سانتا رزا شهرستان برای کمک به ساکنان با باقی مانده پاکسازی پس از صبح روز دوشنبه طوفان

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:19 PM EDT Apr 24, 2020پس از یک آب و هوایی شدید صورتی که نورد از طریق

توسط ABESTANEWS در 6 اردیبهشت 1399

پس از یک آب و هوایی شدید صورتی که نورد از طریق سانتا رزا شهرستان اوایل روز دوشنبه و آسیب دیده و ده ها تن از خانه های شهرستان گام برای کمک به ساکنان با حذف باقی مانده به عنوان پاکسازی روند همچنان ادامه دارد.

سانتا رزا شهرستان در کمیسیون رای دادند در روز پنج شنبه به شرایط رویشی زباله رایگان در مرکز دفن زباله در 6337 دا لیزا جاده در میلتون. اوج هزینه های باقی مانده نیز چشم پوشی می شود برای ساکنان شهرستان شروع جمعه برای یک دوره 10 روز است. ساکنان باید آماده برای نشان دادن شناسایی برای اثبات اقامت.

این شهرستان همچنین عقد قرارداد با یک آوار گوگل برای کمک به ساکنان آسیب دیده از طوفان در حذف باقی مانده در هفته آینده. باقی مانده باید قرار داده شده در سمت راست از راه و رویشی باقی مانده باید جدا از ساخت و ساز باقی مانده است. هیچ مبلمان و یا وسایل نقلیه خواهد بود تا با توجه به آزادی مطبوعات از شهرستان.

وانت محدود خواهد شد به طوفان نهفته مناطق تعیین خسارت ارزیابی تیم است. دو عبور ساخته خواهد شد بیش از دو تا سه هفته دوره است.

سانتا رزا شهرستان اضطراری مدیریت مدیر براد بیکر گفت: 45 خانه و چهار ساختمان های تجاری آسیب پایدار در طول طوفان. از 45 خانه به طور کامل نابود شد شش تا به حال عمده آسیب 12 حال آسیب جزئی و 26 تا به حال موثر خسارت (مانند زونا پاره کردن و یا نرده ها نهفته).

از ساختمان های تجاری یکی از آسیب های عمده و سه نفر آسیب های جزئی.

خدمات ملی آب و هوا تایید شنبه که مختصری EF-0 گردباد لمس کردن فقط غرب با سرعت در طول طوفان.

گردباد با حداکثر سرعت 75 مایل در ساعت بر روی زمین برای دو دهم یک مایل و سفر از Ephrem خط به Bradley درایو. آن را تخمین زده می شود حدود 50 متری گسترده است.

بقیه آسیب در شهرستان باعث شد خط مستقیم بادها برخی در بیش از 80 مایل در ساعت است.

هیچ آسیب و یا مرگ و میر گزارش شده ناشی از طوفان است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن