Parramore را فشار شستشو می افزاید بهداشت برای خدمات خود را | کسب و کار جدید

Kalyn ولف کسب و کار جدیدمنتشر شده 6:00 AM EDT مه 3 سال 2020چه خواهد شد پس از COVID-19 Pensacola نگاه مانند? ای

توسط ABESTANEWS در 14 اردیبهشت 1399

چه خواهد شد پس از COVID-19 Pensacola نگاه مانند? این یک سوال شروع کردم به درخواست خودم به عنوان رستوران ها و کسب و کار و سواحل آماده برای باز کردن پشت کردن به مردم است. من می دانم که من ممکن است شاید یک ذره خوش بینانه در استفاده از کلمات "post-COVID-19 پنساکولا" از آنجا که ما نه از جنگل است. ما هنوز هم ملزم به رعایت اجتماعی فاصله دستورالعمل پوشیدن PPE و ساکن در مناطق عمومی در 25 درصد ظرفیت است.

اما سوال من مطرح دو قسم است—چگونه باید آماده برای یک پست COVID19 Pensacola? رابرت Parramore از Parramore را فشار شستشو است یک ایده خوب.

طی هفت سال Parramore را فشار شستشو بوده است در خدمت Pensacola از طریق طیف گسترده ای خود را از مسکونی و تجاری شستشو با فشار خدمات. گسترش عملیات خود شامل بهداشتی و ضد عفونی شد انتخاب منطقی.

"من تصمیم گرفت از آن زمان برای گسترش کسب و کار من" Parramore گفت. "با شیوع COVID19 ویروس, بهداشت و پاکیزگی مهم تر از همیشه."

جدید کسب و کار در پنساکولا

► بدنسازی جهان Pensacola طول می کشد رویکرد پیشگیرانه به تناسب اندام در زمان اجتماعی فاصله

► آرایه قدرت فراهم می کند تغذیه بالینی به بیماران با شرایط خود ایمنی

► تمدید سرایدار درمان فیزیکی به ارمغان می آورد راحتی به پنساکولا

ساختمان مانند ورزشگاه و خانه ها و مدارس و ادارات و کلیساها و فروشگاه های مواد غذایی می تواند به نفع از Parramore را مطابق با اصول بهداشتی خدمات.

"ما با استفاده از مدرن مطابق با اصول بهداشتی تجهیزات تمیز کردن و CDC تایید محصولات به کاهش ویروس ها و باکتری ها است که می تواند کمک کند به گسترش" Parramore گفت. "ما با استفاده از تنها بی خطر و موثر صنعت مورد تایید تمیز کردن روش ها و محصولات با تماس مطابق با اصول بهداشتی خدمات است."

اما آن را نه فقط ساختمان. مناطق بازی, اسباب بازی, ماشین و عرشه استخر نیز می تواند بررسی شود.

"خدمات جدید ما شامل خواهد شد با استفاده از مه پاش/آقا/افشانه به درخواست یک راه حل است که توصیه می شود توسط CDC برای مبارزه با Covid-19 ویروس و همچنین بسیاری دیگر از میکروب ها و ویروس ها و قارچ" Parramore گفت.

کلمات مانند "تمیز کردن" "ضد عفونی کننده" و "چراغ" شده اند قابل معاوضه استفاده می شود از اواخر سال. اما Parramore به شما توصیه به احتیاط.

"این یک فرایند سه مرحله ای," Parramore گفت. "اضافه کردن بهداشت و ضد عفونی کننده با این نسخهها کار بهترین زمانی که اضافه شده به فرایند تمیز کردن. آن را بیش از تمیز کردن. مطابق با اصول بهداشتی کمک می کند تا کاهش میکروب ها. ضد عفونی در واقع پاک می شود و خلاص شدن از شر میکروب ها است."

همه را از طریق 2020, Parramore را فشار شستشو اجرا کرده است کمی به هیچ تماس بین مشتریان و کارکنان.

"ما می خواهیم به حد پتانسیل گسترش ویروس برای حمایت از کارکنان خود در این چالش زمان" Parramore گفت. "ما همچنین می خواهم برای اطمینان ما به حفظ توانایی ما برای خدمت به مشتریان خود را برای مدت طولانی."

برای اطمینان بیشتر بهداشت عمومی و ایمنی مشتریان ممکن است reschedule هر سرویس 24 تا 48 ساعت در پیشبرد.

Parramore را فشار شستشو باز است 7 روز هفته. برای اطلاعات بیشتر www.sanitizingpensacola.com تماس بگیرید و یا 850-428-8103.

Kalyn ولف مستقل است ستون نویس مجله اخبار. ارسال کسب و کار جدید نکاتی برای pcolanewbiz@gmail.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن