#QTTRs علامت خود را

گابریل Chalfin-Piney است عجیب و غریب polyamorous خود آموخته هنرمند خال کوبی. حسن هنرمند خال کوبی صنع

توسط ABESTANEWS در 4 تیر 1399
Gabriel Chalfin-Piney is a queer, polyamorous, self-taught tattoo artist. - COURTESY THE ARTIST
  • گابریل Chalfin-Piney است عجیب و غریب polyamorous خود آموخته هنرمند خال کوبی.
  • حسن هنرمند

خال کوبی صنعت به عنوان ما به طور معمول فکر می کنم از آن را مانند به نظر می رسد هیچ جایی برای عجیب و غریب مردم است. حتی با اوایل پیشگامان مانند صخره کلاغ و فیل اسپارو از آن باقی مانده است overwhemingly heteronormative, پدرسالار و سفید زمینه یک واقعیت است که تنها با تایید جستجوی من برای پیدا کردن شیکاگو عجیب و غریب, تا تو, هنرمندان و به خصوص مردمی از رنگ است که به همراه داشت بسیاری از "هیچ کس مانند که با این نسخهها کار در فروشگاه ما ببخشید!" اما جیب عجیب و غریب tattooers وجود دارد و به نظر می رسد در حال رشد تشکیل جوامع خود و reimagining استانداردهای صنعت به خصوص به تهیه کردن به مشتریان فراتر از کسانی که به طور معمول نشان داده شده است. عجیب و غریب, تا تو, هنرمندان در اطراف هستند; شما فقط باید بدانید که به کجا نگاه.

برای بزرگنمایی کلیک کنید COURTESY DIANA REGALADO
  • حسن نیت ارائه میدهد دیانا Regalado

دیانا Regalado

دیانا Regalado استفاده می شود به دردسر برای نقشه کشی بانوان برهنه در آغوش او در مدرسه است. او را فرستاده تا دین را برای خط خوب سیاه و سفید و خاکستری آثار هنری که قبل از او خالکوبی سبک از نقاشی که او حتی نمی دانند که شد Chicanx در آن زمان است.

آن باقی مانده است و سبک او امروز اما Latinx گی/لزبین/عجیب و غریب هنرمند نقاشی در, کماندار, خیابان, تا تو, به جای در کلاس. Regalado آغاز شده در صنعت پس از نزدیک به یک دهه در یک شرکت طراحی گرافیک. بین هنر و تجربه و وقت خود را زیر سوزن (او به شدت پوشش داده شده با خالکوبی خودش) او به سرعت امن کارآموزی, چیزی که او احساس می کند فوق العاده ممنون (هنرمندان معمولا نیاز رسمی دوره های کارآموزی که نیاز به کار بسیاری از ساعت به صورت رایگان و یا حتی در یک قیمت).

کماندار تو خیابان واقع شده است و در سمت جنوب در برایتون پارک و مشتریان بیشتر مردم از رنگ. با توجه به Regalado "مانند در هر محل کار شما فقط باید برای پیدا کردن یک فروشگاه و یا فضایی است که بهترین متناسب با شما و شما را راحت می کند یکی با افراد همفکر. وجود دارد بسیاری از انواع مختلف از مغازه ها در خارج وجود دارد در حال حاضر است که شما همیشه پیدا کردن جای مناسب که در آن شما مناسب است. من به اندازه کافی خوش شانس برای کار با بسیار پایین به زمین و آرچر همواره یک محله و خانواده پرنیان—بیشتر شبیه مزاحم برادران که به طور مداوم از ظروف سرباز یا مسافر با من." تعجبی ندارد که او خالکوبی شده است وجود دارد برای ده سال است.

Regalado را تتو قرار ملاقات فقط در حال حاضر با توجه به COVID-19 اما "کتاب همیشه باز است." او Instagram @است dianaregalado; e-mail regaladotattoo11@gmail.com برای قرار ملاقات.

برای بزرگنمایی کلیک کنید COURTESY BUDDY.
  • حسن نیت ارائه میدهد از دوستان.

دوستان.

April o'neil از لاک پشت های نینجا بود دوستان.'s first crush و یکی از اولین نشانه از queerness که آنها به یاد داشته باشید. آنها متولد و بزرگ شده در جنوب عمیق, هر چند پس از آن بود تا رها کردن دبیرستان و حرکت به شیکاگو که دوستان. بیشتر احساس در سهولت بودن خودش همیشه. در حال حاضر به عنوان یک هنرمند خال کوبی حرفه ای رفیق. در حال تغییر صنعت با فعالیت فراگیر و گویا قاتل blackwork خالکوبی.

دوستان. اتحاد خالکوبی طیف عظیمی از مردم با دیدن مشتریان با زخم های شدید مشتریان در صندلی چرخدار مشتریان با MS, و بیشتر. "من نمی توانم بگویم این به اندازه کافی بلند: همه خوش است در من صندلی—مگر اینکه شما در حال نژادپرستانه یا سراخ کون, پس از آن رفته باشد. ما نمی خواهد یک زمان خوب به هر حال."

خارج از خود را به طور منظم ملاقات این است که در آن دوستان. واقعا می درخشد. به منظور مبارزه با شایع موارد تجاوز جنسی بر روی مشتریان و هنرمندان در صنعت رفیق. آغاز شده Facebook گروهی به نام "با دست خود." آن را در خدمت به عنوان یک پلت فرم برای مردم در سراسر جهان برای تماس با خارج مجرم—به خصوص تکرار مجرم که دور با حمله توسط جابجایی و یا سوء استفاده از صنعت خود را نفوذ.

در سطح محلی دوستان. درگیر با جمعی از femme-شناسایی nonbinary عجیب و غریب tattooers به نام "گسترده ای تیم ملی." آنها جمع آوری پول برای سازمان های خیریه مختلف و مردمی در نیاز از طریق هنر را نشان می دهد, فلش, حوادث و بیشتر. COVID-19 قطع برنامه ریزی برای حوادث متعدد از جمله یکی برای کمک به در خطر تجاوز+ جوانان و زنان را پناهگاه و یکی برای خالکوبی بیش از ماستکتومی زخم.

دوستان. در حال حاضر خالکوبی در Speakeasy سفارشی تاتو در Wicker Park. نگاهی به نمونه کارها خود را @snak3oil در Instagram و e-mail buddytattoos@gmail.com برای راه اندازی مشاوره.

برای بزرگنمایی کلیک کنید COURTESY BECCA ITURRALDE
  • حسن نیت ارائه میدهد Becca Iturralde

Becca Iturralde

به برخی از تعجب Becca Iturralde در واقع اعتبار خود را به موفقیت سریع در صنعت به خود intersectional هویت. آنها یک Pilsen مادری که شناسایی به عنوان یک nonbinary عجیب و غریب فرد از مکزیکی آمریکایی و قومیت است که غیر معمول در شیکاگو handpoke تو صحنه.

حال یک هنرمند خال کوبی همیشه یک رویا برای Iturralde اما gatekeeping صنعت ساخته شده بود به محروم کردن مردم آنها را دوست دارم. اما پس از کشف handpoke خالکوبی در Instagram, Iturralde در عشق سقوط کرد و شروع به انجام هر آنچه که آنها می تواند به یادگیری و تمرین توسط themself و در جامعه خود را. آن را تنها یک سال و نیم اما آن را در حال حاضر خود کار تمام وقت است.

"چگونه من به خالکوبی است که قطعا به شکل توسط من تجربه زندگی به عنوان یک QTPOC" آنها می گویند. "سبک من است گویا و نرم و هدف من این است که به علت حداقل تروما به پوست است. سیاه و قهوه ای و اغلب مردمی که تجربه نژادپرستی در خالکوبی, آیا آن را عمدی یا نه, از آنجا که بسیاری از tattooers نیست به خوبی آموزش دیده و وقتی که می آید به خالکوبی پوست تیره تر دارند. بسیاری از هنرمندان معتقدند که باید تو عمیق تر و یا سخت تر به جوهر چوب بهتر بر روی پوست تیره (این فقط زخم مردم) و یا هنرمندان را انکار مشتریان بالقوه رنگ تتو بر اساس رنگ پوست خود را (این است که فقط نادان). از آنجا که این, بسیاری از سیاه و قهوه ای مردم با احتیاط از جریان اصلی تو صنعت و آنها می خواهند به سعی کنید handpoke به دلیل چگونه ملایم و عمدی صنایع دستی است که درست انجام شود . . . به طور سنتی, خالکوبی یک عمل مقدس. اختراع شد و توسط BIPOC و من آن را فوق العاده مهم به افتخار آن است."

Iturralde تنها اجازه می دهد تا شخص عجیب و غریب و/یا قهوه ای هنرمندان به, تا تو, آنها, اجتناب از "کلیشه ای tatt bro" و در ادامه به حمایت و رشد عجیب و غریب و POC تو جامعه.

Iturralde با این نسخهها کار خارج از استودیو و کتاب های خود را باقی می ماند بسته به علت COVID-19 که به طور نامتناسبی تحت تاثیر سیاه و قهوه ای و جوامع است. آنها اعلام خواهد شد بازگشایی خود Instagram @softbarrio و وب سایت softbarrio.com.

برای بزرگنمایی کلیک کنید COURTESY GABRIEL CHALFIN-PINEY
  • حسن نیت ارائه میدهد گابریل Chalfin-Piney

گابریل Chalfin-Piney

یک printmaker تجارت, گابریل Chalfin-Piney است عجیب و غریب polyamorous خود آموخته تاتو هنرمند با سبک خود را.

حدود سه سال پیش Chalfin-Piney خریداری یک دستگاه خال کوبی کردن یک دوست و شروع به دنبال مشاوره در مورد ایمنی و عقیم سازی و شروع به ارائه رایگان خالکوبی به مردمی در شمال ایالت نیویورک که در آن زندگی می کردند. از آن پس آنها را منتقل به شیکاگو و ادامه داد: آموزش با هر تاتو جدید. در نظر فعالان "scratchers" (هنرمندان خود آموخته) و printmakers شده اند الهام بخش خود را در تمام طول راه به خصوص هنرمندان معاصر مانند اینز ناتانیل Walker, فرانچسکو کلمنته پسر عمو نایت مارتین Puryear و فیلیپ Guston.

Chalfin-Piney نقل Instagram به عنوان بازی یک نقش سازنده در کار خود را به عنوان یک هنرمند خال کوبی. آنها نگاه به @ritasalt و @framacho هنرمندان بود که خالکوبی آنها در گذشته برای راهنمایی در گرفتن آغاز شده است. @inkthediaspora یک پلت فرم است که برجسته BIPOC مردمی فراهم می کند و منابع و کارگاه های آموزشی به آنها کمک کرد تا بیشتر در مورد تطبیق رنگ و برقراری ارتباط با مشتریان زمانی که خالکوبی غیر سفید پوست است. هشتگهای مانند #qttr (queer tattooer) و #queerchicago ارائه فوری شبکه برای مشتریان و هنرمندان برای پیدا کردن هر یک از دیگر.

آنها با تاکید بر تاثیر @tamarasantibanez که بسیار آوازی بوده است در مورد برچیدن سفید برتری و ضد سیاهی در صحنه و همچنین ارائه راهنمایی برای رضایت آگاهانه و تروما-آگاه خالکوبی—راهنمای که می توان از طریق @disciplinepress.

"من همیشه از کسی که در آینده برای تو اگر آنها راحت با من دست زدن به یک بخشی از بدن خود را که من برنامه ریزی برای تو طول جلسه و اجازه دادن به آنها را می دانیم که اگر آنها نیاز به یک استراحت در هر زمان ما می تواند به توقف" Chalfin-Piney می گوید. "من این کار را بدون در نظر گرفتن محل تاتو; داشتن یک غریبه بدن خود را لمس صمیمی است و نیاز به تکرار رضایت کلامی و check-ins. وجود دارد برخی از ایده در خالکوبی صنعت است که شما باید صبر کنید برای استراحت یا "ما فقط نیاز به پایان این خط' و من با آن مخالف مفهوم است. حداقل برای من ما می تواند به توقف هر زمان که ما نیاز به. هیچ عجله."

Chalfin-Piney می گوید: "من واقعا فکر می کنم که فضای عجیب و غریب مردمی در این صنعت است. من فکر می کنم متوجه می شوند که شما می توانید بپرسید برای کمک به بزرگترین گام; من تا به حال به بیمار زمانی که من شروع به خالکوبی در نظر گرفتن زمان برای یادگیری تمام روش های ایمنی و راه های از خالکوبی و من هنوز هم یادگیری."

Chalfin-Piney در حال حاضر خالکوبی با توجه به COVID-19 اما آنها در Instagram @سیر.نان و @daddyasthma. v

آخرین مطالب