Puget Sound نیروی دریایی کشتی سازی تولید بیش از 50000 ماسک

جاش Farley Kitsap Sunمنتشر شده 11:56 AM EDT Apr 24, 2020برمرتون -- Coronavirus متوقف وندی Wreyford را اطاقک پر

توسط ABESTANEWS در 5 اردیبهشت 1399

برمرتون -- Coronavirus متوقف وندی Wreyford را اطاقک پرده پروژه.

39 ساله دفتر مدیر در Puget Sound نیروی دریایی کشتی سازی اقیانوس مهندسی, حال تهیه فراوانی از جنگل سبز پارچه در یک دفتر گاهی اوقات به نام "ماهی کاسه است."

اما به همه گیر است و گسترش این بهار او به سرعت متوجه شدم او مورد نیاز است که پارچه برای پوشش چیز دیگری: چهره مردم.

"بنابراین من به ارمغان آورد من دوخت دستگاه به کار" گفت: Wreyford پاسخ به کارخانه کشتیسازی فرمانده Dianna Wolfson تماس به پارچه ماسک با سلاح خود را انتخاب: یک سال 1974 سوئیس ساخته شده Elma یک هدیه از مادر بزرگ او.

Wreyford اتحاد پیوست و صدها نفر از دیگر کارگران در کارخانه کشتیسازی که باید چرخد و از کشتی سازی سنتی کار -- حفظ نیروی دریایی ناوگان هسته ای-صفحه زیردریایی و ناوهای هواپیمابر -- به ماموریت حفاظت از نیروی کار انجام می دهند که کار در طول یک بیماری همه گیر.

کشتی سازی است که با استفاده از آن سخت صنعتی همراه با یک ارتش کوچک از فاضلاب به پارچه ماسک برای اطمینان هر یک از آن بیش از 14,000 کارگران -- در میان بزرگترین واحد حقوقی واجد شرایط در دولت -- می تواند صفحه اصلی, سه ماسک صورت با استفاده از هر روز در کار است.

Coronavirus: چگونه Kitsap County شد PPE-تولید نیروگاه

روز پنج شنبه در کارخانه کشتیسازی گذشت 50,000 علامت یک نقطه افتخار برای کارکنان و مدیران درگیر با یک فرایند فقط در هفته.

"در زمان هایی از این, شما واقعا دیدن شخصیت واقعی در مردم گفت: همین گل مدیر فروشگاه 64 که شامل بادبان های گیم لافت که در آن ماسک شد تولید انبوه.

"من انجام آنچه من می توانم'

Wreyford به خاطر گوش دادن به پدربزرگ و مادربزرگ او بحث در مورد تلاش های جنگ از جنگ جهانی دوم -- از آینده با هم به مبارزه با یک دشمن مشترک.

"این یک وضعیت مشابه," او گفت:. "و پوشیدن ماسک و راه من است که برای محافظت از مردم است. بنابراین من انجام آنچه که من می تواند به جلوگیری از گسترش این ویروس است."

او lugged فولاد-روکشی ماشین دوخت به میز او که در آن او می سازد آن جنگل سبز ماسک در ناهار. اما او را متوقف نمی وجود دارد که مایل به پیوستن به یک بزرگتر تلاش در آنچه که به عنوان کشتی سازی را بادبان زیر شیروانی قرار دادن.

هر بعد از ظهر و در تعطیلات آخر هفته Wreyford نیز سر به ساختمان 460 از سال 1941 ساخته شده کرگدن ساختمان است که ظاهر "ساختمان در یک سنت افتخار" به جهان خارج است.

در آن طبقه سوم و یا "بادبان انبار" یک خط مونتاژ به دو دوجین مردم کار کرده است 24 ساعت در روز. به طور معمول انبار را درجه یک کتانی می توان در پروژه هایی که ارائه حفاظت از تابش های هسته ای. در حال حاضر آن کامپیوتر-کنترل پارچه برش شدت استارت کردن شکل ماسک صورت قبل از درزهای دوخته.

"این فشار و شلوغی که در آن وجود دارد مقدار زیادی از انرژی" Wreyford گفت. "در زمانی که همه چیز احساس دلهره آور, بادبان انبار پر جنب و جوش و شلوغ."

این تنها فروشگاه کمک در این پروژه است. ورق فلز خدمه کار شده اند با استفاده از یک برش لیزری برای ساخت هزاران bendable آلومینیوم بینی قطعات.

"همه رفتن سخت ترین آنها در آن گفت:" داکوتای شاه ایران, آموزش سرپرست در بادبان انبار فروشگاه "چرا که آنها می دانند که چقدر مهم است در جامعه."

اعتصاب کارگران حمل و ملزم به پوشیدن پارچه ماسک های که در آن آنها می توانند اقامت بیش از شش فوت از یک همکار. Wreyford گفت که او می توانید ببینید تفاوت در ماسک های مختلف از جمله رنگ های مورد استفاده به عنوان فرایند تکامل یافته اند.

"این سرگرم کننده برای راه رفتن در اطراف و ببینید مردم با پوشیدن آنها را ببینید که چگونه ما پیشرفت از طریق این" او گفت:.

قبلی: Puget Sound نیروی دریایی کشتی سازی آغاز می شود ساخت ضد عفونی کننده دست در طول یک بیماری همه گیر

'وجود دارد یک حس غرور'

به حداکثر رساندن تولید و کشتی سازی نیز تبدیل به کسانی مانند Wreyford با خود دوخت ماشین آلات و مواد. این درخواست مورد استقبال قرار گرفت Corrine ساحل بنیادی آموزش و پرورش هماهنگ کننده در کشتی سازی شده است که در نظر گرفتن مرخصی برای ایجاد ماسک برای منطقه پاسخ اضطراری از اوایل ماه مارس.

نیاز به حفاظت از چنین پاسخ بازدید به خانه نزدیک ساحل, که, شوهر, تراویس یک پولسبو آتش نشان است.

و در حال حاضر که یک سرگرمی است که به یک تلفن تبدیل شده است کار خود را.

هر روز در ساحل برگزار و بیش از 150 نفر در یک محلی پارکینگ برای توزیع quilter پارچه به فاضلاب و انتخاب کنید تا خود را به محصول به پایان رسید. بعد از QA از جمله متمرکز آنها در حال بسته بندی و تحویل به نیروی کار است.

آن را سخت به تصور کنید کسی بهتر برای این کار گفت: Kimberly Rittenhouse معاون مدیر اجرایی کشتی سازی و حمایت خود را از کارکنان بخش مدیریت.

"او فوق العاده سازمان مدیریت" Rittenhouse گفت. "و او یک قلب برای خدمات."

ساحل گروه است بسته شدن در از 10 ، 000 ساخته شده است.

"به پشت در کمی و از نوع راه وجود دارد یک حس غرور و افتخار گفت:" ساحل که به کشتی سازی در سال 2001 به عنوان یک مهندس هسته ای.

جامعه: داوطلبان کسب و کار ارائه مواد غذایی به خط مقدم کارگران در طول COVID-19 شیوع



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن