سانتا رزا شهرستان می تواند در نظر دوباره باز نابارا, ساحل, هفته آینده

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:22 PM EDT May 16, 2020سانتا رزا شهرستان کمیسر سام پارکر را بخواهید د

توسط ABESTANEWS در 29 فروردین 1399

سانتا رزا شهرستان کمیسر سام پارکر را بخواهید در این شهرستان به حدی دوباره باز سواحل آن برای فعالیت های ورزش در هفته آینده گفت: از آن زمان به شهروندان اجازه بازگشت به خارج به عنوان شیوع کروناویروس به نظر می رسد plateauing در فلوریدا.

پارکر گفت: او درخواست شهرستان مدیر برای اضافه کردن یک آیتم به مارس 23 دستور کار جلسه درخواست همکار خود را به کمیسیون در نظر اجازه می دهد ساکنان به استفاده از نابارا, ساحل برای ورزش و فعالیت های مربوط به. این فعالیت ها شامل راه رفتن و دویدن, دوچرخه سواری, ماهیگیری, گشت و گذار و شنا.

"در 23rd آن را داشته اند بیش از یک ماه از ما بسته به سواحل" پارکر گفت. "من از صحبت با چند تن از کارکنان بیمارستان در منطقه, و من فکر می کنم اگر همه چیز رو بین در حال حاضر و در هفته آینده راه است که آنها در منطقه ما وجود خواهد داشت که در حمایت از جامعه پزشکی برای این اتفاق می افتد."

شهرستان بسته نابارا ساحل در 20 مارس پس از دریافت نامه ای از رهبران عمده سه بیمارستان محلی اصرار کمیسیون به نگاهی دقیق تر عمل برای جلوگیری از گسترش این ویروس از جمله بسته شدن سواحل و ساخت رستوران را خارج و تحویل تنها.

اگر این کمیسیون تصمیم به دوباره باز کردن سواحل هفته آینده این خواهد بود که برای اولین بار در تکدی به انجام این کار.

پارکر گفت: او را در شمارش ساکنان به "شهروندان مسئول" اگر سواحل بازگشایی با جمع آوری در گروه های بزرگ و تنها با استفاده از ساحل برای ورزش و اهداف تفریحی برای احزاب و گردهمایی های زیادی.

"ما بسیار خوش شانس در اینجا در سانتا رزا شهرستان به شهروندان مسئول است که بهترین کار خود را, اما من از صمیم قلب نمی کنم که آن را مناسب برای حفظ شهروندان از بودن در ساحل" پارکر گفت.

سواحل بسته: نابارا, ساحل, نزدیک به شروع در نیمه شب تمام سانتا رزا رستوران برای رفتن انتخاب کنید تا تنها

پارکر درخواست در بخش درخواست توسط ایمیل ارسال شده به قانونگذاران از خلیج به Escambia شهرستان در مارس 1 توسط Okaloosa County کمیسر ناتان Boyles.

در ایمیل Boyles گفت: او با توجه به پیشنهاد دوباره باز Okaloosa سواحل در اوایل صبح و اواخر بعد از ظهر ساعت در هر روز به صورت محدود فعالیت های تفریحی اما می ترسید انجام می دهند تا مردم را جذب کند از دیگر استان ها برای آمدن به Okaloosa اگر سایر استان ها' سواحل هنوز هم بسته شد.

Boyles پیشنهاد یک همبستگی از تمام تکدی شهرستان به دوباره باز کردن در سواحل به طور کلی همان زمان برای جلوگیری از هجوم زیادی از بازدید کنندگان از کشورهای همسایه.

"ترس من این است که ما در این برای مسافت های طولانی و در حالی که شهروندان ما ممکن است تحمل ساحل بسته شدن برای چند هفته تا چند ماه ممکن است بسیار ناخوشایند," Boyles نوشت: در مارس 1 ایمیل. "بنابراین سوال این است: آیا در میان شما خواهد بود که مایل به حمایت مداوم قطعنامه در شهرستان خود را ارائه شده است که در تمام شهرستانهای استان از خلیج به Escambia به تصویب رسید سازگار و همزمان عمل؟"

پارکر پاسخ به ایمیل های زنجیره ای و گفت که او خواهد بود متمایل به ایده re-opening نابارا ساحل. Escambia County کمیسر داگ Underhill خواسته پارکر به او ارسال یک کپی از این یادداشت به طوری که او می تواند استفاده از آن را در Escambia County بعدی نشست.

Coronavirus هنوز ravaging ایالت فلوریدا هر چند کارشناسان می گویند تعداد موارد به نظر می رسد plateauing. اما کسانی که در فلات هیچ دلیلی برای کساد کردن در اجتماعی فاصله اقدامات از جمله نگه داشتن شش پا از هم جدا در اجتناب از تجمعات از 10 یا بیشتر و با پوشیدن ماسک در دولت جراح عمومی, اسکات Rivkees هشدار میدهد.

"من نمی توانم به اندازه کافی است که ما اجازه نمی دهد ما گارد پایین" Rivkees گفت. "این طبیعی است."

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن