سانتا رزا شهرستان برنامه آزمایشی برای بی خانمان کودکان و نوجوانان به تکرار در سراسر فلوریدا

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا May 10, 2020وجود دارد بیش از 96,000 ب

توسط ABESTANEWS در 22 فروردین 1399

وجود دارد بیش از 96,000 بی خانمان کودکان مدرسه ای در فلوریدا و در بسیاری از موارد عدم ثبات مسکن مانع از این کودکان از حضور در مدرسه بر یک پایه منسجم ،

یک برنامه آزمایشی جدید در سانتا رزا شهرستان کمک کرده است دانش آموزان محلی که در حال تجربه بی خانمانی پیدا کردن موفقیت تحصیلی, در حالی که همچنین قرار دادن خانواده خود را در مسیر خودکفایی. در حال حاضر این برنامه در مسیر به تکرار در مناطق روستایی شهرستانهای سراسر کشور.

بی خانمان دانش آموزان مستاجر بر اساس اجاره کمک خلبان برنامه فراهم می کند و خانواده ها با اجاره کمک های فشرده مورد مدیریت و حمایت اجتماعی. فلوریدا مالی مسکن Corp. متعهد 250.000 دلار در سال برای مدت سه سال به صندوق برنامه و به تاریخ این برنامه کمک کرده است و کاهش تعداد دانش آموزان بی خانمان در سانتا رزا شهرستان از 1,033 به 656.

► کمک به بی خانمان ها: چگونه می توانم به شما اقامت در خانه بدون یک خانه ؟ Pensacola بی خانمان 'را ویران کرد' توسط coronavirus تعطیلی

► بودجه های بیشتر: Escambia, Santa Rosa منطقه خواهد شد دریافت پول بیشتر برای مدارس کم درآمد

"رویکرد ما این است که نه فقط به ارائه برای نیازهای که اما قوی تر و پشتیبانی بیشتر ما می توانیم به خانواده خود موفق تر است که دانش آموز را در مدرسه" گفت: Karen Barber, مدیر برنامه های فدرال با سانتا رزا County School District.

این TBRA برنامه آزمایشی راه اندازی شد در اوایل سال 2018 با شبکه ای از همکاران که شامل مدرسه منطقه فلوریدا مالی مسکن Corp., فلوریدا وزارت آموزش و پرورش میلتون مسکن سازمان, Santa Rosa پل از فقر و بسیاری دیگر.

مدرسه منطقه شناسایی دانش آموزان و خانواده هایی که با استانداردهای فدرال در بی خانمانی — که شامل ناپایدار ترتیبات زندگی مانند کوچ رقص بین دوستان' خانه های دو برابر در یک اقامت با خانواده های دیگر و یا زندگی در متل, اتومبیل و یا در خیابان. اکثر خانواده هایی که واجد شرایط هستند کار ضعیف و یک برنامه نیاز است که پدر و مادر باید حداقل برخی از درآمد. آنها با پرداخت 30 درصد از درآمد خود را نسبت به اجاره و بقیه پرداخت از طریق فلوریدا مسکن مستاجر بر اساس اجاره کمک.

هنگامی که خانواده پایدار سقف بیش از سر خود را به منطقه و کمک به بچه ها با مطالعات خود و جامعه در برنامه های کمک به خانواده ها با شال خدمات است که طیف وسیعی از مدیریت مالی به آموزش مهارت به کار مربیگری به سادگی پیدا کردن و در حال حرکت مبلمان برای خانه جدید خود را.

لایحه Aldinger سیاست مدیر فلوریدا مسکن گفت: بیشتر خانواده های شرکت کننده در این برنامه باید یک کم درآمد شغل یا چند شغل پاره وقت و اغلب آن را تنها طول می کشد یک یا دو شرایط اضطراری مانند خرابی ماشین یا دکتر لایحه به پاک کردن آنها از نظر مالی. او گفت: کسانی که خانواده و یا یک سیستم پشتیبانی برای کمک به آنها را اغلب به یک مارپیچ رو به پایین: هنگامی که ماشین می شکند و سپس آنها از دست دادن شغل خود; هنگامی که آنها از دست دادن شغل آنها از دست دادن آپارتمان خود را; و در نهایت آنها را تا پایان در یک سوراخ بیش از حد عمیق به حفاری.

"هنگامی که شما در این وضعیت است و شما لازم نیست که کمک شما انجام مارپیچی بیشتر و بیشتر به یک درجه بیشتر از بی خانمانی و آن را سخت تر به آمده به عقب در خارج از آن" Aldinger گفت. "بنابراین هدف ما این است که برای شناسایی و کمک به این خانواده ها است که می تواند با حمایت و برخی از فشرده کوتاه مدت کمک عقب بر گردیم روی پای خود بایستند."

زنده ماندن به رشد

آرایشگر گفت: پرداختن به کودکان در بی خانمانی مهم است زیرا آن را تحت تاثیر قرار نه تنها نمرات خود را, اما تمام عمر خود را سیر.

"(هنگامی که دانش آموزان در بی خانمانی) اولویت واقعا در بقای آن را در مشق شب" آرایشگر گفت. "آن را سخت به تمرکز در مدرسه هنگامی که شما نگران در مورد که در آن شما در حال رفتن به خواب در شب."

آرایشگر گفت: در طول دهه گذشته در این منطقه شناسایی شده به عنوان بسیاری از 1800 دانش آموزان در یک سال بودند که تجربه بی خانمانی. آن شروع به توسعه برنامه هایی که هدف آن گروه نه فقط با تمرکز بر بهبود نمرات خود را, اما در بهبود خود را در دراز مدت شانس در موفقیت است.

"با خانمان, آموزش و پرورش, اولین چیزی که ما تمرکز بر روی ارائه دانش آموزان ما دچار بی خانمانی با منابع و پشتیبانی آنها نیاز به فارغ التحصیل شدن از دبیرستان و با موفقیت انتقال به کالج و حرفه ای" آرایشگر گفت. "بنابراین ما باید بسیار طولانی از نظر ما چه رویکرد و اثر است که در نظر گرفته شده اند. آن است که در مورد پایان دادن به بی خانمانی و فقر برای آن فرد است."

آنها متوجه شدم اوایل که این کافی نیست فقط به هدف قرار دادن کودکان و که آنها نیاز به کمک پدر و مادر خود را بیش از حد.

در هنگام انتخاب شرکت کنندگان در برنامه, آرایشگر گفت: "ما در حضور و غیاب ، ما در انگیزه بزرگسالان در خانواده — را ملاقات آنها با این مورد مدیر ؟ عواملی که در ایجاد مسکن و بی ثباتی? آن می تواند اشتغال آن می تواند آموزش و پرورش آن می تواند چیزی مرتبط با سلامت. و بنابراین ما شناسایی که در ابتدا از طریق آنچه ما تماس بگیرید خودکفایی ماتریس برای تعیین چه کسانی هستند عوامل است که ما می توانید آدرس در حالی که ما باید این 12 تا 24 ماه از مسکن ثبات است. چه تغییراتی می تواند ما را و یا چگونه می تواند ما را در افزایش ظرفیت خانواده به طوری که آنها می تواند تبدیل به مسکن پایدار و مستقل?"

آرایشگر گفت: یکی از نمونه های که آمد به ذهن محلی بود تنها پدر که سوار یک دوچرخه پنج مایل به کار هر روز. این برنامه آزمایشی در زمان زیادی از مسکن بار خاموش شانه های او اجازه می دهد او را به صرفه جویی و خرید یک ماشین. هنگامی که او تا به حال یک ماشین او قادر به صرف زمان بیشتری را با بچه ها خود را برای خرید مواد غذایی سالم و مشارکت بیشتر در آموزش و پرورش است.

این برنامه آزمایشی را فراهم می کند کمک های مسکن برای 25 خانواده در هر سال. Trey قیمت, مدیر اجرایی فلوریدا مسکن گفت: این برنامه ایجاد کرده بود نتایج قابل اندازه گیری برای ده ها تن از سانتا رزا شهرستان خانواده ها است.

"اولین سال 2017-2018 مدرسه ما دیدم که 100% از دانش آموزان شرکت کننده بودند ارتقا به درجه بعدی. نود درصد از دانش آموزان تا به حال به طور منظم حضور در مدرسه و پس از آن نتایج کلی بیش از دو سال گذشته دیده ایم ما شاهد یک نسبتا کاهش چشمگیر در تعداد بی خانمان کودکان مدرسه در شهرستان است."

قیمت گفت: اکثریت قریب به اتفاق کسانی که در خانواده های شرکت کننده در این برنامه بیش از 87 درصد در حال حاضر مسکن و ثبات شغلی.

سانتا رزا شهرستان انتخاب شد خلبان به دلیل مقامات دولت متوجه روستایی, ماشین, وابسته به جوامع نیاز به راه حل های مختلف از بیشتر مناطق شهری مانند میامی. فلوریدا مسکن در حال رفتن به سعی کنید برای از نو خلق کردن برنامه های موفقیت در شهرستان هرناندو پس امیدوارم در بیشتر مکان در سراسر دولت است.

Aldinger گفت: در حال حاضر در سانتا رزا برنامه تا به برخی از باقی مانده بودجه از آن اصلی $750,000 گرانت و که آنها در نظر گرفته شده برای قرار دادن بقیه پول جهت کمک اضافی به خانواده ها است.

قیمت گفت: او قدردانی باربر سانتا رزا شهرستان منطقه مدرسه و جامعه محلی برای کمک به ایجاد برنامه یک موفقیت است.

"فلوریدا مسکن معتقد است این برنامه در ادامه ماموریت ما ارائه و حصول اطمینان از امن و مناسب و معقول و مقرون به صرفه مسکن برای خانواده ها در سراسر فلوریدا," او گفت:.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب