جنسیت مجرم به اتهام تجاوز به زن

اندرو Binion Kitsap Sunمنتشر شده 3:16 PM EDT مارس 20, 202031 ساله مجرم جنسی ثبت شده محکوم به عنوان یک نوجوان د

توسط ABESTANEWS در 31 اردیبهشت 1399

31 ساله مجرم جنسی ثبت شده محکوم به عنوان یک نوجوان در سال 2001 از تجاوز به یک دختر 8 ساله به او شناخته شد و متهم هفته گذشته با یک تعداد از درجه دوم تجاوز به اتهام آزار جنسی یک زن است.

در علاوه بر این به Shedale L. واشنگتن محکومیت درجه اول تجاوز به یک کودک زمانی که او 12 بود او متهم شده است در دو نوبت دیگر تجاوز به زنان او می دانست که با توجه به اسناد دادگاه با یک نتیجه اعتقاد تخطی از قانون. او طبقه بندی شده به عنوان یک سطح دوم مجرم جنسی با توجه به, Kitsap County Sheriff دفتر آنلاین مجرم جنسی پایگاه داده.

در یک جداگانه جنایت مورد نیز پرونده هفته گذشته در واشنگتن متهم شده است با نقض بدون تماس منظور حفاظت از یک زن که به اتهام او در معرض تهدید و ضرب و شتم او با توجه به اسناد دادگاه.

حکم صادر شده برای دستگیری او.

برای اتهام تجاوز به عنف ثبت May 12 در Kitsap County Superior Court یک پورت اورچارد گفت: محققان که در ماه ژانویه او از خواب بیدار به صدای کوبیدن بر درب خود را. باور آن دختر او بود او آن را باز کرد برای پیدا کردن واشنگتن که او گفت که او می دانست. این زن به پلیس گفت که او وارد محل اقامت خود ناخوانده و او را مجبور به یک اتاق که در آن او مورد تجاوز او با توجه به اسناد دادگاه.

زن گفت که او عمیقا صدمه حمله و نمی خواهم واشنگتن "به دور با این" بود اما مطمئن نیستید اگر او می تواند در ادامه به بحث در مورد این حادثه و یا شهادت با توجه به اسناد دادگاه.

واشنگتن سابقه گسترده در محکومیت جنایت.

در سن 18 سالگی در سال 2007 از واشنگتن پس از آن دختر پلیس گفت که او بر این باور واشنگتن raped او در حالی که او خواب بود روی یک نیمکت با توجه به اسناد دادگاه.

دادستان متهم واشنگتن با سوم درجه تجاوز به عنف اما او التماس کرد گناه را به چهارمین حمله درجه با انگیزه جنسی بزه و محکوم به 54 روز در زندان بود.

در سال 2009 او به اتهام حمله درجه دوم برای خفگی او اما دوباره التماس کرد گناه را به بزه حمله.

در ماه دسامبر یک زن درخواست تجاوز جنسی به منظور حفاظت در برابر واشنگتن ادعا پس از ارائه او سوار او در زمان او را به یک برمرتون پارک و تجاوز به او, با توجه به درخواست. واشنگتن شده است متهم به ارتكاب جرم است که به اتهام حمله با توجه به اسناد دادگاه.

واشنگتن محکوم شده است عدم ثبت نام به عنوان یک مجرم جنسی پنج برابر سه به عنوان یک نوجوان دو بار به عنوان یک بزرگسال.

او گذشته بود به جرم عدم ثبت نام در سال 2015 و گناه التماس کرد. هر چند که صدور حکم در محدوده بین 3 و نیم تا 4 ¾ سال زندان و دادستان توافق به توصیه او بود و محکوم به دو سال است. او منتشر شد در ماه سپتامبر 2016.

واشنگتن همچنان تحت وزارت امور خارجه از اصلاحات نظارت با توجه به بخش, در علاوه بر این به نیاز به ثبت نام به عنوان یک مجرم جنسی.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن