'تمام زندگی ما است که در این رستوران:' Pensacola جدیدترین رستوران شجاع همه گیر

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا May 22, 2020Coronavirus همه گیر در امان چن

توسط ABESTANEWS در 7 اردیبهشت 1399

Coronavirus همه گیر در امان چند در صنعت مهمان نوازی اما برای Pensacola رستوران که فقط باز این ویروس شده است به خصوص ویرانگر است.

سه رستوران زیر باز فقط در ماه فوریه. هیچ یک از صاحبان کسب و کار جدید به طور کامل بدست و پای خود را زیر آنها و همه آسیب دیده اند و به درجات مختلف. در اینجا چگونه آنها هوازدگی همه گیر:

Pho واقعی به جامعه می دهد با وجود بسته شدن

Pho واقعی باز در اولین روز از ماه فوریه در مرکز نوار کردن زیتون جاده در 8102 Davis شمالی بزرگراه. بخشی مالک فينه ساو و سه کسب و کار همکاران و دوستان نزدیک تصمیم به بستن رستوران دو روز پس از پنساکولا شهردار Grover رابینسون دستور داد تمام رستوران ها به کار گیرند به عنوان را خارج و تحویل تنها.

مالکیت تیم تا به حال زمان به تجدید قوا و گفت: آنها را دوباره باز کنید برای بایگانی اطلاعات و منظقه وانت آوریل 1. اما قبل از آن اتفاق می افتد, آنها متحد با هم با دیگران در پنساکولا ویتنامی جامعه را به بازگشت به کارگران خط مقدم و اولین پاسخ دهندگان.

دوشنبه لگد کردن یک پنج روز فو واقعی غذا سادگی ولگردی و قانونی شکنی. این رستوران ویتنامی در حال حاضر در میان پخت و پز و شخصا تحویل در مجموع 1200 وعده های غذایی به کارکنان در معراج مقدس قلب بیمارستان غرب فلوریدا بیمارستان و Escambia County Sheriff را هر روز تا جمعه.

"یکی از دوستانم از من پرسید" چه می تواند ما را به دادن پول به جامعه?'" ساو به یاد می آورد. "و ما باز در این هفته به ارائه مواد غذایی به بیمارستان و (کلانتر،)

Pho واقعی افتتاح: فو واقعی ویتنامی رستوران باز می شود در پنساکولا فری تصویب منطقه جایگزین ببر سوشی

کائو گفت که او نگران است در مورد کسب و کار خود را شناور ماندن و خواسته است خود را از اموال صاحبخانه به کار کردن یک قسط پرداخت مبتنی بر طرح است. اما با وجود نگرانی های خود او و فو واقعی مالکیت تیم را تبدیل توجه خود را به عقب تجمع به اندازه کافی کمک های مالی از ویتنامی اعضای جامعه و کسب و کار به ارائه سربار را از 1200 وعده های غذایی.

این فداکارانه عمل یکی از بسیاری از به بیرون آمدن از پنساکولا ویتنامی جمعیت از COVID-19 شیوع ضربه زدن به کشور در اواسط ماه مارس.

کائو گفت فو و ویتنامی غذا چیزی است که او و تیم خود را فراموش و او نمیفهمد آن خروجی مناسب برای نشان دادن حمایت برای یک جامعه نیاز است.

"ما گوش دادن به اخبار ما به گوش دادن به مردم می گویند به عقب و حتی یک کمی از پول اگر شما می توانید" کائو گفت. "خوب, این است که چگونه ما را به عقب. این چیزی است که ما آن را همه ما می دانیم."

عمه کتی می شود در نوسان از چیزهایی که با منظقه وانت, صبحانه برای شام

یک صبحانه سنتی رستوران عمه کتی خوش آمدید برای صبحانه بود garnering بررسی بیحوصلگی حرف زدن از پنساکولا foodies آنلاین تقریبا بلافاصله پس از باز کردن در پایان ماه فوریه. سپس همه گیر رسید.

"ما احساس بسیار مثبت و تشویق" گفت: کتی Scheuch که صاحب عمه کتی همراه با شوهرش جیمی. "اما آن را ترسناک و من نمی سرزنش مردمی بودن می ترسم. اما تمام زندگی ما است که در این رستوران است."

مانند فو واقعی عمه کتی تصمیم گرفت به طور کامل برای 30 روز چند روز قبل از مارس 23 قیمومیت. صبحانه نقطه دوباره باز شنبه بعد از یک ماه خسته کننده خارج از کسب و کار که صرف کاوش فدرال و دولت جبران خسارت.

عمه کتی باز می شود تا: عمه کتی به انجمن خوش آمدید صبحانه در حال حاضر باز در ایست پنسکلا هایقتس در کرونتس

"ما یا نمی واجد شرایط برای همه این کمک های مالی و وام از آنجا که ما تا به حال بیش از حد بسیاری از کارمندان و یا ما نبود باز به اندازه کافی طولانی" Scheuch توضیح داد. "و با (چک Protection Program) شما تا به حال پرداخت شده است کارکنان خود را با 15 فوریه (به منظور دریافت وجوه). ما نمی شروع به پرداخت کارکنان تا 17 فوریه است. ما متوجه هیچ کس در آینده به ما را نجات دهد."

رستوران در 3005 E. سروانتس سنت بازگشت بهداشتی احتیاطی و یک زن و شوهر از تاب در راه آن کسب و کار می کند. هر پنج شنبه, عمه کتی را تقسیم آن ساعت های عامل در حال اجرا از ساعت 8 صبح تا 2 بعد از ظهر و 4 تا 8 بعد از ظهر تبلیغات "صبحانه برای شام" بعد از ساعت.

"جیمی جدید ایده ها هرگز متوقف او آمد تا با برخی از باور نکردنی جدید و آیتم های منو ما, دارچین رول نان تست فرانسوی این ترد میگو سوخاری سبد و ژامبون و تخم مرغ ذوب" Scheuch گفت. "ما فکر می کنیم فقط باید وسیع تر است. هر روز ما می خواستیم به ما فقط تا به حال یک زمان سخت تصمیم گیری چه امن ترین چیزی که برای انجام شده بود."

عمه کتی باز هم دوشنبه ها پنج شنبه ها, جمعه ها و شنبه ها از ساعت 8 صبح تا 2 بعد از ظهر و روزهای یکشنبه از ساعت 9 صبح تا 2 بعد از ظهر

شما می توانید قبل از سفارش خود را روز شنبه به برو صبحانه گزینه بین 7 و 9 صبح در 80 درصد از هزینه های معمول. سفارش همراه با آب پرتقال چهار رول دارچین چهار قشنگ هالاپینیو کج بیل زدن کیک چهار بیسکویت با سوسیس استفاده نا مشروع 12 قطعه بیکن چهار پنیر, 12 تخم مرغ نیمرو و چهار دستور سیب زمینی سرخ شده. سفارشات گرفته شده در طول هفته تا شنبه در ساعت 2 بعد از ظهر

تماس عمه کتی در 850-857-8290.

چند روز بهتر از دیگران در Superbowls & مخلوط در شمال Pensacola

خدمات قالب در پنساکولا جدیدترین acai با کاسه و اسموتی رستوران کمک کرده کوسن ضربه مالی به یک مدرک برای Superbowls & مخلوط.

باز داستان: SuperBowls & Smoothies باز می شود در شرق و نه مایل با acai با کاسه دیگر گزینه های سالم

مالک آماندا Thomason گفته شده است بدون قافیه یا دلیل مقدار کسب و کار فروشگاه در 1055 E. نه مایل جاده تولید شده به صورت روزانه از اواسط ماه مارس آغاز شده ،

"ما تا به حال برخی کندتر روز" Thomason گفت. "اما پس از آن دوباره شده است وجود دارد برخی از روز که در آن آن را مانند چیزی است که همیشه اتفاق افتاده است."

Superbowls & Smoothie به کرسی کمتر از 20 مشتریان در آن اتاق ناهار خوری و باعث می شود بخش زیادی از فروش آن در takeouts و منظقه تحویل که استقرار ارائه شده در تمام طول پس از باز کردن در اوایل فوریه.

Thomason گفت: کسب و کار خود را در حال رفتن بالا و فراتر از به رعایت ایمنی و اجتماعی فاصله دستورالعمل. بسیاری از راه های رستوران عمل قبل از همه گیر بود و به آب و هوای فعلی Thomason گفت: حتی اگر وضعیت است که هنوز هم کمتر از ایده آل است.

"ما همه چیز را به هر حال مانند paperless رسید و ما نیز سعی کنید تمام معاملات دست و بود که قبل از این" Thomason گفت. "اما آن را به نوعی ساخته شده این انتقال آسان برای ما است."

Superbowls & مخلوط هنوز هم در عمل در طول نرمال آن ساعت که ساعت 10 صبح تا 7 بعد از ظهر در هفت روز هفته.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.

آخرین مطالب