه اکتبر با 37 مورد تکمیل 38 در نقد و بررسی و 18 در نظم و انضباط فاز. نیز وجود دارد 16 سوالات است که با تمرکز بر موارد قبلی.

Wolfson گفت: محققان نگاه به همه شکار اتهامات شکستن آنها را به پنج دسته با به عنوان بسیاری از تیم ها پرداختن به آنها.

"ما سعی به انجام این کار به سرعت به عنوان امکان پذیر است اما هر مصاحبه به رهبری محققان برای کسب اطلاعات بیشتر و مصاحبه" او گفت:. "این مهم است به دنبال همه از این طریق برای اطمینان از یافته های ما منجر به نمایشگاه اقدامات و واقعیت مبتنی بر تصمیم گیری است."

کشتی سازی کارگران به زودی دیدار در تسهیل بحث برای یک آموزش جدید به نام "فکر می کنم در مورد آن" کمک خواهد کرد که کارگران از طریق آنچه مناسب و زمانی که به تماس دیگران را برای چیزهای نامناسب است. مدیران نیز به قطار در حالات. کشتی سازی است که بررسی کارمندان برای ارزیابی اثربخشی آموزش.

شکار گفت که او امیدوار است این تغییرات کمک خواهد کرد که همه کارگران کشتی سازی.

"مردم هنوز هم در تلاش برای ایجاد یک زندگی وجود دارد. فرهنگ آثار شما در راه شما همیشه نمی شناسد," او گفت:. "مردم نمی توانیم سلامت روان خود را در backburner. این مهم است آنها خوب تعادل کار و زندگی."

جاش Farley یک خبرنگار پوشش نظامی برای Kitsap Sun. او را می توان در 360-792-922, josh.farley@kitsapsun.com و یا در توییتر @joshfarley.

در نظر گرفتن حمایت از روزنامه نگاری محلی در شهرستان Kitsap: ثبت نام برای اشتراک دیجیتال امروز است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن