پورت اورچارد را چلپ چلوپ پد باقی مانده نیست به تابستان می رسد

Chris Henry Kitsap Sunمنتشر شده 3:33 PM EDT Jun 26, 2020پورت اورچارد — این بار آخرین سال جدید چلپ چلوپ پد در م

توسط ABESTANEWS در 7 تیر 1399

پورت اورچارد — این بار آخرین سال جدید چلپ چلوپ پد در مک کورمیک ایجاد پارک پر بود از بچه ها فریاد میکشند و در حال اجرا را از طریق تیراندازی چشمه آب.

در این سال نگرانی در مورد COVID-19 خواهد نگه داشتن آب خاموش احتمالا از طریق تمام تابستان.

Kitsap County اعمال می شود را به حرکت به مرحله 3 از دولت coronavirus recovery برنامه ای که اجازه می دهد تا برای امکانات تفریحی مانند استخر های عمومی به کار در 50 درصد ظرفیت است. اما چلپ چلوپ پد بودن در خارج از منزل در یک پارک عمومی به این شهرستان هیچ راه عملی برای کنترل ظرفیت. و اجتماعی فاصله هنوز هم مورد نیاز اجرای دشوار خواهد بود شهردار راب Putaansuu گفت.

مقامات بهداشتی دولت هنوز بررسی Kitsap فاز 3 برنامه های این هفته است.

Putaansuu نمی خواهم به حکومت امکان چلپ چلوپ پد می تواند باز مدتی در تابستان امسال اما شانس است که اتفاق می افتد در آینده نزدیک به نظر می رسد کم نور.

"این تساوی تعداد زیادی از مردم و اجتماعی فاصله خواهد بود یک چالش" Putaansuu گفت. "من نمی گویم هیچ, اما در این زمان ما می توانیم و ما باید در مکان های مختلف با COVID قبل از ما می تواند در نظر بگیرند که. آخرین چیزی که ما می خواهیم انجام دهیم این است که بازگشایی یک ملایمت است که تساوی یک جمعیت از مردم است."

بیشتر: ویژگی های آب در پورت اورچارد ساخت یک چلپ چلوپ بزرگ

چلپ چلوپ پد که باز در ماه مه گذشته به عنوان بخشی از 1.5 میلیون دلار ارتقا از پارک در کلیفتون جاده های فوری و چشمگیر آمار نه تنها با ساکنان شهر اما با خانواده ها از خارج از شهرستان است.

پورت اورچارد مقامات متوجه شدم که چقدر محبوب چلپ چلوپ پد بود که آنها اول ماه قبض آب. آب از ویژگی های است که فعال توسط کاربران شیپور خاموشی آب آشامیدنی است که تخلیه به سفره. در تابستان گذشته معشوق ملایمت guzzled حدود 7000 دلار ارزش آب در هر ماه.

"ما فکر این امر می تواند محبوب است اما نه به درجه آن بود" Putaansuu گفت. "پس از آن بود رفتن را از طریق آب به مراتب بیشتر از ما تا به حال پیش بینی شده است."

که خبر خوبی برای بخش آب که در عمل به عنوان خود را خود کفا و سودمند است. اما خبر بد برای این شهر به طور کلی صندوق که پرداخت این لایحه است.

"آن بیرون آمدن از یک جیب و رفتن به یکی دیگر از جیب" Putaansuu گفت.

همچنین بد از نظر حفاظت.

این شهر در تابستان گذشته یک مهلت قانونی برای آب جدید قلاب یو پی اس پس از یک به روز رسانی تجزیه و تحلیل از مصرف تحت مقررات جاری نشان داد که سیستم آب فاقد ظرفیت کافی برای ارائه و ذخیره آب برای خانه های جدید است. عرضه به خانه های موجود تلقی می شد کافی است.

مشکل حل شد از طریق یک توافق شهرستان های فرفورژه با توسعه McCormick جوامع LLC که موافقت به پرداخت برای یک چاه و مخزن ذخیره سازی با تضمین اینکه بازپرداخت از شهر از خانه های آینده قابلیت اتصال به آب.

این شهر همچنین توافق با شهر برمرتون که سیستم به پورت اورچارد را که ارائه افزایش حجم به عنوان مورد نیاز از برمرتون ، در بورس برمرتون به دست آورد های موجود به اشتراک گذاشته مخزن و انتقال اصلی همراه است که از آن استفاده خواهد کرد تا آن را باعث می شود پیشرفت های آینده به آن سیستم آب.

ارائه پورت اورچارد توافق با برمرتون نیاز به مقاوم سازی چلپ چلوپ پد برای جلوگیری آنقدر آب آشامیدنی رفتن به پایین تخلیه. پورت اورچارد نصب یک سیستم پمپ به recirculate آب مانند کسانی که در برمرتون را در مرکز شهر چشمه.

این شهر زمانی که مک کورمیک ایجاد پارک بود طراحی سازی به دور از یک سیستم چرخشی به دلیل پتانسیل هزینه نگهداری و تعمیر و نگهداری. بود که قبل از آنها می دانستند که چگونه در تقاضا چلپ چلوپ پارک خواهد بود و قبل از آنها که برای اولین بار از $7,000 آب لایحه Putaansuu گفت.

شورای شهر در روز سه شنبه اعطا قرارداد $40,880 به یک چشم انداز شرکت طراحی به پیش نویس طرح و برآورد هزینه برای تیراژ سیستم پمپ. Putaansuu برآورد هزینه ساخت و ساز خواهد شد در حدود $100,000. طراحی و ساخت و ساز خواهد شد تحت پوشش پارک تاثیر هزینه های پرداخت شده توسط توسعه دهندگان املاک و مستغلات و مالیات مالیات غیر مستقیم بر بودجه.

این شهرستان دارای کافی نیروی انسانی برای حفظ این سیستم کار مدیر علامت دورسی گفت: در روز سه شنبه ملاقات آنلاین.

"ما عاشق پارک. من فکر می کنم این جامعه را دوست دارد پارک" Putaansuu گفت. "من هیجان زده است که ما آن را داشته باشد و ما به دنبال به جلو به باز کردن چلپ چلوپ پد هنگامی که آن را امن برای انجام این کار و ساخت بهبود, بنابراین ما می تواند بیشتر مسئول با استفاده از آب ما."

Chris Henry گزارش آموزش و پرورش و جامعه, اخبار, برای, Kitsap Sun. رسیدن به او را در (360) یا 792-9219 christina.henry@kitsapsun.com. حمایت از پوشش اخبار محلی با ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن