پنتاگون به نظر می رسد به استقرار واحد مبارزه با 'اجتماعی فاصله پروتکل در محل'

تام Vanden بروک و جنیفر Babich ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 7:46 AM EDT مارس 15 سال 2020واشنگتن – پنتاگو

توسط ABESTANEWS در 26 اردیبهشت 1399

واشنگتن – پنتاگون می تواند به زودی آغاز خواهد شد در حال ظهور از آن COVID-19 مستند به عنوان مقامات ارشد کشف چگونه برای آموزش و استقرار واحد مبارزه در حالی که این ویروس همچنان به آلوده کردن و کشتن.

خطر بازگشت به حالت عادی عملیات تأکید توسط coronavirus' داد و بیداد از طریق خدمه ناو یو اس اس تئودور روزولت در حال متعادل در برابر از دست دادن مهارت های نیروهای نیاز به کار سلاح های کشنده با خیال راحت و به پیروزی در مبارزه با.

"ما در وضعیت فوق العاده ای به عنوان حق COVID ضربه با ما آمادگی بیش از نیمی از ما تیپ رزمی تیم در بالاترین سطح از آمادگی," ارتش, منشی, رایان مک کارتی گفت: ایالات متحده آمریکا امروز.

"اگر ما به نوبه خود آن را به عقب در این تابستان ما در حال رفتن به شروع به دیدن آتروفی با ما آمادگی استقرار. بنابراین ما فکر می کنم ما باید از این ظرفیت مناسب برای تست. ما فکر می کنم ما باید اجتماعی فاصله پروتکل در محل که در آن ما می توانید انجام دهید این است."

هدف مک کارتی گفت: "برای شروع آموزش این تابستان یک واحد برنامه ریزی برای اعزام به افغانستان به توصیه نیروهای امنیتی وجود دارد. ارتش به زودی در حال حاضر این طرح به وزیر دفاع علامت Esper برای تایید آنچه که می تواند یک قدم بزرگ به سمت بازگشایی نظامی است.

این بیماری همه گیر را متوقف کرده و دشمنان از کاوش آمریکا دفاع. ایران با سرعت قایق menaced کشتی های جنگی در خلیج فارس هواپیماهای روسی buzzed نیروی دریایی نظارت هواپیما در حال پرواز بر فراز دریای مدیترانه و پیکارجویان داعش در عراق و سوریه همچنان به حمله آمریکا و نیروهای ائتلاف وجود دارد.

روز پنجشنبه پنتاگون گزارش 5,472 موارد coronavirus میان نیروهای 120 نفر از آنها در بیمارستان بستری شدند. بیش از 2400 نیروهای بهبود یافته اند. مقامات پنتاگون منتشر نشده برنامه ریزی برای چگونه بسیاری از نیروهای آنها پیش بینی خواهد قرارداد این بیماری است.

چند در ارتش معاف شده اند از ممنوعیت سفر برای سربازان و غیرنظامیان با هدف محدود کردن گسترش بیماری است. که منجر به تمرینات اینکه لغو یا محدود.

نظامی محدودیت: Coronavirus نیروهای قرنطينه و کاهش, آموزش, استخدام,

منظم و مستمر آموزش در مقیاس بزرگ ضروری است به ارتش آمریکا را در لبه دشمنان گفت: Michael o'hanlon نظامی تحلیلگر در موسسه بروکینگز.

سازماندهی این هواپیما نیروهای نظامی بر روی زمین توپخانه barrages و تامین خطوط نیاز به تعداد زیادی از نیروهای نظامی است. حدود 1000 نفر از پرسنل مورد نیاز در آموزش یک گردان و تیپ سطح تمرینات شامل هزاران نفر از نیروهای, او گفت:.

"برخی از این می تواند شبیه سازی شده, اما من فکر می کنم شما نیاز به یک مقدار مشخصی از املاک تمرین بیش از حد" o'hanlon گفت.

خودداری کردن در دنیای واقعی بیش از حد آموزش و آتروفی که مک کارتی ترس خطرناک می شود.

"در طول زمان من فکر می کنم آن را جدی چرا که در ترکیب با سلاح جنگ است که در قلب چه می کند ارتش ایالات متحده عالی و شما نیاز به تمرین و هماهنگی" o'hanlon گفت.

هسته ای نظامی نیروهای: اولویت در میان coronavirus همه گیر است که سالم ماندن

آموزش نگهداری از ماه مارس

عمده تمرینات هر دو در خارج از کشور و در ایالات متحده اساسا منتهی به 13 مارس زمانی که پنتاگون مسدود سفر برای بسیاری از سربازان.

در حال حاضر به عنوان بسیاری از فرمانداران سراسر کشور آغاز به بازگشایی کشورهای خود را, ارتش, نیروی هوایی, نیروی دریایی سپاه و نیروی دریایی در حال آماده سازی برای مرحله در بیشتر عملیات عادی.

بازگشت بیش از حد به سرعت به حالت عادی عملیات – بدون کافی تست – و این خطر است که همه بیش از حد روشن است. Coronavirus پاره پاره از طریق خدمه از هسته ای-صفحه ناو هواپیمابر روزولت در ماه های مارس و آوریل و در کنار آن در گوام, که در آن ملوانان قرنطینه و درمان و کشتی و ضد عفونی. آن باقی مانده است وجود دارد پس از یک ملوان درگذشت کاپیتان اخراج شد و به دنبال کمک و اقدام نیروی دریایی وزیر استعفا داد.

Esper ارشد و رهبران نظامی را به انجام ترياژ به اطمینان حاصل شود که سربازان در چه نظامی اشاره به عنوان "بدون شکست ماموریت" تا به حال بالاترین اولویت برای COVID-19 تست. خلبانان نیروی هوایی و missileers و همچنین نیروی دریایی خدمه زیردریایی اتمی ماموریت تعلق دارند در این دسته به عنوان ارتش عملیات ویژه نیروهای وظیفه با بالاترین اولویت ماموریت.

"آن واحد را به صورت آماده در 100% هر روز" مک کارتی گفت.

یک مسئله کلیدی برای اطمینان از توانایی برای آموزش و مبارزه برای سربازان در ردیف های پایین تر شده است تست ظرفیت, او گفت:.

"بنابراین ما فکر می کنم ما باید حق ظرفیت آزمون" مک کارتی گفت. "ما فکر می کنم ما باید اجتماعی فاصله پروتکل در محل که در آن ما می توانید انجام دهید این است. ما می توانید با قرار دادن یک واحد به یک حباب و قطار زیادی جمعی."

ژنرال جیمز McConville ارتش رئیس ستاد روز سه شنبه در سفر مرکز آموزش ملی در صحرای کالیفرنیا که در آن نیروهای قطار در مقیاس بزرگ تمرینات قبل از مبارزه با استقرار. او را تعیین چگونه "به نوبه خود آن را به عقب بر" مک کارتی گفت.

نگه متحده با پایگاه

روسای سایر خدمات در حال ساخت مشابه محاسبات با یک چشم و در شرایط در ایالات متحده که در آن آنها باید پایگاه.

Adm. مایک Gilday رئیس عملیات نیروی دریایی گفت: ملوانان در هفته گذشته به تمرکز بر روی سلامت خود و خانواده شان را به عنوان جوامع بازگشایی شده است. هر پایه و منطقه را راه اندازی مجدد عملیات بر اساس شرایط محلی و هدایت از Esper و نیروی دریایی.

در حال مستندات آرام بودن در دولت ؟ در اینجا این است که چگونه امریکا بازگشایی میان بیماری همه گیر کوروناویروس

"هنگامی که ما وارد این بیماری همه گیر ما به سرعت بسته خدمات به حداقل رساندن تعاملات و گسترش بیماری" Gilday گفت. "ما نیاز به یک روش اندازه گیری شده برای باز کردن این خدمات برای جلوگیری از عود بیماری است. من انتظار محلی فرماندهان به درک شرایط منطقه و ارتباط محتاطانه انتظارات و ارشاد بالا و پایین زنجیره ای از فرمان. من اعتماد ملوانان ما به دنبال این دستورالعمل است."

نیروی دریایی برتر ملوان توجه خود را توصیه به زودی پس از ارسال پیام می باشد.

"پس از تماس با یک COVID مثبت اعضای خانواده Adm. Gilday آزمایش منفی چندین بار برای ویروس" نیروی دریایی Cdr. Nate کریستنسن میگوید. "او همچنان به خود قرنطینه است و در حال حاضر کار از خانه است."

پنتاگون به نظر می رسد در سمت راست مسیر را برای بازگشت تدریجی به حالت عادی عملیات o'hanlon گفت.

"من تحت تاثیر قرار با چه نظامی است که فکر کردن در مورد این – با تعداد زیادی از تست های فراوان اجتماعی فاصله, اولویت بندی واحد در بخش هایی از کشور که در آن COVID کمتر شایع و بیمارستان ظرفیت شايع تر است و البته quarantining و تماس با ردیابی که در آن لازم باشد" o'hanlon گفت.

ورزشگاه هنوز بسته سفر هنوز محدود

در سراسر کشور, فرماندهان شده است خطر محاسبات در مورد باز کردن.

در فورت کمپبل در کنتاکی-تنسی, مرز خانه از ارتش و لشکر 101 هوابرد رهبران تشویق شده اند که تعداد COVID-19 موارد مثبت وجود دارد. اما آنها برنامه ریزی برای بازگشایی به آرامی.

سرلشگر حسن فیروزآبادی ، ژنرال برایان Winski, لشکر 101 هوابرد و فورت کمپبل فرمانده ارشد گفت: او همچنان به نگه داشتن ورزشگاه بسته و محدود کردن سفر برای سربازان به 50 مایل در از پست.

اگر هیچ تغییر به COVID-19 گسترش آنها تا سطح شیب دار آموزش از طریق تابستان است.

"ما اساسی مسئولیت است که ما در حال شارژ با و هدف اساسی ما به عنوان یک ارتش است به آماده شدن برای مبارزه با" Winski گفت تاون هال نشست هفته گذشته است.

فرمانده پادگان سرهنگ جرمی بل گفت: برنامه ریزی برای بازگشت به آموزش های منظم در جریان است.

"ما با توجه به همه گزینه ها به uncoil از ما زمان COVID موقعیت" بل گفت. "ما در حال تلاش برای انجام این کار مسئولانه و با خیال راحت. ما می خواهیم به مجموعه شرایط, بنابراین ما می توانید شروع به آموزش و افزایش آمادگی ما در فورت کمپبلل. ما این کار را در هماهنگی نزدیک با جوامع محلی ما, اما ما همیشه رفتن به کاملا تراز وسط قرار دارد با چه مردمی انجام می دهند در خارج از دروازه فورت کمپبل."

تنسی راه اندازی کرده است یک مرحله به مرحله بازگشایی با رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی ورزشگاه و سالن با رژیم صهیونیستی است. بیل لی کارگردانی نسبتا سریع بازگشایی در اکثر شهرستانهای استان است.

کنتاکی نقل مکان کرده است در یک کندتر. رژیم صهیونیستی. اندی Beshear گذاشته است یک برنامه است که اجازه می دهد تا برخی از کسب و کار مانند تولید و خرده فروشی به بازگشایی در اواسط تا اواخر ماه مه.

فورت کمپبل رهبران می گویند که آنها در حال حرکت در سرعت خود را اقامت کند و روشمند.

"ما در حال رفتن به این تعادل با تنظیم دفاعی ما وضعیت حفظ اولویت مطلق برای حفاظت از سربازان ما و اعضای خانواده و فورت کمپبل جامعه" Winski گفت.

ضمن سربازان در ادامه به اعزام از فورت کمپبل. یک واحد 270 سربازان از 531st مرکز بیمارستان با عجله به شهر نیویورک به مدیریت بیمارستان صحرایی در Javits Center, جایی که آنها تحت درمان حدود 1200 بيمار. حدود 200 سرباز مورد آزمايش قرار COVID-19 در نیویورک است. آنها سوار یک استریل هواپیما و گرفته شد به طور مستقیم به یک مرکز قرنطینه پس از بازگشت خود به فورت کمپبل در روز سه شنبه. همه آنها آزمایش منفی خواهد شد اما جدا باقی می ماند برای 14 روز.

"نمی توان آن را سنتی خوش آمدید خانه" Winski گفت.

همه گیر پروتکل: Coronavirus اقدامات ایمنی متفاوت از کاخ سفید به دیوان عالی کشور



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن