Retsil جانبازان خانه کارمند مبتلا به کروناویروس

آستن Macalus Kitsap Sunمنتشر شده 2:56 PM EDT مارس 19 سال 2020یک کارمند در واشنگتن جانبازان در پورت اورچارد تشخ

توسط ABESTANEWS در 30 اردیبهشت 1399

یک کارمند در واشنگتن جانبازان در پورت اورچارد تشخیص داده شده است با COVID-19 Washington State Department of Veterans Affairs اعلام کرد. هیچ ساکنان در مرکز آزمایش شده اند مثبت تا کنون.

این عضو هیات برای اولین بار تایید کرد COVID-19 مورد در جانبازان خانه شناخته شده که قبلا به عنوان Retsil فراهم می کند که ماهر-مراقبت های پرستاری در حدود 240 ساکنان.

"ما می دانیم که این خبر دشوار است برای شنیدن و می خواهید برای اطمینان بخشیدن به شهروندان و خانواده ها و کارکنان است که ما در حال انجام همه چیز را در قدرت ما برای نگه داشتن آنها را امن و سالم" دولت وزارت امور کهنه سربازان گفت: در آزادی مطبوعات.

جانبازان خانه انجام خواهد شد "افزایش نظارت" در بیاورد و واحد که شامل چهار-ساعت علامت و متوسط چک برای ساکنان بیش از دو هفته آینده و کارکنان و ساکنان را دوباره آزمایش برای رمان کروناویروس که باعث می شود این بیماری شناخته شده به عنوان COVID-19. کارکنان نیز روش پوشیدن ماسک در هنگام مراقبت از ساکنان در واحدهای تحت تاثیر قرار; همه کارکنان پوشیده شده اند پارچه ماسک در مرکز از اواسط ماه آوریل است. علاوه بر فوق العاده برای تمیز کردن محل در مناطقی که آلوده کارکنان مشغول به کار است.

جامعه تاثیر: Belfair مرد نیروی دریایی دامپزشک و هسته ای مهندس تسلیم به کروناویروس

به عنوان بخشی از جانبازان خانه در حال انجام فرآیند غربالگری کارکنان در حال نمایش قبل از آمدن به کار در هر روز که شامل یک سری از سوالات در مورد علائم ممکن است و دما را بررسی کنید. کارکنان نیز درجه حرارت خود را حداقل دو بار در روز.

همانطور که از دوشنبه, Kitsap County 160 تایید COVID-19 موارد که شامل دو مرگ و میر با توجه به Kitsap بهداشت منطقه.

هیچ ساکنان در Retsil تشخیص داده شده اند با COVID-19 تا کنون. کارمند که تست مثبت خود جدا شده و در خانه اما nadditional جزئیات داده شد در مورد این فرد با امور جانبازان مقامات فدرال با استناد به محرمانه بودن قوانین تحت قانون آمریکایی های معلول.

مورد جدید به شرح زیر شیوع در اسپوکن جانبازان که در آن 46 ساکنان و 24 کارکنان آزمایش مثبت برای COVID-19. ده ساکنان در این مرکز فوت کرده اند.

دیگر جانبازان خانه در سراسر کشور دیده می شود یک تعداد انگشت شماری از موارد مثبت. در سرباز خانه در اورتینگ ، یکی ساکن و یک پیمانکار تشخیص داده شده است با ویروس. هیچ ساکنان که آزمایش مثبت در والا والا جانبازان هر چند یکی از اعضای ستاد است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به Washington State Department of Veterans Affairs Coronavirus به روز رسانی صفحه: https://www.dva.wa.gov/covid.

آستن Macalus است Kitsap Sun خدمات اجتماعی خبرنگار — پوشش مراقبت های بهداشتی بی خانمانی و چگونه برنامه های در حال خدمت به کسانی که نیاز دارند. او را می توان در رسید austen.macalus@kitsapsun.com یا 360-536-6423.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن