نهنگ قاتل که او مرده گوساله 1000 مایل باردار است

آسوشیتد پرس منتشر شده 8:19 PM EDT Jul 27, 2020سیاتل (AP) — یک نهنگ قاتل شناخته شده به عنوان تاهلکواه که مطرح ن

توسط ABESTANEWS در 7 مرداد 1399

سیاتل (AP) — یک نهنگ قاتل شناخته شده به عنوان تاهلکواه که مطرح نگرانی در سراسر جهان زمانی که او انجام او مرده گوساله برای 17 روز و بیش از 1000 مایل تقریبا دو سال پیش است که دانشمندان گفت.

دانشمندان جان دوربان دانشمند ارشد از سوتهلل زیست محیطی همکاران و هالی Fearnbach پستانداران دریایی مدیر پژوهش برای سازمان های غیر انتفاعی SR3 به تازگی به پایان رسید ضبط تصاویر هواپیماهای بدون سرنشین در معرض خطر جنوبی ساکن نهنگ ها و کشف حاملگی در میان J, K و L غلاف سیاتل تایمز گزارش داد.

این حاملگی هستند و نه غیر معمول است اما تاهلکواه بارداری حمل معنی خاص برای یک منطقه که غصه دار مرگ گوساله با او.

جنوبی ساکنان مکرر Puget صدا در حال مبارزه برای زنده ماندن و حاملگی بیشتر موفق هستند. تاهلکواه کودک برای اولین بار بود برای نهنگ ها در سه سال است. جنوبی ساکنان آنجا به حال دو گوساله در J غلاف و L غلاف. هر دو هنوز زنده هستند.

جمعیت در حال حاضر از جنوب ساکن orcas 72.

حدود دو سوم از تمام جنوب ساکن بارداری به طور معمول از دست محقق سام Wasser از مرکز حفاظت از زیست شناسی در دانشگاه واشنگتن نشان داده است. استرس از گرسنگی به دلیل عدم ماهی قزل آلا است که در ارتباط با نهنگ' فقیر باروری موفقیت با توجه به تحقیقات خود را.

چند تن از نوجوانان در غلاف نیز به دنبال نازک Fearnbach گفت.

"وجود دارد تاکید کرد نهنگ ها در خارج وجود دارد, انتقادی, تاکید," او گفت:.

Boaters باید احترام نهنگ' فضا و آنها را آرام آنها نیاز Fearnbach و دوربان گفت. نهنگ ها با استفاده از صدا به شکار و قایق اختلال و زیر آب کشتی سر و صدا یکی از سه اصلی تهدید برای بقای خود در علاوه بر این به عدم مناسب در دسترس ماهی قزل آلا و آلودگی است.

حمایت از پوشش اخبار محلی با ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب