Pensacola در نظر گرفتن رویکرد مرحله به مرحله به بازگشایی ابتدا با پارک های شهر در روز جمعه

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 2:41 PM EDT May 27, 2020Pensacola شهردار Grover رابینسون اعلام کرد روز

توسط ABESTANEWS در 9 اردیبهشت 1399

Pensacola شهردار Grover رابینسون اعلام کرد روز دوشنبه این شهر را یک رویکرد مرحله به مرحله به بازگشایی این شهرستان با خیال راحت در حالی که همچنین جلوگیری از تجدید حیات از coronavirus.

در طول یک مجازی کنفرانس مطبوعاتی روز دوشنبه رابینسون گفت: او معتقد است فاز یک این طرح به بازگشایی لقب "بازیابی پنساکولا" آغاز خواهد شد در روز جمعه با شهرستان بازگشایی تجهیزات زمین بازی بسکتبال و تنیس در پارک های شهر.

بر اساس این طرح یک بار در 14 روز روند کاهش COVID-19 موارد و آنفولانزا مانند علائم گزارش شده توسط محلی فلوریدا وزارت بهداشت تایید کسب و کارهای دیگر را مجاز به بازگشایی اجتماعی زیر فاصله دستورالعمل.

این شهرستان است که هنوز هم کار بر روی جزئیات برای هر مرحله از این طرح با مشاوره با پزشکی محلی و رهبران کسب و کار و همچنین به عنوان فلوریدا وزارت بهداشت اما رابینسون روز دوشنبه گفت او بر این باور بود که زمان برای دولت های محلی به گام به جلو با برنامه های خود را با خیال راحت برای بازگشایی.

"وقت آن است برای ما برای شروع به آمدن به عقب و شروع به بهبود می یابند و شروع به باز کردن" رابینسون گفت. "اما ما نمی خواهند به انجام هر کاری است که قربانی ایمنی و بنابراین ما به دنبال اندازه گیری می شود."

طرح شهر است که پس از مدل اولیه دستورالعمل های فدرال منتشر شده توسط کاخ سفید در اوایل این ماه و استفاده از ترافیک-چراغ نشانگر وضعیت چگونه برای بازگشایی برنامه در حال کار است و این که آیا این طرح می تواند حرکت به مرحله بعدی.

"این چیزی است که رئیس جمهور خواسته است ما را به انجام" رابینسون گفت. "من فکر می کنم اگر شما نگاه در آنچه اتفاق افتاده است با گرجستان فرماندار در روز جمعه گفت: او فقط به باز کردن همه چیز و رئیس جمهور بسیار روشن بود به عقب می آیند و می گویند که نه در همه آنچه که او انتظار است."

سبز وضعیت تحت برنامه اجازه خواهد داد که مراحل را ادامه خواهد داد و خواهد بود بر اساس یک سیر نزولی در آنفلوانزا مانند بیماری و COVID-19-مانند موارد به عنوان گزارش شده توسط وزارت بهداشت در طی یک دوره 14 روزه.

یک وضعیت زرد قرار داده خواهد شد این طرح در "برگزاری" مرحله است که باعث خواهد شد توسط سه روز برگشت در آماری روند سیستم بهداشت و درمان نگرانی و یا 15% کاهش در فعالیت های عمومی ایمنی پرسنل. این طرح که به مدت هفت روز در مرحله کنونی و بازگشت به سبز یک بار رو به پایین روند از وزارت بهداشت و درمان از سر گرفته شد.

یک وضعیت قرمز خواهد بود یک راه اندازی مجدد این طرح خواهد بود و باعث شده در صورت وجود 14-بعد برگشت آماری روند از وزارت بهداشت و درمان, بهداشت و درمان ظرفیت نگرانی و یا 30 درصد از پرسنل امنیت عمومی گزارش ندهید و به کار می کنند.

تحت مرحله اول پس از یک دوره 14 روزه از روند نزولی در COVID-19 موارد و دیگر علائم شبه آنفولانزا هستند تایید شده توسط وزارت بهداشت و درمان, رستوران, سینما, تئاتر, سالن های ورزشی و اماکن عبادت قادر خواهد بود دوباره باز با جمعیت محدودیت بر اساس دولت و دستورالعمل های فدرال که در حال حاضر 10 یا کمتر است. میله های زندان خواهد ماند بسته شده است. مدارس و دیگر فعالیت های جوانان مانند اردوگاه خواهد ماند بسته شده است.

رابینسون گفت: او را باور نمی کند بسیاری از رستوران ها خواهد بود قادر به راه اندازی داخل سالن ناهار خوری با 10 نفر یا کمتر اما گفت, هوای آزاد, dinning اجازه می دهد بسیاری از رستوران ها برای باز کردن.

"من فکر می کنم ما در حال رفتن به در به دنبال باز کردن صندلی در فضای باز و اجازه می دهد برای صندلی مطابق با چیزی است که می آید از دفتر والی" رابینسون گفت. "اما در این زمان خاص با تنها 10 نفر در داخل خانه من مطمئن هستم که چگونه زنده داخل سالن در حال رفتن به."

رابینسون گفت که او آماده نیست به جزئیات در جدول زمانی برای هر مرحله از این طرح اما گفت: فاز یک را به احتمال زیاد برای کل ماه مه.

رابینسون گفت: او معتقد است که یک رویکرد مرحله به مرحله به بازگشایی مسئول ترین راه برای ایمن بازگشایی اقتصاد است.

جزئیات نهایی از آنچه که مجاز است در زیر مراحل این طرح ممکن است تا حد زیادی بستگی به دستورالعمل از فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis که ایجاد یک نیروی کار به دوباره باز فلوریدا در هفته گذشته به توسعه دستورالعمل برای بازگشایی دولت در اقتصاد است.

وظیفه نیروی راه اندازی یک وب سایت به نظرات عمومی بیش از آخر هفته. این نیروی کار است که انتظار می رود به ارائه توصیه های خود به فرماندار این هفته است.

رابینسون گفت که مشورت با فلوریدا وزارت بهداشت و رهبران کسب و کار برای چگونگی حرکت رو به جلو بر اساس این طرح اما تا به حال "بسیار جزئی" ارتباطات با دفتر فرماندار مورد بازگشایی.

رابینسون گفت: معتقدم دولت های محلی باید ابتکار عمل را به آمد تا با برنامه های خود را برای جوامع است.

"ما فکر می کنم ما به عنوان رهبران محلی باید پیشرو" رابینسون گفت. "ما باید جلو رفت. ما از همه زمان در مورد ما نمی مانند (دولت) preemptions و ما می خواهیم به رهبری, ما می خواهم به انجام همه چیز. اعتقاد ما این است که برای ما به عنوان رهبران محلی به شروع به قرار دادن به جلو برنامه."

رابینسون گفت: به عنوان متحده با در نظر گرفتن روش های مختلف برای بازگشایی در سراسر کشور و جوامع محلی نیز باید خود را با رویکرد و او معتقد است که جهت DeSantis خواهد شد.

"من انتظار می رود که رژیم صهیونیستی. DeSantis بسیار متنوع و گوناگون دولتی است و بسیاری از مناسبت های مختلف در, من فکر می کنم او به اجازه می دهد برای برخی از, باز, اما آن را می شود بر اساس شرایط محلی" رابینسون گفت. "آن را برای رفتن به مرحله. من نمی بینم او را که " ما در حال رفتن به باز کردن همه چیز را در یک بار و که قطعا مغایر با آنچه که فدرال طرح است."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب