Patti Smith می سازد جنوبی-سمت اولین در (فانتزی) فرفره پوستر این هفته

برای بزرگنمایی کلیک کنید این هفته, فانتزی, فرفره می آید به خواننده از هنرمند محلی دانیل ویلیامز و به ما طو

توسط ABESTANEWS در 25 اردیبهشت 1399
برای بزرگنمایی کلیک کنید fantasy_poster_-_peoples_theater_-_d._williams.jpg

این هفته, فانتزی, فرفره می آید به خواننده از هنرمند محلی دانیل ویلیامز و به ما طول می کشد به توقیف محل در پشت محوطه محله.

ویلیامز ایجاد یک گیگ پوستر برای خیالی کنسرت در مردم تئاتر که یک بار ایستاده بود در 1620 W. 47. مردم تئاتر باز در سال 1919 و به میزبانی واریته و موسیقی عمل می کند. تئاتر بعد از اضافه شدن فیلم به نمایش آن ترکیبی از سرگرمی و آن را به کار ادامه داد تا 1989. این ساختمان در نزدیکی گوشه ای از 47 و اشلند تخریب شد و در سال 2001 و Walgreens در زمان بیش از این سایت چند سال بعد.

هنرمند تصور Patti Smith کنسرت در مردم تئاتر را شاید در اواخر دهه 1970 یا 1980. "بودن در قرنطینه در شیکاگو بود من فکر کردن در مورد هنرمندان, نشانه, چیزهایی که باید از بین رفت, تاریخچه و داستان به ما بگویید که" ویلیامز می گوید. "علاوه بر آن Patti Smith انجام در سمت جنوب." هر چند او در واقع او اولین شیکاگو در پارک غرب در مارس 1978 آن را آسان به تصور کنید یک جوان پانک Patti Smith فرمانده یک مرحله در سایه دامداری آوردن او صوتی شعر به زندگی برای محله.

این خواننده در ادامه به قبول ارسالی فانتزی فرفره پوستر به ویژه در این ستون. برای شرکت لطفا e-mail scollojulin@chicagoreader.com خود را با نام و اطلاعات تماس و اصلی خود را طراحی و یا نقاشی (شما می توانید ضمیمه یک فایل JPG و یا فایل PNG یا ارائه لینک دانلود). ما نمی قادر خواهد بود برای انتشار هر تسلیم است اما ما از ویژگی های به عنوان بسیاری که ممکن است در حالی که این همه گیری همچنان ادامه دارد. تسلیم شما همچنین می تواند شامل یک غیر انتفاعی جمع آوری کمک و یا اقدام کمپین است که شما می خواهم را به توجه خوانندگان ما.

نه هر کس می تواند یک فانتزی, فرفره, پوستر, البته, اما آن را ساده و رایگان برای اقدام از طریق وب سایت ملی مستقل برگزاری انجمن—اینجا را کلیک کنید برای گفتن نمایندگان خود را برای نجات ما وطنی موسیقی اکوسیستم. و هر کسی با چند دلار به فراغت می تواند حمایت از کار کارکنان در شیکاگو سالن—در اینجا ما لیست جمع آوری اعانه. در نهایت فراموش نکنید که رکورد فروشگاه! این خواننده منتشر کرده است یک لیست از فروشگاه های محلی است که به شما اجازه فروشگاه از راه دور.


هنرمند: Daniel Williams
فانتزی GIG: Patti Smith در مردم تئاتر در جمعه 20 ژوئن 1980
اطلاعات هنرمند: cargocollective.com/djw
NPO بدانید: ویلیامز می خواهم شما را به یادگیری و کمک به عبری مهاجر کمک های جامعه (HIAS).



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن