Pantries دیدن مختصر شیب در منابع تغذیه سواحل خلیج فارس اولویت سایت های تلفن همراه

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:23 PM EDT May 14, 2020برخی از مواد غذایی محلی pantries را تجربه کرد

توسط ABESTANEWS در 27 فروردین 1399

برخی از مواد غذایی محلی pantries را تجربه کرده اند رها کردن در های اخیر خود تغذیه سواحل خلیج فارس تامین مواد غذایی, اما منطقه ای غیر انتفاعی گرسنگی امداد سازمان انتظار دارد که این کمبود به طور موقت.

کشیش سیلویا Tisdale اجرا می شود اپس مرکز مسیحی در شمال با سرعت بلوار که دریافت مواد غذایی برای توزیع به نیازمندان از تغذیه سواحل خلیج فارس. او گفت: او تازه ترین مواد غذایی وانت موجود حدود یک سوم از مواد غذایی آن به طور معمول یک نتیجه مستقیم افزایش تقاضا و پر از لکه عرضه در آورده با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

"فقط قبل از اینکه این ویروس آمار ما را دریافت 27000 پوند از مواد غذایی برای توزیع مواد غذایی سادگی" گفت: Tisdale که با همکاری تغذیه سواحل خلیج فارس بیش از 10 سال است. "ما دریافت کرده که در یک روز. هفته گذشته ما به سختی ساخته شده از 8000 پوند است."

Tisdale توزیع مواد غذایی رایگان به اعضای خود در اطراف غرب Pensacola محله هر سه شنبه و پنج شنبه. از هفته گذشته او گفت: او را تامین کوتاه مدت است و در سمت چپ او هیچ چاره ای جز به نوبه خود به برخی از مردمی دور است.

"امروز من با خراش دادن همه چیز است که من در شربت خانه" Tisdale روز سه شنبه گفت. "و فردا من را به بانک غذایی برای دیدن آنچه که آنها را به من برای پنج شنبه."

عامل از آلاباما و فلوریدا, تغذیه ساحل خلیج فارس اجرا می شود یک شعبه در میلتون. اوبری Grier, تکدی شعبه تعامل جامعه هماهنگ کننده گفت: این سازمان که به مقیاس و تامین مواد غذایی به برخی از آن 81 محلی pantries هفته گذشته گفت که او انتظار ندارد آن را به یک مسئله بلند مدت.

تغذیه سواحل خلیج فارس است که اولویت خود را همراه غذا توزیع رها کردن مکان ها به دلیل امن تر اجتماعی فاصله دوستدار طبیعت از افت مبادلات. سازمان تشویق شرکای خود و مشتریان به استفاده از این تلفن همراه درایو-از طریق سایت های که منجر به ترافیک بالاتر و نیاز به افزایش تخصیص تغذیه سواحل خلیج فارس را تامین مواد غذایی.

از آغاز ماه مارس تغذیه ساحل خلیج فارس اجرا شده است 18 pop-up mobile شربت خانه مواد غذایی فروشگاه.

"این برای ما آسان تر برای محدود کردن تماس با مردم (در موبایل pantries)," Grier گفت. "مشتریان مجبور به خارج شدن از ماشین در همه آنها فقط باز کردن تنه خود را و یا backdoor و ما داوطلب های مختلف برای هر محصول متفاوت — مرغ منجمد موز, سیب, هر آنچه در — و آنها فقط بار ماشین برای آنها است."

بین ماه های مارس 1 و سهشنبه, تغذیه سواحل خلیج فارس فراهم کرده است 631,635 وعده های غذایی به آن pantries موبایل pantries و کودک غذا سایت در Escambia و سانتا رزا شهرستان با توجه به Grier. که 159,306 بیشتر وعده های غذایی از این سازمان دست در همان زمان در قاب 2019.

به دلیل تغذیه سواحل خلیج فارس کشیده شده است بسیار نازک با توجه به بالا بودن تقاضا به تازگی Grier گفت: کاهش کلی محصور آن دریافت شده از خرده فروشان ملی و زنجیره ای مواد غذایی و همچنین ایالات متحده وزارت کشاورزی در دو هفته اول همه گیر با آنها. او گفت: آن را یک "کاهش هر وسیله."

Grier اضافه شده است که او انتظار می رود مواد غذایی محصور به بازگشت به سطح معمولی زودتر از بعد است که باید منجر به توزیع استاندارد به pantries مانند Epps.

ردیابی COVID-19 در پنساکولا:

خواهد نوازی کارگران دوباره ؟ Pensacola رهبران صنعت ترس ندارد.

دو پستی کارگران در پنساکولا دفاتر پست تست مثبت برای COVID-19

"ما را ببینید ما قصد بازگشت به حالت عادی امیدوارم به زودی" Grier گفت. "که دو هفته اول ما باید بسیار کمتر در آمده, از فروشگاه های مواد غذایی, اما ما در مورد سطح نرمال تا آنجا که به مسائل آینده در حال است که به طور معمول چه بسیاری از سازمان های در حال دیدن. ما همچنین بسیاری از کالاهای کشاورزی در آینده و ما در حال هل دادن یک مقدار زیادی از آن است که بسیاری از آنچه ما در حال حاضر. اما آن را به رفتن به وزارت کشاورزی سازمان."

بانک غذایی نیز تا به حال به شروع به پرش کودک خود غذا سایت برنامه دو ماه زودتر از حالت عادی به تلاش برای جبران از دست دادن در ناهار مدرسه دانش آموزان را تجربه کرده اند از آنجا که مدارس تعطیل.

به طور معمول شناخته شده به عنوان "تابستان غذا سایت" تغذیه ساحل خلیج فارس سرویس 23 کودک غذا سایت در شمال غرب فلوریدا پس از مارس 23. این مواد غذایی عرضه شده به این سایت نیست siphoned دور از مواد غذایی که در غیر این صورت به سازمان pantries و موبایل pantries. Grier گفت: قبل از ساخته گرفتن و رفتن ناهار سرد برای کودک سایت آمده از منابع دیگر مانند تغذیه فلوریدا و یا وزارت کشاورزی فلوریدا.

"بنابراین کسانی که ممکن است کسانی که Uncrustables با کره بادام زمینی و ژله داخل و خورشید تراشه" Grier گفت. "کسانی که به طور معمول در سنگ مجموعه, چرا که آنها به کودکان و آن را کمی مشخص تر تا آنجا که آنچه ما می توانیم توزیع به آنها. ما باید مطمئن شوید (غذا) هستند و تمام غلات و باید یک مقدار مشخصی از ویتامین ها در آنها است."

تغذیه ساحل خلیج فارس با اتکا بیش از همیشه در آنلاین کمک های مالی به این سازمان تا به حال برای محدود کردن و یا انصراف از فرد مواد غذایی درایوهای.

مردم می تواند کمک به سازمان اولیه COVID-19 صندوق که مطرح $54,000 یا شما می توانید تبدیل به یک جمع آوری کمک به خودتان و راه اندازی خود را در مبارزات انتخاباتی برای جمع آوری پول و مواد غذایی و یا شخصی حفاظت تجهیزات برای تغذیه سواحل خلیج فارس و داوطلبان آن.

Grier گفت: مواد غذایی بانک به عنوان یک کل شده است بسیار خوشحال در راه شمال غرب فلوریدا به شدت به کمک مالی در droves در طول یک زمان بحرانی.

"بهترین راه برای کمک به در حال حاضر است و ما از طریق صندوق درایو آنلاین" Grier گفت. "ما اعمال شده برای برخی از کمک های مالی و نگاه به درایوهای مجازی اما ما در واقع دیده می شود که هر کس می تواند کمک حال بخشنده در هر راه که آنها می توانند. که ما به نوعی شاهد همان چیزی که در هنگام طوفان مایکل که عالی است. ما همیشه عاشق دیدن آن است."

هفت تلفن همراه شربت خانه آف رها در حال برنامه ریزی در طول هفته آینده. استفاده از تغذیه سواحل خلیج فارس را "پیدا کردن یک شربت خانه" ویژگی های در وب سایت خود را برای پیدا کردن زمان و مکان رها آف برنامه ریزی شده نزدیک به شما.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن