پولسبو پورت کمیسر بازداشت برای خرابکاری Chiefstick یادبود

اندرو Binion Kitsap Sunمنتشر شده 3:47 PM EDT Jul 13, 2020یک پورت از ردموند کمیسر دستگیر شد, شنبه شب برای بررسی

توسط ABESTANEWS در 24 تیر 1399

یک پورت از ردموند کمیسر دستگیر شد, شنبه شب برای بررسی جنایت خرابکاری پس از یک افسر پلیس گفته او شاهد تخریب یک بنای یادبود به Stonechild Chiefstick فریاد "F--- استونی کودک است."

زمانی که پولسبو افسر پلیس که وارد پولسبو اسکله خواسته آنچه او انجام شده بود کمیسر علامت DeSalvo گفته گفت که او با استفاده از آزادی بیان با توجه به گزارش پلیس و رله توسط Kitsap County دادستان چاد Enright.

DeSalvo که بوی الکل با توجه به گزارش های رزرو شده بود به Kitsap County زندان برگزار شد و در $15,000 وثیقه.

او منتشر شد و پس از آزادي با وثيقه و انتظار می رود که به نظر می رسد روز شنبه در Kitsap County Superior Court.

او متهم شده است اما Enright گفت: دادستان به طرح اتهام او را با درجه دوم مخرب فساد است.

Chiefstick ضرب گلوله کشته شد ژوئیه 3 سال 2019 در حالی که در وسط یک جمعیت در اسکله جمع آوری به تماشای آتش بازی. افسر کریگ کلر بود که تلاش برای دستگیری Chiefstick به اتهام تهدید کسی در رو با یک پیچ گوشتی را به اتهام. شاهدان گفت: در طول یک کشمکش Chiefstick lunged در کلر با پیچ گوشتی.

Chiefstick مرگ و آسیب قبلی به یک بنای یادبود برای 39 ساله ملتهب و تنش بین جوامع بومی آمریکا و شهرستان. Chiefstick برجسته بود در حال انجام و محلی سیاتل تظاهرات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس در پی جورج فلوید مرگ در دست مینیاپولیس افسران پلیس در ماه مه.

پولسبو افسران اول فرستاده شده به اسکله در حدود 10:55 p. m. روز شنبه هنگامی که شاهدان گزارش داد یک فرد فوق العاده شیشه ای در پارک.

افسر که وارد نشد و مرد پرتاب موارد — به احتمال زیاد شیشه نماز شمع— در بتن مسیر.

هنگامی که مواجه با افسر DeSalvo شناسایی خود را به عنوان یک انتخاب رسمی برای این بندر با توجه به گزارش رله توسط Enright. وقتی پرسیده شد که چقدر او برای نوشیدن DeSalvo گفته پاسخ داد: "کافی است."

او سپس گفت که این افسر که او فدرال مامور اجرای قانون.

Enright گفت: "کلید اصلی برای اثبات این اتهام خواهد بود ایجاد ارزش اموال DeSalvo گفته نابود شده است.

"تحقیقات بیشتر در حال رفتن به نیاز به ایجاد فراتر از شک معقول است که آن را می رسد $750 آستانه برای یک جنایت اتهام" Enright گفت.

DeSalvo مشخصات در بندر وب سایت می گوید: او در اصل از ایساکو اما "کار می کرد و در ردموند منطقه برای بیش از 10 سال" و لنگر قایق خود را در مارینا. طولانی ترین خدمت کمیسر در حال حاضر در بندر DeSalvo شد اولین منتخب در سال 2013.

DeSalvo بلافاصله پاسخ به یک پست صوتی در سمت چپ بر روی تلفن همراه خود را.

خبرنگار ناتان Pilling کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب