Pensacola غرور: موزه مجازی تورهای, ساحل, وب کم شما می توانید لذت بردن از خانه

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 2:30 PM EDT May 15, 2020ما همه به دنبال راه های جدید از سرگرمی و راه

توسط ABESTANEWS در 28 فروردین 1399

ما همه به دنبال راه های جدید از سرگرمی و راه به نمایشگاه ما Pensacola غرور مورد حق در حال حاضر.

همین دلیل است که این خبر خوبی است که Pensacola نمادین ترین موسسات و نشانه ها acclimating به زمان و اعلام مجازی جدید ،

از تاریخچه موزه به ساحل ملی Naval Aviation Museum, در اینجا برخی از راههای شما می توانید نگه دارید خود را ریشه دوانده در پنساکولا فرهنگ از نیمکت خود را و یا صفحه اصلی کامپیوتر و صندلی.

تاریخی Pensacola پرده یک میزبان نمایشگاه مجازی تورهای

تاریخی Pensacola اعلام کرد سه تورهای مجازی برای ساکنان به تجربه در طول coronavirus shutdown.

یکی از مزیت های به تور در فرد ؟ شما می توانید غذا خوردن و نوشیدن به شما یاد بگیرند. در اینجا سه رایگان مضمون تورهای موجود در historicpensacola.org:

"درس جوهر" حفاری عمیق در توسعه کمیک کد در سال 1954 زمانی که هنرمندان پرتاب شد تحت یک چکش سانسور مانند قبل از هرگز. این آزادانه اجرا جایگزین به مقررات دولت 57 سال به طول انجامید تا زمانی که کد رسما رها شده در سال 2011.

"درس جوهر" جدیدترین نمایشگاه در طبقه سوم از T. T. Wentworth جونیور ایالتی فلوریدا موزه و می توان سفر کرد تقریبا.

پیر کلیسای مسیح ساخته شده بود در سال 1832 برای "پروتستان انجمن در شهرستان سنت جرج" با هدف ساخت یک کلیسای اسقفی در پنساکولا. معمار و سازنده ناشناخته اما کلیسا خود را در حال حاضر به عنوان یکی از قدیمی ترین کلیساهای پروتستان در ایالت فلوریدا. پیر مسیح کلیسا دارای عناصر قوی از نورمن-گوتیک یک دوره گذار از سنتی رومی-کلاسیک سبک معماری به سبک گوتیک است.

پیر کلیسای مسیح است که به طور معمول یکی از تور توقف در تاریخی Pensacola ایجاد کرد اما در حال حاضر می تواند سفر آنلاین.

این "سلام از پنساکولا" تور اجازه می دهد تا شما را به کشف Wentworth موزه طبقه دوم گالری که در آن شما می توانید سوار در سفر از طریق توسعه کارت پستال و Pensacola را کارت پستال گذشته در حالی که تبدیل شدن به آشنا با کورت Teich جهان موفق ترین کارت پستال ناشر.

هر یک از تورهای تعبیه شده در historicpensacola.org. با کلیک کردن بر روی نقره ای شکل در هر یک از آنها گوشه بالا سمت چپ شما می توانید صفحه نمایش کامل هر تور. شما همچنین می توانید مکث زوم بالا بکشد متن توضیحات و کنترل زاویه تورهای خود را با استفاده از مکان نما.

تجربه Pensacola مجازی آفتاب

ما متاسفانه از دست رفته برخی از بهترین آب و هوا روز از سال 2020 اما بازدید Pensacola در حال کار برای کوسن که ضربه توسط تامین شما با جدید تماس تصویری پس زمینه یادآوری شما از Pensacola, ساحل, دوربین های وب دسترسی و بیشتر.

اگر شما در حال خیال بافی در مورد ساحل به یاد داشته باشید که هر یک از ساحل وب کم در دسترس هستند به صورت زنده مشاهده در visitpensacola.com. در اینجا لینک به دیدگاه های مختلف:

  • جنوبی مشاهده
  • غرب مشاهده
  • شرق مشاهده
  • خلیج فارس جزیره ملی ساحل دریا

شما همچنین می توانید اضافه کردن برخی از نور خورشید برای تماس های ویدئویی خود را با دانلود شش کلاسیک یاد Pensacola نشانه از جمله یک شات از فرشتگان آبی نمایش هوایی خلیج Bluffs زمرد آب Pensacola Beach و بیشتر.

بیشتر coronavirus مرتبط با خرید اینترنتی در پنساکولا:

10 سال پس از نشت نفت شرکت بی پی COVID-19 بحران احساس می کند مانند deja-vu

Coronavirus: 7 جدید Escambia County موارد گزارش سانتا رزا اعداد بدون تغییر یک شبه

پنبه تانک بادام زمینی در حال افزایش: چگونه coronavirus تأثیر است Pensacola-منطقه کشاورزان

این Pensacola موزه کودکان دارای لینک کلیک کنید برای نیم دوجین پروژه برای بچه ها برای لذت بردن از خانه. از کتاب های صوتی برای جستجوی کلمه به دستورالعمل در مورد چگونگی ساخت خود را بسیار خود را داخل بالون, موشک, شما می توانید همه آنها را بررسی کنید در historicpensacola.org.

در نهایت برای یک شسته و رفته کوچک محلی درس تاریخ از پنساکولا مورخ جان Appleyard وجود دارد 15-minute "تأمل در پنساکولا تاریخ" تصویری.

ملی و موزه هوانوردی نیروی دریایی انجام روزانه Facebook زندگی آپلود مجازی پس زمینه

در این نقطه, آن بوده است در حالی که از بسیاری از ما را از لحاظ جسمی تور ملی Naval Aviation Museum, اما یک راه حل وارد کرده است.

در ساعت 11 صبح هر سه شنبه و پنج شنبه در موزه بنیاد و موزه نمایندگان برگزار خواهد شد تاریخ نزدیک سری خود را در Facebook صفحه. که بدان معنی است که دو بار در هفته شما می توانید یک آموزش و پرورش در این موزه مجموعه گسترده ای از هواپیما و نمایشگاه است.

سری تعاملی و جذاب که طرفداران می توانید پیوستن به بحث و گفتگو با ارسال سوالات جلوتر از زمان و در طول پخش.

ضبط شده از این Facebook زندگی در دسترس هستند تحت این موزه Facebook پخش زنده.

این موزه همچنین اجازه می دهد به شما این فرصت را به خودتان را در میان نمایشگاه ها و هواپیما تقریبا از طریق آن به تازگی منتشر شده, مجموعه, مجازی, پس زمینه مناسب برای زوم جلسه یا کلاس درس مجازی دکوراسیون.

این مجموعه شامل:

  • یاد F-14D-Tomcat
  • A-4 Skyhawks خیره کننده در هفت طبقه شیشه ای آبی فرشتگان دهلیز
  • USS کابوت (CVL-28) جزیره و عرشه پرواز
  • این N2S-Kaydet پرواز توسط رئیس جمهور سابق جورج دبلیو بوش

نگاهی زیرچشمی نگاه کردن در گالری کامل در navalaviationmuseum.org. شما می توانید عکس های مورد علاقه خود را روی کامپیوتر خود و ارسال به هر برنامه است که پشتیبانی از مجازی پس زمینه.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن