Chicago history بزرگترین لحظه در شیکاگو تاریخ موسیقی

"Aahh! جشنواره یکی از بزرگترین دو روز جشنواره کنسرت که در شیکاگو دیده است در سال های اخیر است. تنها چیزی ک

توسط ABESTANEWS در 13 خرداد 1399
"Aahh! Fest was one of the greatest two-day festival concerts that Chicago has seen in recent years. The only thing that can compare to it would be the Silver Room Block Party." - COURTESY THE ARTIST
  • "Aahh! جشنواره یکی از بزرگترین دو روز جشنواره کنسرت که در شیکاگو دیده است در سال های اخیر است. تنها چیزی که می تواند نسبت به آن خواهد بود نقره اتاق بلوک."
  • حسن هنرمند

نه تنها 2020 سال از شیکاگو موسیقی آن نیز از 35 سال به صورت غیر انتفاعی و هنر شورای کسب و کار شیکاگو (A&BC) فراهم می کند که کسب و کار تخصص و آموزش به طراحان و سازمان های خود را در سراسر شهر بود. برای جشن ها و میلاد راه اندازی شد #ChiMusic35 کمپین در ChiMusic35.com که شامل یک نظرسنجی برای تعیین اجماع 35 بزرگترین لحظات در شیکاگو تاریخ موسیقی و همچنین به عنوان یک قرعه کشی به نفع یک&BC کار حمایت از خلاق جوامع مبارزه با تاثیر COVID-19 در شهر disinvested محله.

بخش دیگری از مبارزات انتخاباتی است که این خواننده همکاری: یک سری spotlighting چهره های مهم در شیکاگو موسیقی در خدمت به عنوان #ChiMusic35 سفیران. در این هفته ما از شنیدن جایزه اسکار و برنده جایزه گرمی خواننده رپ و فعال Che "chicago history" اسمیت از مؤسسین و مدیر خلاق غیر انتفاعی هنر و فرهنگ (که قبلا Donda خانه). ثابت در شیکاگو صحنه هیپ هاپ در دهه های او در حال حاضر مشغول کار بر روی آلبوم جدید را به عنوان به خوبی به عنوان خاطرات خود: هر دو را با عنوان عشق درس.

این مصاحبه انجام شد Ayana Contreras که یک DJ میزبان و تولید در WBEZ رادیو و مقاله نویس برای بدبینی مجله.


Ayana Contreras: یکی از مورد علاقه خود را در شیکاگو موسیقی لحظات?

Chicago history: یکی از قدرتمند ترین نگرفته لحظات در شیکاگو تاریخ موسیقی از پنج سال گذشته—و کنی و من فقط صحبت کردن در مورد این روز پیش—یک رویداد به نام Aahh! متحرک. آن ایجاد شد [2014] توسط مشترک و Donda خانه بود که یک سازمان غیر انتفاعی است که خودم و سپس همسر زد. اولین روز, جامعه روز, که در آن فروشندگان رو به بیرون می آیند و به اطلاعات و منابع به جامعه است. اولین روز رایگان برای همه مردم این شهرستان برای حضور در. Diggy سیمونز انجام شده با خودم و رایج است.

  • یک تصویری روکش 2014 Aahh! متحرک تولید شده توسط مشترک بنیاد

اما روز دوم شما تا به حال Jennifer Hudson انجام است. شما تا به حال رایج است. شما تا به حال Kanye West. شما تا به حال Twista. شما تا به حال Lupe Fiasco. شما تا به حال بسیار مهم جنگ است. این شهر تا به حال هرگز دیده می شود بسیاری از بزرگترین هنرمندان هیپ هاپ در یک مرحله در یک شب. زمانی که کنی بیرون آمد و انجام او زد و او را از طریق تمام کاتولوگ با سادگی یک پسر با یک صفحه کلید و یک گیتار. آن را در شیکاگو شب.

آنچه که ما قادر به همه گرد هم می آیند و فقط نشان از یک نوع وحدت و تحقق آن نوع از وعده. وقتی که من نگاه کنید و ببینید چه ریشه در فیلادلفیا—آنها یک ریشه پیک نیک است که آنها در هر سال. شیکاگو نشده تا به حال هر چیزی که قبل از آن و یا هر چیزی مانند آن. هیچ کس واقعا نمی داند که پرتاب شورش متحرک. هیچ کس واقعا نمی داند که معجزه می کند. من شما را سر در گم می شود اگر هر یک از آنها را به بازگشت به جامعه و یا به بازگشت به جامعه است.

این چیزی بود که انجام شد برای جامعه توسط جامعه و مردم که آمد از آن. Aahh! جشنواره یکی از بزرگترین دو روز جشنواره کنسرت که در شیکاگو دیده است در سال های اخیر است. تنها چیزی که می تواند نسبت به آن خواهد بود نقره اتاق بلوک.

شما نام که از هنرمندان که به دست آورده ام در سراسر جهان ستارگی. شما چه فکر می کنند آن است که در مورد شیکاگو که باعث ایجاد این مردم این هنرمندان و این چیزی است که جهان را می بیند به عنوان خاص ؟

من قصد دارم به این می گویند اما این گسترش به دیگر ژانرهای موسیقی. افرادی که مهاجرت به شیکاگو از جنوب آورده و انجیل است که تکامل به راه ما فراموش بلوز است که تبدیل به راه است که ما خودمان بیان این Africana راه است که ما فراموش خانه موسیقی—[ما صفحه اصلی] از خانه موسیقی خانه, بلوز, تکامل از انجیل و آگاهی از hip-hop. که آنچه ما به ویژه هنگامی که شما در نگاه آنهایی که واقعا از آن ساخته شده اند در هیپ-هاپ از شیکاگو است. آن است که آگاهی از این ژانر است. v



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن