کلانترها شی به واشنگتن دولت COVID-19 ماسک دستور

آسوشیتد پرس منتشر شده 12:50 PM EDT Jun 25, 2020المپیا (AP) — حداقل دو کلانترها در ایالت واشنگتن در حال اعتراض

توسط ABESTANEWS در 5 تیر 1399

المپیا (AP) — حداقل دو کلانترها در ایالت واشنگتن در حال اعتراض به رژیم صهیونیستی. جی Inslee این ایالت دستور برای مردم به پوشیدن ماسک در عمومی به سرعت گسترش coronavirus.

در روز سه شنبه, Lewis County Sheriff رابرت Snaza گفت: جمعیت: "نمی توان یک گوسفند است." Snaza بود صحبت کردن در مورد Inslee صورت پوشش بخشنامه که فرماندار اوایل این هفته اعلام شد.

Snaza نظرات دستگیر شدند توسط یک عکاس برای دیلی کرونیکل روزنامه و ارسال شده به یوتیوب.

و در روز چهارشنبه, Klickitat County Sheriff باب Songer همچنین لعنتی Inslee را در مصاحبه با اورگان رادیو و تلویزیون است. Songer به نام فرماندار یک "احمق" و گفت که او "تجاوز خود را در مرزهای نقض مردم را از حقوق اساسی."

Snaza گفت: غرب شبکه خبر نظرات خود را در مورد Inslee ماسک نیاز آمد و در پایان یک سخنرانی که چند دقیقه به طول انجامید و منتقله از سرخوردگی بیش فرماندار COVID-19 سیاست از جمله قبلی خود "ماندن صفحه اصلی" سفارش.

"نا امیدی من است و ما همچنان به گوش دادن به فرماندار درخواست بدون پرسیدن سوال بدون و گفت:" یک دقیقه صبر کنید وجود دارد از طرف دیگر به این "و به طور خاص با پوشیدن ماسک" Snaza گفت.

روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری Inslee در پاسخ به Snaza نظرات.

"من فکر می کنم ما باید نا امید در هر افسر اجرای قانون چه کسی را تشویق غیر قانونی رفتار" Inslee گفت:, و اضافه کرد که ماسک-پوشیدن "است که در مورد نشان دادن ما احترام و مراقبت از افراد دیگر در اطراف ما است."

دستور ساخت ماسک اجباری اثر طول می کشد جمعه. تخلف است و تخطی از قانون مجازات تا 90 روز در زندان و یا جریمه حداکثر 1000$.

آخرین مطالب