Pensacola سازنده چارلز Lavalle کمک راهنما در اقتصاد جدید | جان Appleyard

جان Appleyard Pensacola تاریخچهمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا May 19, 2020Pensacola تاریخ خال خال با داس

توسط ABESTANEWS در 1 اردیبهشت 1399

Pensacola تاریخ خال خال با داستان مردان که کمک را به اقتصاد و به وجود که نشان دهنده شیوه زندگی از اوایل قرن 19 قبل از ویکتوریا قرن. یکی از این چارلز Lavalle یک ساز و سفته بازان که زندگی چهار نمره سال در اینجا و در مرگ او متعلق به 25 خواص متفاوت. شخصی خود را در ارتباط با خانواده داشتند و تنظیم خوشحال سابقه.

Lavalle متولد Mobile, آلاباما نقل مکان کرد و به پنساکولا در سال 1790 با مادر و خواهر. او آموزش دیده به عنوان یک نجار و به سرعت وارد ساختمان با همکاری ماریانا Bonifay که نظامی بود و خلوت او و شش فرزند خود را.

Lavalle و Bonifay به زودی وارد یک رابطه منحصر به فرد که از طریق آن آنها شروع به خرید زمین و قرار دادن نظری خانه, همه از آن به نظر می رسد فروخته شده اند سودآوری.

نروژی ملوانان کلیسا در پنساکولا ارائه شده خانه دور از خانه

چگونه Bessie Bellinger شد Escambia County اولین زن قاضی

زندگی شخصی خود بود — شاید سست بهترین مدت — از طریق تصویب دو دهه و تولید چهار فرزند. او خانواده در مجموع شامل 10 فرزندان. به منظور افزایش ساخت و ساز خود را با این نسخهها کار این جفت ارز به دست آورد brickyard در Gull نقطه و کار با در حال حاضر موفق چوب میلز در داخل شهر. در brickyard و شاید در جاهای دیگر این جفت ارز مورد استفاده کار برده در کار خود را.

Lavalle, شخصی, خانه ساخته شد و در 111 W. دولت St., یک سایت خریداری شده توسط Lavalle از بازماندگان از Panton-لسلی Trading Post. خانه ساخته شد و در پایه سبک از اوایل قرن 19. یکی از ویژگی های ذکر شده توسط بازدید کننده راهنماهای آجری است افتادن و هنگ در داخل کشور است. راهنماهای بر این باورند که آجر خود را از طريق Lavalle-Bonifay brickyard و در نتیجه دارای اهمیت خاص تاریخی است.

سوابق دادگاه تایید می کنند که Lavalle عمل در این حرفه به عنوان بسیاری از بعد از سازندگان خواهد بود. او به دست آورد خام زمین پاک است و در آن خانه ساخته شده با ویژگی های کنونی و اندازه و که تا به حال قیمت که تشویق گردش سریع. شریک زندگی خود را Bonifay سوابق نشان شد 29 سال مسن تر از او بود. تا زمان مرگ او در سال 1829 خود را متقابلا برگزار منافع بوده و از نظر قانونی حل شده با رضایت متقابل است. بیشتر پرونده های فاش کرد که Lavalle ادامه داد: به عنوان یک اپراتور احتمالا به مرگ او در سال 1854 زمانی که این شهر آغاز دوره رشد که پس از اتمام اولین راه آهن. به عنوان یک سازنده Lavalle درگیر شد با ساخت و ساز تجاری و همچنین به عنوان مسکونی. یک پروژه تکمیل شده بود و میخانه.

سوابق Lavalle, نگهداری توسط Sutton کتابخانه نشان می دهد که او (مانند ماریانا) موفق شد از نظر مالی برای در حالی که او به سمت چپ خواهد شد و هر یک از فرزندان او بود deeded ثروت قابل توجهی در مرکز شهر, خواص یا گاو. از طریق سال بالغ Lavalle پاداش داده شد با موفقیت مالی, با این حال او اشاره کرد برای هر حضور یا نقش جدید در این شهرستان پنساکولا دولت که در زمان شکل در طول عمر خود.

جان Appleyard است Pensacola مورخ و می نویسد هفتگی تاریخی ستون در پنساکولا اخبار مجله. او 15 دقیقه فیلم در مورد Pensacola قابل مشاهده هستند بدون شارژ از 10 صبح تا 4:30 بعد از ظهر روز سه شنبه از طریق شنبه در کلبه 213 E. ساراگوسا سنت



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن