'Secret police force': فدرال گزارش بکشد پورتلند معترضان به بینام و وسایل نقلیه تکان دهنده خشم

N'dea Yancey-برگ و کریستین فیلیپس ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 7:18 PM EDT Jul 17, 2020فدرال مأموران اجر

توسط ABESTANEWS در 28 تیر 1399

فدرال مأموران اجرای قانون استفاده کرده اند بینام و وسایل نقلیه به بازداشت معترضان در پورتلند با توجه به گزارش های خبری.

ویدئوها به اشتراک گذاشته آنلاین نشان می دهد افسران رانندگی به مردم و بازداشت آنها را بدون توضیح و سپس رانندگی, اورگان, عمومی رادیو و تلویزیون برای اولین بار گزارش شده است.

علامت Pettibone, 29, گفت واشنگتن پست و OPB که او در میان کسانی که معترضان را برداشت کردن خیابان های پرتلند. Pettibone گفت که او از رفتن به خانه از یک اعتراض با یک دوست در اوایل صبح روز چهارشنبه زمانی که چند مرد در سبز نظامی خستگی شروع به پریدن کرد از بینام و خاکستری ون.

"من وحشت زده شد" Pettibone گفت: پست. "به نظر می رسید مانند آن را از یک horror/sci-fi مانند یک Philip K. Dick رمان. مثل این بود که صید."

او گفت: ماموران قرار می گیرد و او را در یک سلول برگزاری در یک دادگاه فدرال که در آن او خود را بخوانید میراندا حقوق. پس از Pettibone که آیا پاسخ به تماس های از ایالات متحده آمریکا امروز کاهش یافته و به سوالات پاسخ او منتشر شد گفت: پست.

در بیانیه روز جمعه ایالات متحده گمرک و حفاظت مرزی تایید کرد که آن را بازداشت یک معترض اما اختلاف حساب است که آن را بدون دلیل. این سازمان که نام Pettibone گفت: مامورین به اطلاعات در مورد یک فرد مظنون به حمله ماموران فدرال و یا از بین بردن اموال فدرال.

"هنگامی که CBP عوامل با نزدیک شدن به قدرتهای بزرگ و اوباش خشن نقل مکان کرد و به سمت محل سکونت خود را. برای همه, ایمنی, CBP عوامل به سرعت نقل مکان کرد و مظنون به یک محل امن تر را برای تحقیقات بیشتر," گروه, گفت:, و اضافه کرد که عوامل خود را شناسایی شدند و با پوشیدن آژانس نشان.

این بیانیه به آدرس نیست استفاده از بینام و وانت.

تظاهرات در اورگان بزرگترین شهر زیر پلیس قتل جورج فلوید همچنان در 47 روز. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت فدرال فرستاده افسران از چند سازمان به شهرستان ها و تنش ها را تشدید کرد و پس از یک افسر با سرویس مارشال آمریکا اخراج کمتر کشنده دور در یک تجمع اعتراضی در جولای 11, انتقادی مجروح شدن او.

سنگین فدرال حضور کشیده شده انتقادات از قانونگذاران دموکرات محلی رهبران حقوق مدنی و گروه های.

سناتور. الیزابت وارن D-ماساچوست در مقایسه با ناشناس فدرال افسران به "secret police force." سناتور. کریس مورفی, D -, کانکتیکات به نام حادثه مربوط Pettibone "سرد" و سناتور. Jeff Merkley D-اورگان توصیف آن به عنوان "اقتدارگرا."

Merkley و دیگر قانونگذاران از اورگان در حال پرسیدن بازرس کل وزارت دادگستری و وزارت امنیت داخلی به بررسی decrying به "unrequested حضور و اقدامات خشونت آمیز" از ماموران فدرال در پورتلند.

"از نامطلوب گزارش فدرال مأموران اجرای قانون گرفتن مسالمت آمیز معترضان را در خیابان باید زنگ هر آمریکایی است. این راهی است که دولت در عمل در یک عملکرد دموکراسی" نوشته. ارل Blumenauer D-اورگان در بیانیه ای گفت.

اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا به نام حادثه "صاف کردن خلاف قانون اساسی" و گفت: به دنبال آن است در چه اقداماتی را.

"معمولا زمانی که ما مردم در بینام و ماشین به زور گرفتن کسی را در خیابان ما به آن آدم ربایی — آنچه اتفاق می افتد در حال حاضر در پورتلند باید نگرانی همه در ما" گروه گفت.

یک سخنگوی ایالات متحده گمرک و حفاظت از مرزها گفت: ماموران مرزبانی مستقر شده اند به پورتلند برای محافظت از اموال فدرال در میان جریان تظاهرات.

"در حالی که ایالات متحده گمرک و حفاظت از مرزها (CBP) احترام هر آمریکایی حق اعتراض مسالمت آمیز و خشونت و ناآرامی های مدنی تحمل نخواهد شد. خشونت آنارشیست ها را سازماندهی حوادث در پورتلند بیش از چند هفته گذشته با عمدی به قصد آسیب و از بین بردن اموال فدرال و همچنین به عنوان آسیب فدرال افسران و عوامل. این اقدامات مجرمانه تحمل نخواهد شد" آژانس گفت.

با این حال ماموران به نظر می رسد به بازداشت افرادی که نیست نزدیک فدرال اموال و مشخص نیست که تمام کسانی که دستگیر کرده بود مرتکب جرم با توجه به اورگان رادیو و تلویزیون است.

"اگر گزارش های رسانه ای از اقدامات آنها دقیق فدرال افسران دستگیری Oregonians بدون علت احتمالی است فوق العاده در مورد نقض خود را از آزادی های مدنی و حقوق اساسی گفت:" چارلز بویل معاون مدیر ارتباطات برای اورگان دولتی کیت قهوه ای است.

در روز پنج شنبه شب فدرال افسران اخراج دور و مستقر گاز اشک آور برای متفرق کردن جمعیت از چند صد نفر جمع شده بودند در نزدیکی فدرال دادگاه با توجه به usf football. برخی از معترضان همچنان در این منطقه اوایل جمعه و بازداشت شدند اما معلوم نیست که چگونه بسیاری از بازداشت ساخته شد یا پورتلند پلیس یا ماموران فدرال این روزنامه گزارش داد.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام پیروزی در یک کنفرانس خبری در روز دوشنبه ستایش تلاش های فدرال افسران به آدرس خشونت در این شهر که او گفته بود "کاملا خارج از کنترل است."

"ما به انجام یک کار بزرگ در پورتلند" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "من حدس می زنم ما باید بسیاری از مردم در حال حاضر در زندان و ما بسیار quelled آن است. و اگر آن را دوباره شروع می شود ما سبزها دوباره آن را به راحتی. آن را سخت به انجام اگر شما می دانید آنچه شما انجام می دهند."

قهوه ای, Portland, شهردار تد چرخ و دیگر رهبران محلی گفته اند که آنها نمی درخواست کمک از اجرای قانون فدرال و خواسته اند آنها را به ترک.

"ما آگاه است که آنها در اینجا" ویلر گفت: در توییتر. "ما مایل به آنها نیست."

امنیت داخلی وزیر چاد گرگ نیز جلب انتقاد از رهبران محلی که او در بازدید از این شهرستان روز شنبه ساعت پس از تماس با معترضان "خشونت آنارشیست ها."

"به من گفت: وزیر گرگ است که دولت فدرال باید حذف تمام فدرال افسران از خیابان های ما. پاسخ خود را به من نشان داد او در یک ماموریت به تحریک رویارویی برای اهداف سیاسی" براون گفت: در یک صدای جیر جیر. "او است که با قرار دادن هر دو Oregonians و ماموران اجرای قانون محلی در راه آسیب است."

در توییت در طول هفته گذشته اقدام CBP کمیسر علامت گذاری مورگان گفت: ماموران مرزبانی شد حمله معترضان که سنگ پرانی و بیس بال خفاش ها استفاده می شود به شکستن درهای دادگاه فدرال در پورتلند. مورگان گفت: "عوامل مستقر کمتر از نیروی کشنده."

"جنایتکاران مسلح با سلاح همچنان به سازماندهی حمله به اموال فدرال در پورتلند" مورگان توییتی پنج شنبه, انعکاس رئیس جمهور زبان. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت "متعهد به حمایت از مأموران اجرای قانون حفظ قانون و نظم و حفاظت از آمریکایی ها است."

کمک: آسوشیتد پرس

دنبال N'dea Yancey-براگ در توییتر: @NdeaYanceyBragg



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب