سیاتل شهردار به ممنوعیت گاز اشک آور برای 30 روز آینده اعتراض

لیزا BAUMANN آسوشیتد پرسمنتشر شده 7:20 PM EDT Jun 5, 2020سیاتل (AP) — سیاتل شهردار را ممنوع کرده است پلیس با ا

توسط ABESTANEWS در 17 خرداد 1399

سیاتل (AP) — سیاتل شهردار را ممنوع کرده است پلیس با استفاده از گاز اشک آور به ادامه اعتراضات در این شهر و در سراسر کشور بیش از کشتن جورج فلوید.

شهردار جنی Durkan گفت: در یک کنفرانس خبری جمعه بعد از ظهر که این ممنوعیت ادامه خواهد داد برای 30 روز. حرکت آمد ساعت پس از سه غیر نظامی و پلیس ناظر گروه خواست رهبران شهر به انجام این کار برای ایجاد اعتماد عمومی و تا زمانی که بخش تصویب سیاست ها و آموزش استفاده از عامل شیمیایی.

"پس از شنیدن نگرانی های در مورد استفاده از CS گاز برای کنترل جمعیت اهداف اوایل این هفته ... ما تصمیم گرفتیم ما بودند رفتن به حالت تعلیق استفاده از آن برای 30 روز" رئیس پلیس کارمن بهترین گفت.

بیشتر: Kitsap تظاهرات: یک upswelling جوانان فعالیت در پی جورج فلوید مرگ

در آن زمان جامعه پلیس کمیسیون از پلیس پاسخگویی و دفتر بازرس کل امنیت عمومی را بررسی و به روز رسانی سیاست های کنترل جمعیت از جمله نیروی مرگبار تکنیک های مانند گردن و chokeholds بهترین گفت. او و شهردار افزود که این ممنوعیت می تواند تمدید شود اگر گروه نیاز به زمان بیشتری برای بررسی سیاست.

با مگس کش زدن از اعضای تیم که به طور خاص آموزش دیده می تواند همچنان به استفاده از گاز اشک آور در عین حال در آنچه که او به نام "زندگی ایمنی" شرایط و تنها تحت اقتدار بهترین گفت.

تظاهرات روز شنبه و پنج شنبه در میان بزرگترین سیاتل دیده است در سال. اما مقامات گزارش تنها مشکلات جزئی روزهای بعد از ناآرامی های که در آن پلیس با استفاده از گاز اشک آور و اسپری فلفل و برخی از مردم شکست ویندوز و سوخته وسایل نقلیه پلیس.

بهترین گفت که سنگ و بطری پرتاب کردند ماموران در جریان تظاهرات شنبه شب اما افسران خویشتن داری نشان داد. یک افسر گرفته شده بود برای درمان به بیمارستان پس از پرتابه پرتاب شد او اضافه شده است.

بیشتر: مرد پشت Manette دیواری جورج Floyd: لیست سیاه مردان کشته 'بازدید بسیار سخت'

"من فکر می کنم در دو روز گذشته نشان داده اند که شما می توانید بسیار زیادی تظاهرات در دو بخش شهرستان و که آنها می توانند انجام شده در صلح و بدون هیچ گونه درگیری با پلیس" Durkan گفت.

منطقه سیاتل بزرگترین گروه کار نیز گفت: در این هفته آن را اخراج سیاتل افسران پلیس صنفی در اواخر این ماه مگر اینکه اتحادیه اذعان می کند که نژاد پرستی است یک مشکل در اجرای قانون و موافق به آدرس این مشکل در مذاکره بعدی آن قرارداد با شهر.

مارتین لوتر کینگ جونیور شهرستان کار شورای تصویب قطعنامه دوشنبه معترض در سیاتل و در سراسر کشور بیش از کشتن فلوید هفته گذشته در مینیاپولیس. قطعنامه صفات پلیس مشکلات سیستمیک نژاد پرستی. آن را به نام پلیس سیاتل اتحادیه به اذعان کرد که یا پرتاب کردن از چتر گروه از بیش از 150 اتحادیه های کارگری و 100,000 کارگران برخوردار است که قدرت فوق العاده ای در سیاتل بیشتر سیاست است.

کار شورا قطعنامه روز شنبه به طور خاص ذکر شده در قرارداد بین پلیس و شهرستان. به گفته پلیس اتحادیه باید شرکت در تلاش "اختصاص داده شده به ترویج ایمنی در جامعه ما و در اجرای قانون با پرداختن به نژادپرستی در SPOG ... و اطمینان حاصل کرد که قرارداد نمی فرار مشروع پاسخگویی."

پلیس سیاتل افسران صنفی جمهور مایک سلن کاهش یافته است به نظر پنج شنبه به سیاتل تایمز. در توییتهایی شنبه پلیس اتحادیه تشکر از مردم به طور فزاینده ای برای تظاهرات مسالمت آمیز و گفت: ماموران و معترضان بخشی از همان جامعه "وجود دارد و مردم با عزیزان ناکامی و امید به آینده در هر دو طرف خط."

اوایل روز شنبه, سلن ارسال شده یک ویدیو در توییتر مجموعه ای به موسیقی دراماتیک است که نشان می دهد "کشتن پلیس" گرافیتی و بیانیه ای که می گوید فلوید مرگ است در مخالفت با همه چیز صنفی می ایستد.

بعد از آن در فیلم سلطان شنیده گفتن کایرو رادیو از یک افسر که شکست خود را از مچ پا در جریان تظاهرات که "وجود یک جناح از آنارشیست ها که در حال غم انگیز سرقت مسالمت آمیز معترضان پیام در برابر افسران پلیس."

"من از ترس است که این چرخش خارج از کنترل" است که آخرین چیزی که او می گوید در این ویدئو. آن را به پایان می رسد با این پیام: "ما با شما سیاتل"

فلوید یک مرد سیاه و سفید درگذشت و پس از یک افسر پلیس فشرده زانو خود را بر روی گردن خود را برای تقریبا نه ساعت و نه لغو آن پس از فلوید حرکت را متوقف و شفاعت برای هوا. که افسر و سه همکارانش از کار اخراج شدند و در حال حاضر با اتهامات جنایی در مرگ است.

حمایت از پوشش اخبار محلی با ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن