سوار کردن غم و اندوه در (فانتزی) فرفره پوستر این هفته

این هفته, فانتزی, فرفره پوستر ناشی از نا امیدی است که بسیاری از concertgoers روبرو هستند. تصویرگر و طراح ه

توسط ABESTANEWS در 10 اردیبهشت 1399
cocorosie_flood.jpg

این هفته, فانتزی, فرفره پوستر ناشی از نا امیدی است که بسیاری از concertgoers روبرو هستند. تصویرگر و طراح هدر اندرسون ساخته شده و این اثر در پاسخ به یک نشان می دهد که لغو شد از زیر او.

Heather می گوید: "من دوست پسر خرید تماس با ما بلیط برای ما همیشه اول CocoRosie کنسرت در ماه آوریل است. ما آنها را دوست داشت بنابراین ما می دانستیم که ما برای اولین بار نشان می دهد خواهد بود در حال حرکت است." متاسفانه, که, مترو, کنسرت لغو شد اما هدر تبدیل به از دست دادن و به دست آوردن: فانتزی, فرفره, پوستر تبلیغاتی خیالی CocoRosie نشان می دهد در بطری خالی در سپتامبر سال 2020 است. آن را نمی خواهد این گروه اولین بار در بطری اگر این اتفاق افتاد: خواننده منتقد پیتر Margasak نوشت: در مورد CocoRosie زمانی که آنها باز به مدت 90 روز مردان وجود دارد در سال 2004.

"ما در حال درک و احساس در هر لحظه به طور کامل" Heather می گوید. که فقط یک راه خوب برای نزدیک شدن به یک کنسرت, اما همچنین مفید مدیتیشن روزانه. در آن روح هدر دعوت ما را برای بررسی از محلی غیر انتفاعی مسکن فرصتها و نگهداری سالمندان (H. O. M. E.) فراهم می کند که خدمات ارزشمند به شیکاگو شهروندان ارشد از جمله تعمیر خانه و سواری رایگان به فروشگاه مواد غذایی. بسیاری از سالمندان است که بهره مندی از H. O. M. E. برنامه های کم درآمد و کمک های پولی و به ویژه خوش آمدید در حال حاضر.

این خواننده در ادامه به قبول ارسالی فانتزی فرفره پوستر به ویژه در این ستون. برای شرکت لطفا e-mail scollojulin@chicagoreader.com خود را با نام و اطلاعات تماس و اصلی خود را طراحی و یا نقاشی (شما می توانید ضمیمه یک فایل JPG و یا فایل PNG یا ارائه لینک دانلود). ما نمی قادر خواهد بود برای انتشار هر تسلیم است اما ما از ویژگی های به عنوان بسیاری که ممکن است در حالی که این همه گیری همچنان ادامه دارد. تسلیم شما همچنین می تواند شامل یک غیر انتفاعی جمع آوری کمک و یا اقدام کمپین است که شما می خواهم را به توجه خوانندگان ما.

نه هر کس می تواند یک فانتزی, فرفره, پوستر, البته, اما هر کسی با چند دلار به فراغت می تواند حمایت از کار کارکنان در شیکاگو سالن های موسیقی—در اینجا ما لیست جمع آوری اعانه. و فراموش نکنید که رکورد فروشگاه! این خواننده نیز منتشر شده یک لیست از فروشگاه های محلی است که به شما اجازه فروشگاه از راه دور.


هنرمند: Heather اندرسون
فانتزی GIG: CocoRosie در بطری خالی در شنبه 9/12
اطلاعات هنرمند: thisnewforest.com
NPO بدانید: H. O. M. E.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب