Shea Couleé در اینجا به ماندن و ذبح

به توصیف اخلاق رانندگی از شیکاگو کشیدن خانه Maison Couleéشما نیاز به نگاه هیچ بیشتر از شیکاگو سیاه بکشید شورای

توسط ABESTANEWS در 10 تیر 1399

به توصیف اخلاق رانندگی از شیکاگو کشیدن خانه Maison Couleéشما نیاز به نگاه هیچ بیشتر از شیکاگو سیاه بکشید شورای ژوئن 20 تاون هال در نژادپرستی در Sidetrack به طور خاص و در Boystown به طور کلی. در اینجا بود که Bambi بانک-Couleéکشیدن دختر Maison Couleé's موسس مادر شیا Couleéاجازه Sidetrack می دانم که او انجام شد به قرار دادن با نژادپرستانه مزخرف که مدت طولانی است که پخته شده به فرهنگ شیکاگو سمت شمال کشیدن میله های زندان.

"Sidetrack شده است یکی از اصلی ترین مکان های که در آن سیاه, drag queens احساس نمی محافظت می شود. در همه," خانم Bambi اظهار داشت: طوفان در زمان واقعی نظرات تشویق او ، مثل مادر مثل پدر. چند روز قبل از آن درخت روغن قلم Couleé در زمان میکروفن در شیکاگو مارس برای تغییر.

"ما سیاه و سفید, ما عجیب و غریب و ما سزاوار به فضا" Couleé گفت: یک amped تا جمعیت. "به نوعی من به اندازه کافی خوش شانس به کسی که بیشترین بازدید را در تلویزیون در سراسر جهان و کسی که در نظر گرفته شده است از ارزش چون من با استعداد" دو بار rupaul's Drag Race مسابقه ادامه داد. "ارزش من به شدت باید بر اساس این واقعیت است که من یک انسان راه رفتن این زمین درست در کنار شما." او به پایان رسید با یک تماس به عمل است.

"خانواده نیاز به استخدام افراد سیاه و سفید خود را در میله های زندان. و من فقط صحبت کردن در مورد پاک کردن نوشیدنی های خود را" Couleé گفت. در کلمات الکسیس متئو از مسابقه کشیدن, BAM.

در پایان هفته Roscoe و برلین بود و کنسرو تی رکس کشیدن ملکه میزبان متهم بارها و بارها از نژاد پرستی. Sidetrack در ضمن شفاهی متعهد به استخدام بیشتر کوئینز رنگ و قرار دادن ملکه رنگ در موقعیت های رهبری در نوار.

پس از آن رفت و در آخرین فصل از Maison Couleé موجب صرفه جویی در جهان است. شیا Couleé متولد شد Jaren Kyei Merrell. Couleé کشیدن ملکه با استفاده از "او/her" ضمایر. Merrell کسی که ایجاد درخت روغن قلم با استفاده از "آنها/آنها است."

"شما می توانید با استفاده از نام دولت تا مردم در پلینفیلد که به یاد داشته باشید من می دانم که من در حال حاضر" گفتند. جایی که آنها در حال حاضر قابل توجه است.

در سال 2017, خود توصیف "banji-bougie" ملکه گره خورده است برای سومین فصل 9 از مسابقه کشیدن. Couleé را برای مسابقه کشیدن همه ستاره 5که می رسد علامت نیمه راه این جمعه هنگامی که پنجمین قسمت پخش. تکان دهنده در اوایل AS5 (قسمت دو) او رقبای اعلام Couleé شد "یکی به ضرب و شتم. و در روز سه شنبه 30 ژوئن Couleé میزبان عجیب و غریب غرور را در شیکاگو دیجیتال کشیدن,جشنواره, نسخه مجازی از اولین و تنها جشنواره در این شهرستان اختصاص داده شده به کشیدن است که برای اولین بار سال گذشته است. در میان بسیاری از نوازندگان محبوب نمایش از طریق Twitch هستند جنگره, Lucy Stoole و Bambi بانک-Couleé.

Couleé's دقت گردد فوقالعاده تخیلی باند به نظر می رسد تقویت رقبای طبقه بندی. برای Couleéمد است یک راه پرداختن به عدالت اجتماعی مسائل و بالا بردن سیاه, ملکه, می شود آن را stomping باند در پی, bespangled کت و شلوار بدن (برای "عشق پوست شما در" دسته) یا هدایت ملکه نفرتیتی (فصل 9 تبلیغی نگاه کنید.)

در 31, Couleé شده است ادغام هنر و فعالیت های پس از مدرسه ابتدائی. این زمانی بود که پدر و مادر خود نقل مکان کرد به Plainfield, ایلینوی—شهرستان با قوی history of Klan فعالیت.

"من تا به حال بستگان که خواسته پدر و مادر من بودند واقعا مطمئن شوید که آنها می خواستند به حرکت وجود دارد. اما پدر من بود قادر به گرفتن یک قطعه زمین وجود دارد و رویای خود را به ساخت یک خانه برای ما," او گفت:.

به عنوان یک دختر شش ساله, Merrell درک جایگاه خود در پلینفیلد. "من تنها سیاه و کودک من (elementary school)" آنها به یاد می آورد. "من به یاد داشته باشید پدر و مادر من گفت که مورد خواهد بود و من که قرار بود برای رفتن به این فضا به عنوان نه فقط یک نماینده برای خانواده بلکه برای همه مردم سیاه و سفید.

"آنها مانند 'شما باید به دقیق. کفش خود را باید تمیز کننده. شما باید یک مثال درخشان است که بالاتر از سرزنش.' که مقدار زیادی را برای یک بچه کوچک اما من همیشه دوست داشتم یک چالش است. آن را تحت فشار قرار دادند من به انجام این کار واقعا خوب در مدرسه, حتی اگر من در مشکل برای صحبت کردن در همه زمان ها است."

Couleé توصیف کشیدن شخصیت به عنوان ترکیبی از Naomi Campbell, گریس جونز و کلیر Huxtable. هنگامی که او انجام می دهد او به نظر می رسد به سبک beé و تینا ترنر الهام بخش است. پس درآمد در رشته طراحی صحنه و لباس از دانشگاه کلمبیا در سال 2011 او انجام شده در سراسر کشور همیشه با یک چشم به سمت ارج نهادن به اجداد او و ساختن آینده بهتر برای کشیدن دختر.

"من فقط موجود است که بخشی از انقلاب," او گفت:. "مادر بزرگ من یک خانه دار در دست ها و زانو در تمام طول روز شستشو کف و سپس بر روی زانو های خود را هر شب دعا او فرزندان و نوه ها نمی خواهد که به انجام چیزی مشابه به همین. موفقیت من فقط بازتابی از تمام legwork اجداد من انجام داده اند.

"من می خواهم به عنوان یک منبع الهام و به مردم امید. من می خواهم برای تقویت سیاه, ترانس صدای. من می خواهم برای تشویق جوانان ما به طور فعال سرمایه گذاری در سیاست" او گفت:.

در مسابقه کشیدن در IRL دستیابی به این اهداف را می توان پر.

"این عجیب و غریب در مسابقه کشیدن, چرا که اگر شما بیش از حد خوب مردم مانند آن را بیش از حد آسان برای آنها—آنها را به دست آورده است. اما زمانی که شما مبارزه شما می توانید به خانه بروید. پس این شمشیر دو لبه است. گاهی اوقات احساس می کنم مثل کاترین زتا-جونز dodging تمام کسانی که پرتوهای لیزر در به دام افتادن" او گفت:.

"کشیدن مسابقه آغاز شد زمانی که اوباما رئیس جمهور شد و همه ما مانند " این فوق العاده است.' سپس مغلوب ساختن پیشی جستن رئیس جمهور شد و آن را مانند " آه. لعنت.' این زمان برای من به صحبت کردن و تشویق هواداران به مشارکت سیاسی است. چرا که بقای ما به آن بستگی دارد."

در کلمات و اعمال و به نظر می رسد Couleé قرار می دهد که بقا در خط مقدم تنظیم یک مثال برای به طور فزاینده ای افسانه ای کودکان از Maison Couleé و ساخت آن غیر ممکن است برای هر کس دیگری به گوش دادن نیست.

"کلمات یک ابزار قدرتمند است. شما با استفاده از آنها را در سمت راست و شما می توانید از طریق بسیاری از مزخرف" Couleé گفت. او استراتژی برای برنده شدن AS5 نیز ریشه در محبت.

"من قصد دارم یک جامد upstanding رقیب کل این زمان. نوع به مردم است. این که چگونه من رفتن به تمام راه را به تاج," او گفت:. و اگر او می افتد کوتاه ؟ خانم Couleé هیچ جا نمی رود.

"شما می تواند شیرین ترین juiciest هلو و شاید شما دیدار با کسی که نمی مانند هلو," او گفت:. "این خوب است. من فقط رفتن به کار نگه دارید." v

برای کسب اطلاعات در مورد Shea Couleé را در مباحث آینده به https://sheacoulee.com/.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن