فروشگاه حیوان خانگی در Kitsap دیگر نمی تواند فروش حیوانات از مقیاس بزرگ تجاری پرورش دهندگان

جسی Darland Kitsap Sunمنتشر شده 5:14 PM EDT Jul 27, 2020طرفداران حیوانات در Kitsap دیدم سال کار آمد برای به ثم

توسط ABESTANEWS در 7 مرداد 1399

طرفداران حیوانات در Kitsap دیدم سال کار آمد برای به ثمر رسیدن این هفته را به عنوان یک فرمان به ممنوعیت فروش حیوانات خانگی از "توله سگ میلز" به اثر رفت.

می آید پس از یک دهه از آموزش عمومی در مورد شرایط حیوانات مطرح شده در مقیاس بزرگ تجاری پرورش دهندگان از طریق رفتن و به قوانین وضع شده در هر شهرستان در Kitsap.

فرمان به تصویب رسید در ماه ژوئیه گذشته توسط Kitsap County کمیسیون با هدف اطمینان از خریداران در حال گرفتن حیوانات خانگی سالم و ترویج رفاه حیوانات. آن را به اثر در تاریخ 22 ژوئیه سال 2020 است.

Karyn مونی یکی از طرفداران که شروع به تلاش است. یک گروه به نام Kitsap طرفداران حیوانات تشکیل شده بود برای کمک به آموزش عمومی در مورد حیوان خانگی فروشگاه منابع حیوانات از توله سگ میلز و از وجود بسیاری از دیگران ملحق شود.

"این فوق العاده است فقط می دانیم که جامعه ما نخواهد بود ما حمایت از ظلم و ستم" او گفت:, و اضافه کردن آن اطمینان برای دیدن شهرستان رهبران گوش دادن و سوالات درست بپرسید.

اما آن را تا به تازگی در این شهرستان آغاز شد به طور جدی در نظر گرفتن یک فرمان.

Kimmy Siebens رو درگیر در تلاش برای متوقف کردن فروش حیوانات خانگی از مقیاس بزرگ پرورش دهندگان در سال 2017, و ایجاد یک سازمان غیر انتفاعی به نام صدای خود را. او کار می کرد به منظور بالا بردن آگاهی از مشکلات با حیوانات آمده است که از این نوع امکانات پرورش. بیشتر مردم درگیر کمک کرد تا این موضوع را بیشتر جدی گرفته شود, او گفت:.

این گروه آغاز شده و با چهار شهرستانها در Kitsap فشار شهرستان برای پیوستن به دیگر حوزه های قضایی در اتخاذ یک فرمان.

Siebens می گوید فروش این حیوانات خانگی یک شکل از مصرف کننده تقلب.

"من می خواستم برای گفتن مصرف کنندگان به طوری که آنها نمی تواند فریب خورده مثل من در گذشته در مورد آنچه شما در واقع حمایت از زمانی که شما به آنها پول خود را," او گفت:.

Siebens بزرگ شده در یک مزرعه کوچک هرگز تحقق برخی از حیوانات می تواند درمان inhumanely.

"من متوجه نوع از اینکه فریب را به باور که چه کسی به من گفت وقتی که من خرید یک سگ" Siebens گفت. "و سپس من بعد از آمدن به پیدا کردن من تا به حال شما می دانید آنها پرداخت می شود $1,000 برای آن و سپس من اساسا حمایت از این بی رحمانه صنعت است."

او گفت: آن را مانند یک حجاب برداشته شد از چشم او. که او تحت فشار قرار دادند به درگیر -- او می خواست برای محافظت از مصرف کنندگان دیگر از رفتن را از طریق چیزی شبیه است. بار بسیاری از حیوانات بیمار هستند و یا مشکلات عمده بهداشتی و فروخته شده به مصرف کنندگان بدون هشدار. مردم رشد عاطفی متصل به حیوانات گفت: Siebens و هر چیزی را به آن را ذخیره کنید. این می تواند باعث سنگین و غیر منتظره دامپزشک برای افرادی که به فکر آنها سالم جدید توله سگ.

"این فقط شما هزینه های دل شکستگی بود و نه فقط احساسی اما از نظر مالی آن را واقعا می تواند خراب کردن یک فرد" Siebens گفت.

او می گوید: همچنین مسئولیت نهفته است با مصرف کننده. بهتر است به ملاقات مادر خود را و می دانم که دقیقا همان جایی که حیوان خانگی است که از, او گفت:. Carollynn Zimmers که مشغول به کار به عنوان یک دامپزشک برای 30 سال در Kitsap موافق است و می گوید آن را نیز خوب به بازدید قبل از توله سگ به دنیا آمد و قبل از آنها گرایند شاهد آنها به درستی برای مراقبت. او را تشویق می کند تا افرادی که می خواهید برای به دست آوردن یک سگ به "اتخاذ نكنيد."

تنها یک فروشگاه در Kitsap متاثر از فرمان. زمین های کشاورزی در سیلوردل به دست آوردن آن توله سگ از مادر در کانزاس است که ذکر شده در "وحشتناک صد" لیست توله سگ میلز با شرایط غیر انسانی گفت: Jenna Jensen سیاست عمومی متخصص در جامعه انسانی ایالات متحده است. جنسن با این نسخهها کار در متوقف کردن توله سگ میلز کمپین کمک به حوزه های قضایی سراسر کشور تصویب ممنوعیت فروش توله سگ-حیوانات خانگی آسیاب و در Kitsap تلاش. او گفت: مزرعه سگ آمده از بیش از 960 سگ در اموال در ژانویه و دریافت متعدد استناد از ایالات متحده وزارت کشاورزی برای چیزهایی مانند سگ با بیش از حد طولانی ناخن پا مشکلات چشم و دلمه و ریزش مو و داشتن به زندگی در درجه حرارت شدید است.

زمین های کشاورزی وب سایت می گوید آن را متوقف خواهد کرد فروش توله سگ پس از آخرین گروه فروخته شده است پس از شهرستان را فرمان به اثر می رود.

او می گوید:, احکام, مانند این هدف به توقف واردات آسیاب توله سگ توله سگ و فروخته شده به مصرف کنندگان unsuspecting و همچنین محافظت از مصرف کنندگان از اینکه فریب خورده را به حمایت از صنعت و دریافت یک بیمار توله سگ.

سگ آمده است که از این مزارع در حال محدود در غیربهداشتی قفس حمل در مسافت های طولانی به فروش می رسد در فروشگاه حیوان خانگی که در آن آنها اغلب در زندگی دیگری قفس به طور بالقوه با بیمار توله سگ گفت: جنسن. حیوانات تحت مقدار زیادی از استرس است که می تواند باعث تشدید مشکلات بهداشتی است.

"این سیره و سد پدر و مادر هرگز از خود قفس" گفت: Zimmers. "توله سگ هستند نه اجتماعی. آنها تاکید کرد. آنها فرستاده شده به فروشگاه حیوان خانگی که در آن آنها بیشتر تاکید کرد و کل سیستم است که توهین آمیز است."

Zimmers گفت که او شاهد آرایه ای از مشکلات از توله سگ های خریداری شده از زمین های کشاورزی.

"گاهی اوقات Parvo رفتاری مسائل ژنتیکی مسائل طیف گسترده ای از بیماری های قابل پیشگیری اگر آنها را پرورش داده شده به صورت محلی و تاکید نمی," او گفت:.

جنسن همچنین با اشاره به شرایط غیر بهداشتی می تواند کمک در انتقال بيماري قرار دادن حمل و نقل حیوان خانگی, فروشگاه کارکنان و مصرف کنندگان در معرض خطر از COVID-19.

Zimmers مشغول به کار بود در سطح دولت برای ممنوعیت واردات حیوانات از مزارع کارخانه اما نشد کار محلی بهترین راه برای به دست آوردن آن انجام می شود در خانه اش. در حالی که این قوانین نمی خواهد از بین بردن طرف عرضه از این صنعت آن را کمک خواهد کرد که خلاص شدن از طرف مصرف کننده در مناطق که در آن این قوانین در محل هستند.

یک لایحه در مجلس (HB 1640) خواهد ایجاد یک شبیه ممنوعیت فروش حیوانات خانگی از مقیاس تجاری پرورش دهندگان در سراسر واشنگتن هر چند آن را نشسته است در کمیته پس از آن مقدمه. Siebens می گوید گرفتن آن تصویب خواهد شد به احتمال زیاد کار به طور مشابه به Kitsap County اول - شروع با شهرهای تحت فشار دیگران در این نزدیکی هست برای پیوستن به در در ایجاد قوانین.

"اگر شما به سطح دولت و شما لازم نیست که مقدار زیادی از مهمات در جیب شما" Siebens گفت: "مانند 30 شهرستانها در جیب شما, پس از آن من فکر می کنم آنها نمی, شما را به طور جدی."

فرفره هاربر اخیرا به تصویب قوانین ممنوعیت فروش حیوانات از این پرورش دهندگان به عنوان اولین شهرستان در سوراخ شهرستان به انجام این کار. Kitsap اولین شهرستان در واشنگتن به تصویب قوانین.

ایالت قوانین تصویب شده است در مریلند و مین و کالیفرنیا گفت: جنسن و همچنین 359 محلی حوزه های قضایی است.

Zimmers امیدوار است این جنبش ادامه خواهد داد به گسترش هل دادن حیوان خانگی فروشگاه ها برای تبدیل به انسانی مدل های قبل از قانون باعث می شود آنها.

Siebens می گوید این مهم است به یاد داشته باشید که حتی اگر این احکام هستند آنها همیشه اجرا گذاشته است. پرورش دهندگان نیز برای پیدا کردن نقاط ضعف او گفت: یک بار دیگر ترک مسئولیت به مصرف کننده به انسانی خرید یک حیوان خانگی.

طرفداران این فرمان استرس است که آن را به هدف خود برای آسیب رساندن به کسب و کارهای محلی اما به تشویق یک راه انسانی از فروش حیوانات خانگی.

"این یک چیز امیدوار است که آن را به تصویب رساند اما این فقط یک گام کوچک در مسیر درست" او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن