جستجو جلوتر حرکت جدید در باین بریدج ایسلند شهرستان مدیر

ناتان Pilling Kitsap Sunمنتشر شده 3:55 PM EDT Jun 25, 2020باین بریدج ایسلند – با کمک یک شرکت مشاوره باین بریدج

توسط ABESTANEWS در 6 تیر 1399

باین بریدج ایسلند – با کمک یک شرکت مشاوره باین بریدج ایسلند را در شورای شهر در حال حرکت است به جلو با یک جستجو برای یک جایگزین برای شهرستان مدیر مورگان اسمیت که قرارداد با شهر اجرا می شود در پایان سال است.

در سه شنبه شب اعضای شورا رای به نفع استخدام تگزاس-شرکت مبتنی بر استراتژیک منابع دولتی به منظور تسهیل در جستجو. این شرکت به کار گرفته فرایند استخدام جدید رئیس پلیس جو کلارک در سال گذشته و برای اسمیت سلف سابق شهرستان مدیر داگ شولز در سال 2012.

به عنوان اسمیت قدم دور از شهرداری این شهر خواهد شد از دست دادن یکی از هدایت آن صداها برای حدود یک دهه است. او استخدام شد و در سال 2010 به عنوان معاون شهرستان, مدیر پر در شهرستان از مدیر قبل از Schulze استخدام شد و سپس ارتقا به موقعیت زمانی که او در سمت چپ در سال 2018 است.

"از آن خواهد شد سخت به ترک اما من نمی توانم بگویم به اندازه کافی در مورد قدرت رهبری تیم است که در محل" اسمیت در بیانیه ای گفت: ارسال به Kitsap Sun. "باین بریدج ایسلند می تواند یک چالش به محل کار می کنند و گاهی در خدمات عمومی – که مهم ترین پروژه های سال می تواند به جلو حرکت می کند – گاهی اوقات می تواند سخت برای اندازه گیری پیشرفت و یا به احساس به عنوان اگر شما در حال ساخت یک تفاوت. اما من اغلب گفته ام که کار من با شهر شده است مورد علاقه من کار تمام کاری که من انجام داده ام در تنظیمات مختلف و من آموخته ام یک معامله بزرگ در طول راه. من همچنین می توانید می گویند که من آن را با صدای بلند خندید تقریبا هر روز. این مهم است که به نگه داشتن هر دو یک حس شوخ طبعی و حس منظر و من امیدوارم که من موفق به انجام هر دو در طول زمان من در اینجا."

SGR مدیر عامل Ron Holifield دقیق فرآیند استخدام با متقاضی استخدام های پیش رو در نهایت باریک کردن زمینه برای به طور معمول 10 تا 15 کسیکه نامزدها و سپس به چهار تا شش فینالیست.

"ما واقعا فلسفی بر این باورند که ما نیاز به پرتاب بسیار گسترده شبکه به طوری که آن را نه افتادن به دام که کاملا صادقانه بسیاری از مردمی را از فقط از نوع بازگشت به همان استخر," او گفت: به اعضای شورای شهرستان. "ما واقعا احساس می کنم آن را یک وظیفه اخلاقی برای رسیدن بسیار گسترده."

"وجود دارد هیچ سوال وجود دارد نه بسیاری از مکان هایی که هر کسی را برای رفتن به آمده از یک چارچوب مرجع یا یک زمینه برای Bainbridge," او اضافه شده است. "این شغل من است که قادر به برقراری ارتباط است که به آنها و به منظور بررسی توانایی خود را برای تبدیل شدن به یک بخشی از جامعه."

اعضای شورا به اسمیت یک چراغ سبز در استخدام SGR برای شروع کار. برنامه های تماس برای شهر جدید مدیر در Jan. 1 سال آینده, اما این شهر کار می کنند با شرکت در گزینه های برای هر انتقالی که ممکن است بوجود می آیند اسمیت گفت.

گفت: عضو شورای مایکل پولاک: "من حاضر به عنوان خوانده شده از طریق صدها نفر از صفحات و واقعا این را دریافت کنید. من فکر می کنم این مهم ترین تصمیم احتمالا ما در حال رفتن به را به عنوان اعضای شورای. و رک و پوست کنده اگر ما را به یک تصمیم خوب, آن را به زندگی ما را آسان تر است. من را تشویق دیگر اعضای شورا را در نظر بگیرید که این یک سرمایه گذاری خوب از زمان است."

ناتان Pilling یک خبرنگار پوشش باین بریدج ایسلند, North Kitsap و واشنگتن کشتی برای Kitsap Sun. او را می توان در 360-792-5242, nathan.pilling@kitsapsun.com و یا در توییتر @KSNatePilling.

در نظر گرفتن حمایت از روزنامه نگاری محلی در شهرستان Kitsap: ثبت نام برای اشتراک دیجیتال امروز است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن