کشیدن کردن homeport مبادله در یک بیماری همه گیر: USS Carl Vinson به ترک برمرتون

جاش Farley Kitsap Sunمنتشر شده 1:55 PM EDT Jul 10, 2020برمرتون — این است که هیچ "اجرا از آسیاب" تغییر homeport

توسط ABESTANEWS در 20 تیر 1399

برمرتون — این است که هیچ "اجرا از آسیاب" تغییر homeport, سروان. متی بهشت می گوید.

در زمانی که COVID-19 موارد خیره کننده در سراسر کشور, فرمانده یو اس اس کارل وینسون ناو هواپیمابر دارای unenviable وظیفه جابجایی 1,092 پا بلند کشتی جنگی از برمرتون جایی که آن را تا به بازرسی و نگهداری شده است در Puget Sound نیروی دریایی کشتی سازی به سن دیگو.

کشتی حرکت کردن سواحل غرب نیست این موضوع. جابجایی آن هزاران نفر از ملوانان و خانواده خود را در طول یک بیماری همه گیر? که بخشی از سخت.

"این یک فرایند پیچیده است" گفت: بهشت سابق نیروی دریایی مهر و موم و بومی از Lakewood. "ما باید به تعادل چالش های COVID-19 با نیازهای ملوانان و خانواده خود را."

بر روی کاغذ نیروی دریایی را از لحاظ فنی شیفت اجرایی Vinson را از برمرتون به سن دیگو در اوت. 1. اما پشت صحنه این حرکت در حال حاضر آغاز شده است.

جابجایی ملوانان در حال حاضر نیاز به یک چشم پوشی برای هر و در حال تکمیل تدریجی مد از طریق تابستان با برخی از ساخت بازحمت حرکت کردن زمین و برخی توسط دریا. خطوط ملوانان' وسایل نقلیه شخصی پوشش عرشه پرواز به عنوان کشتی جنگی سران جنوب ؟ اتفاق می افتد نه در این زمان. به جای ملوانان هم می توانید درایو خود را و یا قرار دادن اتومبیل در یک کامیون بهشت گفت.

کشتی مقصد در کالیفرنیا در میان فاصله ویروس به معنی quarantining زمانی که آنها وجود دارد قبل از آنها می تواند بازگشت به کشتی.

اجتماعی فاصله شامل مبهوت شیفت ملوانان از پراکنده بین زندگی در هیئت مدیره در پایه و در شهر ادامه خواهد داد.

"آن را دقیق به دو فرد از 28-مرد پهلوگیری," بهشت گفت.

بسیار به چالش کشیدن وضعیت'

کشتی ساخته شده به 50 سال گذشته است و فقط بسته بندی تا $367 میلیون تعمیرات اساسی در Puget Sound نیروی دریایی کشتی سازی آغاز شد که در ژانویه 2019. به عنوان بازسازی به کشتی الکتریکی, سیستم های بهبود به پهلوگیری مناطق و حفاظت کار اقدام در داخل کشتی سازی را 88 میلیون گالن حوض خشک 6 پاندمی رخ داد. ناگهان ملوانان و دیگران در ارتش دستور داده شد به قرار دادن با وزیر دفاع. در ماه مارس یک ملوان مستقر روی عرشه کشتی Vinson آزمایش مثبت برای این ویروس هر چند ملوان نبود در کشتی در آن زمان است.

بیشتر: USS Nimitz یو اس اس رونالد ریگان عضویت برای تمرین در دریای چین جنوبی

عنوان خبر جاروب جهان از شیوع ویروسی روی عرشه ناو یو اس اس تئودور روزولت و یک خواهر-Nimitz-کلاس کشتی جنگی نیروی دریایی, در مجموع, متوقف, برخی 42,000 سفارشات بین آوریل و ژوئیه است.

"آن بوده است بسیار به چالش کشیدن وضعیت" اذعان عقب Adm. جفری Jablon مدیر پرسنل نظامی برنامه ها و سیاست های بخش در دفتر رئیس عملیات نیروی دریایی. "بدیهی است که وجود دارد برخی از ناکامی های خارج وجود دارد وجود دارد. اما سلامت و ایمنی ملوانان ما باید اولین و مهمترین."

Jablon گفت: برای حفظ نیروی دریایی رتبه خوبی مواجه نگردند جدید ملوانان در نیروی دریایی استخدام آموزش دستور تلقی شده است ضروری هر چند آنها نیاز به 14 روز قرنطينه هنگامی که آنها می رسند در هر نقطه نیروی دریایی به آنها نیاز دارد. در سمت تلنگر, ملوانان نزدیک شدن به دوران بازنشستگی ارائه شده دریای وظیفه پرداخت های تشویقی به ماندن در Jablon گفت.

به عنوان یک نتیجه "ما از دست رفته به ضرب و شتم" Jablon گفت.

این Vinson و خدمه آن شکسته شده است به "بلوک" — "آلفا" "براوو" و "چارلی" — به طوری که هر یک باعث می شود حرکت خود را در prescheduled بار. آلفا در حال انجام است; براوو رخ خواهد داد زمانی که کشتی را برای سن دیگو و چارلی شروع خواهد شد پس از خروج.

اعداد نیست به عنوان تهدید آمیز به عنوان خدمه تعریف برخی از 3,000 نشان می دهد. برخی از ملوانان از جمله بهشت هستند "geo-baching"— آنها نمی نقل مکان خانواده خود به شمال غربی اقیانوس آرام در طول تعمیرات اساسی.

کشتی COVID-19 کاهش استراتژی مراحل را ادامه خواهد داد و آن را به عنوان سر از "سبز" واشنگتن به "قرمز" کالیفرنیا تحت نیروی دریایی "نور قرمز و سبز و نور" سیستم برای ملوان جنبش در طول بیماری همه گیر. ساخت که حرکت نیاز به یک چشم پوشی برای هر یک ملوان. ملوانان سفر به جنوب کردن کشتی نمی تواند شبانه روزی دوباره تا تکمیل 14-روز "رام" یا "محدوديت" به اطمینان حاصل شود آنها ویروس رایگان. و روزانه ارزیابی و درجه حرارت چک از کسانی که رفتن سرنشین ادامه خواهد داد و از آنها به عنوان پس بهار.

Chief Petty Officer جینا تورس یک رهبر در Vinson پرسنل اداره نظارت بر برخی از 30 ملوانان کار برای کمک به ملوانان را homeport تغییر گفته شده است "یک کار خیلی بیشتر از ما در ابتدا انتظار می رود." اما هدف آنها این است که بی دریغ او اضافه شده است.

"ما نیاز به سالم ملوانان این کشتی به سان دیگو" تورس گفت.

تورس در حال حاضر محور ماشین و وسایل به سن دیگو به عنوان بخشی از "آلفا" بلوک. او پرواز را به واشنگتن و پس از صرف 14 روز در پادگان قبل از اینکه دوباره کشتی. این Vinson کارکنان تحویل وعده های غذایی در طول. او در حال حاضر خوب سوار شدن به این کشتی پایین ساحل.

بهشت گفت: تاخیر در آغاز پروژه از جمله تعمیرات به پروانه و در حال اجرا دنده شده اند حل شوند. در اطراف حامل آسانسور در حال اجرا رادار در حال چرخش است و زنگ زدگی از بین رفته است, او گفت:.

"این یک زیبا, خاکستری, کشتی," او گفت:.

تاریخ دقیق آن خروج از برمرتون اعلام نشده است.

در برمرتون حامل اخبار, USS Nimitz همچنان استقرار در دریای چین جنوبی این هفته است. و در حالی که Vinson بازگشت به سن دیگو یو اس اس تئودور روزولت خواهد بود که بعد از ناو هواپیمابر برای آمدن به حوض خشک 6 در کارخانه کشتیسازی در تابستان 2021.

ملوانان و خانواده خود را با سوال در مورد COVID-19 می توانید تماس MyNavy حرفه ای مرکز در 833-330-6622 یا emailAskMNCC@navy.mil.

جاش Farley یک خبرنگار پوشش نظامی برای Kitsap Sun. او را می توان در 360-792-922, josh.farley@kitsapsun.com و یا در توییتر @joshfarley.

در نظر گرفتن حمایت از روزنامه نگاری محلی در شهرستان Kitsap: ثبت نام برای اشتراک دیجیتال امروز است.



tinyurlis.gdv.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن