پنس می گوید CDC تغییر مدرسه بازگشایی دستورالعمل پس از مغلوب ساختن پیشی جستن آنها را به نام 'سخت و گران'

مورین Groppe ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 3:06 PM EDT Jul 8, 2020واشنگتن – مراکز کنترل و پیشگیری از بیما

توسط ABESTANEWS در 19 تیر 1399

واشنگتن – مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری است که اصلاح آن راهنمایی در مورد بازگشایی مدارس پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی خود را اختلاف با آنها, معاون رئیس جمهور, مایک پنس گفت.

"رئیس جمهور گفت: امروز ما فقط نمی خواهم هدایت می شود بیش از حد سخت" پنس گفت: در یک کنفرانس خبری در وزارت آموزش و پرورش. "به همین دلیل هفته آینده CDC در حال رفتن به صدور یک مجموعه جدید از ابزارهای مختلف پنج اسنادی که ارائه خواهد شد و حتی بیشتر وضوح در هدایت رفتن به جلو است."

مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی شنبه که او مخالف با CDC را "بسیار دشوار و گران قیمت راهنمای باز کردن مدارس" به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس همچنان ادامه دارد.

"آنها درخواست مدارس به انجام این کار بسیار غیر عملی چیز" مغلوب ساختن پیشی جستن است. "من در این جلسه با آنها!!!"

او همچنین تهدید به خودداری از کمک های مالی از مدارس که نمی جمعیت کلاس های درس خود را در این پاییز.

در مورد خواسته است که تهدید پنس گفت: دولت می خواهد که شامل "انگیزه برای متحده برای رفتن به جلو" در آینده فدرال بسته محرک.

"و همانطور که ما با کنگره در آینده دور از حمایت های دولتی ما در حال رفتن به دنبال راه هایی برای به کشورهای قوی انگیزه و تشویق برای گرفتن بچه ها به مدرسه" گفت: پنس سر از کاخ سفید Coronavirus نیروی کار.

بیشتر بودجه آموزش و پرورش می آید از دولت و در سطوح محلی اما دولت فدرال فراهم می کند و میلیاردها دلار به مدارس از طریق کمک های مالی برای مدارس کم درآمد و ویژه برنامه های آموزش و پرورش.

بیشتر: مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید به خودداری از کمک های مالی به مدارس اگر آنها نمی بازگشایی این سقوط

بیشتر: مدرسه بازگشایی برنامه های در حال حاضر بخشی از COVID-19 سیاست است. معلمان ترس برای ایمنی خود را.

روز سه شنبه رئیس جمهور و بانوی اول Melania Trump صحنه کاخ سفید رویداد طراحی شده برای فشار محلی در مدارس برای بازگشایی در پاییز. این رویداد ارائه یک فروم برای معلمان و مدیران و دانش آموزان و والدین به بحث در مورد "بهترین شیوه" با خیال راحت برای بازگشایی مدارس در سراسر کشور است.

بانوی اول خواست معلمان و مدارس برای اطلاع رسانی به کودکان در مورد مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری دستورالعمل در coronavirus در شروع سال تحصیلی و برای اجرای این دستورالعمل در زمان مناسب.

در روز چهارشنبه در کنفرانس خبری در وزارت آموزش و پرورش, CDC مدیر رابرت Redfield گفت: او می خواست "آن را بسیار روشن" که این دستورالعمل در نظر گرفته شده برای کمک به بازگشایی مدارس و نه "مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک منطق برای حفظ مدارس بسته شده است."

پنس گفت که احساسات پشت مغلوب ساختن پیشی جستن صدای جیر جیر در مورد دستورالعمل.

"آنچه رئیس جمهور گفت: امروز صبح است که اگر وجود دارد جنبه های CDC توصیه های که در حال تجویزی و یا که در خدمت به عنوان یک مانع برای بچه ها برگشت به مدرسه ما می خواهیم فرمانداران و مقامات محلی و آموزش و پرورش رهبران بدانید که ما در اینجا به کار با آنها" پنس گفت. "هر آمریکایی می داند که ما با خیال راحت می توانید بازگشایی مدارس ما."

در پنس را در ایالت ایندیانا به دولت جمهوری سرپرست آموزش و پرورش ابراز نارضایتی صبح روز چهارشنبه با پیام تهدید آمدن از کاخ سفید است.

جنیفر مک کورمیک توییتی که در حالی که مدارس و ادارات بهداشت در حال کار بر روی ورود مجدد طرح مدارس "نمی & نباید مورد آزار واقع شدند از DC به نادیده گرفتن نگرانی های ایمنی."

"مفید نیست," او اضافه شده است.

CDC را "آمادگی ارزیابی" برای نظارت بر "روش های توصیه شده" شامل چند صفحه فهرست مدارس می توانید دنبال کنید. آن را پوشش می دهد از جمله مواردی که در آینده با روش های تمیز کردن به طور منظم برای سلامت روزانه چک از کارکنان و دانش آموزان برای محدود کردن تماس در طول روز در مدرسه و برای پاسخ اگر کسی آلوده شوند.

CDC می گوید: اجرای "باید هدایت شود از آنچه امکان پذیر است عملی قابل قبول و متناسب با نیازها و زمینه هر جامعه است."

کمک: Michael Collins



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب