Pensacon VIP عبور در فروش جمعه برای 2021 کنوانسیون

از کارکنان گزارش منتشر شده 7:11 PM EDT May 30, 2020Pensacon آغاز خواهد شد و افتتاحیه فروش بلیط در مارس 4 برای

توسط ABESTANEWS در 12 اردیبهشت 1399

Pensacon آغاز خواهد شد و افتتاحیه فروش بلیط در مارس 4 برای هشتمین کنوانسیون برای برنامه ریزی Feb. 26-28, 2021.

موجود VIP مشتریان را دریافت کنید اولین فرصت برای خرید با منحصر به فرد در فروش شروع و در ساعت 10 صبح روز شنبه. این همزمان با روز جنگ ستارگان (با نام مستعار "ممکن است چهارم بود با شما"). Pensacon نیز هیجان انگیز "جنگ ستارگان" مهمان اعلام آن در رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از روز را جشن.

علاوه بر این Pensacon خواهد بود در دست در پنجره فیلم تور درایو در نمایش اصلی "جنگ ستارگان" و "Star Wars: The Rise of اسکای واکر" در پنساکولا ایالتی Fairgrounds به استقبال طرفداران از امن فاصله اجتماعی در روز شنبه. Pensacon خواهد شد خوش آمدید دوستان از سواحل خلیج فارس Saber آموزش برای مبارزه با تظاهرات و به دور یک جفت VIP عبور می کند. این نشان می دهد شروع در 8:15 بعد از ظهر بازدید thepopupmovietour.com برای اطلاعات بیشتر.

در ساعت 10 صبح روز شنبه هر گونه باقی مانده VIP عبور باز خواهد شد به در pensacon.com. VIP عبور $155 و عبارتند از اوایل ورود به پنساکولا خلیج, مرکز صندلی دلخواه در پنل سالن های جلو از خط امتیازات برای, افراد مشهور, امضا و عکس opps منحصر به فرد تی شرت و کوله پشتی کیسه فضای موجود پارکینگ و دیگر قدرت پردازش. مالیات و هزینه های اضافی اعمال می شود.

به طور کلی پذیرش در آخر هفته می گذرد را در فروش در 10 a. m. 11 مه در ویژه پیش فروش قیمت از $60 در pensacon.com. این نشان دهنده پایین ترین قیمت در آن سه روز می گذرد ارائه خواهد شد برای 2021 نشان می دهد. مالیات و هزینه های اضافی اعمال می شود.

مهمانان برای 2021 شامل "The Walking Dead" ستاره Michael Cudlitz, "توانا مورفین قدرت رنجرز" ستاره Jason David Frank and Johnny Yong Bosch, "X-Files" ستاره Mitch Pileggi و Annabeth Gish و "بازگشت به آینده" سری فیلم مراسم های بازیگران, Claudia Wells دونالد Fulliliove السا, کلاغ سیاه, Jeffrey Weissman و هری واترز جونیور اضافی مهمانان اعلام خواهد شد در طول سال در Facebook, Instagram و Pensacon وب سایت.

برای تهیه بلیط و اطلاعات بیشتر ، pensacon.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن