گزارش: انتقال COVID-19 باید پایین باقی می ماند برای مدارس با خیال راحت شروع

راشل LA CORTE آسوشیتد پرسمنتشر شده 4:11 PM EDT Jul 15, 2020المپیا — یک گزارش جدید به دنبال تاثیر از باز کردن و

توسط ABESTANEWS در 26 تیر 1399

المپیا — یک گزارش جدید به دنبال تاثیر از باز کردن واشنگتن مدارس در پاییز می گوید که اقدامات مختلف — از جمله ماسک و فیزیکی فاصله — ممکن است قادر به اطمینان حاصل شود که اعزام دانش آموزان به کلاس درس نمی کند افزایش انتقال از coronavirus اما تنها اگر جامعه گسترده فعالیت COVID-19 پایین باقی مانده است.

"چه اتفاق می افتد در جامعه مسائل فقط به عنوان به عنوان آنچه که اتفاق می افتد در مدارس" Lacy Fehrenbach معاون وزیر COVID-19 دیدگاه در وزارت بهداشت گفت: در یک کنفرانس خبری به بحث در مورد گزارش. "ما بسیار بسیار می خواهم به بازگشایی مدارس برای برخی از سطح فرد در یادگیری در پاییز و ما نیز بسیار نگران افزایش سطح COVID-19 فعالیت در سراسر ایالت واشنگتن و آنچه که به معنی برای بازگشایی مدارس در کمی بیش از یک ماه است."

گزارش منتشر شده توسط وزارت امور خارجه, وزارت بهداشت, سیاتل و پادشاه شهرستان بهداشت و انستيتو تحقيقات بهداشتی برای بیماری های مدل سازی جزئیات مدلسازی زد توسط IDM بر اساس سه ماه اول سال آینده دوره مدرسه در شهرستان کینگ اما گفت که این نتایج می تواند به دیگر جوامع است.

آن را نشان داد سناریوهای مختلف است که شامل گروه بندی دانش آموزان بر اساس سن, فیزیکی, فاصله, پوشیدن ماسک و همچنین روزانه غربالگری کارکنان و دانش آموزان به صورت علائم.

در این گزارش که بازگشایی مدارس بدون هر یک از موارد فوق اقدامات متقابل می تواند منجر به دو برابر شدن تعداد COVID-19 نفر در شهرستان بین ماه های سپتامبر و دسامبر.

این گزارش پیش نویس بود قبل از یک مکالمه در مورد در شهرستان کینگ و دیگر مناطق از دولت و آن گفت که نرخ انتقال نیاز به رها کردن توسط پایان ماه اوت برای مدارس برای بازگشایی در ماه سپتامبر "بدون ماشه رشد نمایی در COVID-19 بار."

"در این زمان وجود دارد بیش از حد COVID-19 انتقال در جامعه ما برای حمایت از بازگشایی مدرسه," دکتر گفت: Jeff Duchin سلامت افسر سیاتل و پادشاه شهرستان بهداشت عمومی. "پیدا کنم که نتیجه بسیار مشکل ساز است. این نشان دهنده وابستگی شدید که ما در هر یک از دیگر در این جامعه برای حرکت به جلو با خیال راحت در دوران COVID-19."

Duchin گفت که جامعه به عنوان یک کل باید تهاجمی تر در مورد محدود کردن تعاملات اجتماعی و مطیع, فیزیکی, فاصله, پوشیدن صورت پوشش و شستن دست.

بیش از 42,300 مردم باید آزمایش مثبت برای این ویروس در آمریکا و حدود 1400 فوت کرده اند.

این ویروس باعث خفيف علائم در بسیاری از بیماران و اکثریت قریب به اتفاق بهبود می یابند. اما آن را بسیار مسری است و می تواند باعث بیماری شدید و مرگ در برخی بیماران به ویژه افراد مسن و کسانی که با شرایط بهداشتی اساسی.

این گزارش می آید یک روز پس از رژیم صهیونیستی. جی Inslee اعلام کرد که ایالت مکث برای شهرستان به دنبال پیشرفت خود را از مرحله فعلی اقتصادی بازگشایی خواهد شد و در ادامه از طریق حداقل جولای 28 و هشدار داد از پتانسیل بازگشایی rollbacks اگر coronavirus فعالیت همچنان به صعود.

Inslee گفت: این اقدامات مردم را در حال حاضر — از جمله پوشیدن صورت پوشش و حفظ فاصله فیزیکی از دیگران "است که برای تعیین چه این ویروس به نظر می رسد در پاییز."

در هفته گذشته افزایش ایالت سفارش اثر در زمان که نیاز به کسب و کار به رد خدمات به مشتریان که نمی پوشند و صورت پوشانده اند. که به منظور ایجاد شرایط قبلی ماسک مورد نیاز صادر شده در ماه گذشته.

Inslee و مدارس دولتی سرپرست کریس Reykdal در جلسه روز شنبه برای بحث در مورد چگونه مدارس برخورد خواهد شد و سقوط آموزش. Inslee هفته گذشته گفت که او می خواهد مدارس برای باز کردن "در یک شیوه ای است که حداکثر یادگیری در حالی که به طور همزمان امن برای دانش آموزان ما و جامعه."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب