در پی سقوط یک هواپیمای خصوصی در فرودگاه در جنوب Kitsap

ناتان Pilling Kitsap Sunانتشار: 10:31 PM EDT Jul 8, 2020جنوب KITSAP -- کوچک سقوط هواپیما در نزدیکی یک فرودگاه

توسط ABESTANEWS در 19 تیر 1399

جنوب KITSAP -- کوچک سقوط هواپیما در نزدیکی یک فرودگاه خصوصی کردن Mullenix جاده دوشنبه در حال سقوط به زمین فقط فوت دور از خانه در پیدایش خط.

یک بیمار خلبان تا به حال به extricated از هواپیما و پرواز با ناشناخته آسیب به محلی تروما مرکز گفت: جنوب Kitsap آتش و نجات سرهنگ Laine Desilets. تصادف رخ داده است در حدود 4 بعد از ظهر

Sgt. کن دیکنسون با Kitsap County Sheriff دفتر گفت: زمانی که نمایندگان وارد هواپیما آتش گرفت و خلبان شد و هنوز هم در داخل. یک گروه از افراد مشغول به کار بودند به خاموش کردن شعله های آتش توسط پارو خاک و با استفاده از آتش و آب او گفت:.

"هنگامی که ما وارد اینجا ما زد پشت خانه یافت هواپیما بینی و متعدد شهروندان به طور فعال در تلاش برای خاموش کردن شعله های آتش" او گفت:. "جلوی محفظه موتور هواپیما آتش گرفت و ما می بینیم که خلبان بود و در واقع هنوز هم در داخل هواپیما. ما وارد برای پیدا کردن چندین شهروندان کار feverishly به آتش است."

خدمه آتش وارد چند دقیقه بعد و قادر به خاموش کردن شعله های آتش و کشیدن خلبان ،

جیمز جلب شد مشغول به کار در سراسر خیابان را از خانه در یک سقف زمانی که او را دیدم هواپیما آمار درختان و پایین رفتن. او شروع به پریدن کرد داربست و زد به هواپیما که در آن او تلاش برای به دست آوردن مرد. شعله های آتش را تحت فشار قرار دادند او را به عقب. در نهایت اولین پاسخ دهندگان وارد شده است.

"بسیاری از همسایگان خوب در اینجا," او گفت:. "میزان که انسان را کمک به هر یک از دیگر هرگز متوقف به مات کردن من."

شاهدان در صحنه گفت: این هواپیما آمار درختان در سمت شرق نزدیک Fraola گورستان و به زمین افتاد فقط فوت دور از خانه. خلبان به نظر می رسد به تلاش برای "go-around" فرود در فرودگاه گفتند.

وجود دارد هیچ نشانه ای که این هواپیما زده خانه, Dickinson گفت: برآورد که خراب فرود آمد عرض 10 پا از ساختار.

"آنها بسیار خوش شانس," او گفت:.

اداره هوانوردی فدرال که بررسی تصادف شده بود مطلع Dickinson گفت.

این داستان به روز خواهد شد.

ناتان Pilling یک خبرنگار پوشش باین بریدج ایسلند, North Kitsap و واشنگتن کشتی برای Kitsap Sun. او را می توان در 360-792-5242, nathan.pilling@kitsapsun.com و یا در توییتر @KSNatePilling.

در نظر گرفتن حمایت از روزنامه نگاری محلی در شهرستان Kitsap: ثبت نام برای اشتراک دیجیتال امروز است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب