یک قتل چهار سال هیچ پاسخ

ما شنیده ایم هر دو نسخه از داستان بیش از حد اغلب غم مدار که با شروع شدن یک جوان سیاه در شیکاگو و در پایان قتل

توسط ABESTANEWS در 23 اردیبهشت 1399

ما شنیده ایم هر دو نسخه از داستان بیش از حد اغلب غم مدار که با شروع شدن یک جوان سیاه در شیکاگو و در پایان قتل یا توسط پلیس و یا توسط شخص دیگری. در ماه مارس سال 2016 به این شهر از وضعیتی وخیم از Laquan مک دونالد رسوایی و ورود آن چه خواهد بود خونین ترین سال در دو دهه 22 ساله کورتنی Copeland زخم با یک گلوله در پشت خود را در مقابل 25 منطقه ایستگاه پلیس در بلمونت Cragin محله در شمال غربی طرف. او به ضرب گلوله کشته شد به عنوان او رانندگی BMW در اواخر شب برای دیدن دوست دختر خود را. او خود را صرف آخرین لحظات تلاش برای دریافت کمک از پلیس در ایستگاه که دستبند به دست او و تحت درمان او را مانند یک مظنون منجر به دقیقه با ارزش را از دست داد در او بالقوه نجات بخش مراقبت های پزشکی. آن زمان مادر او چهار سال و همکاری با خبرنگاران به کشف کردن آنچه اتفاق افتاده است که شب—یک داستان است که پلیس در یک موقعیت برای قرار دادن با هم در روز قتل.

کسی است که یک پادکست در مورد آنچه Copeland را Shapearl چاه تا به حال برای تحمل و قدرت به دریافت پاسخ از اداره پلیس شیکاگو. این سری که نه تنها برقرار روایت عدالت برای پسرش—که او احساس تحریف در اندک قبل از پوشش رسانه ای—اما ارائه می دهد یک نگاهی از نزدیک در بی دقتی و بی کفایتی است که با این قتل تحقیق به کار گرفته شد و چگونه بخش درمان این عزیزان از قربانی و جامعه که در آن خشونت اتفاق افتاده است. پادکست تولید شد توسط نامرئی موسسه خبرنگار (و گاهی اوقات Reader writer), آلیسون گل و StoryCorps prodcuer لایحه Healy, اما آن را منحصر به فرد در true crime ژانر چاه دخالت و مرکزیت به داستان. او میزبان و راوی نشان می دهد و او باعث شده است که کار تحقیقی که باید انجام شده توسط پلیس.

ولز می گوید او تماس نامرئی موسسه برای کمک به پس از رسیدن به یک بن بست با او تلاش های خود را. او قادر به دریافت پاسخ از کارآگاهان بازداشت شده بود و با توجه به شرایط از قتل چاه مشکوک پلیس ممکن است که او را کشته است.

"من در پایان شوخ طبعی من خسته بود تمام گزینه های من و من می دانستم که من نیاز به کمک طلب کردن از کمک برخی از در سفارش به حفاری های عمیق تر و می گوید:" چاه. "من احساس کردم که داشتن شخص دیگری برای اضافه کردن فشار به CPD قطعا افزایش شانس ابتلا به پایین چه اتفاقی افتاده است."

پادکست تولید کنندگان در نهایت ثبت در حدود 100 FOIAs به دست آوردن تصویری, اسناد و مدارک و پرونده های پلیس که CPD گفته بود حلقه چاه وجود ندارد. آنها در مصاحبه ده ها تن از شاهدان از جمله افرادی که هرگز شنیده از پلیس و حتی پس از گزارش اطلاعات مربوطه. آنها شناسایی محل تیراندازی و سه مظنون. پادکست شامل ضبط شده از چاه را در گفتگو با کارآگاه است که نشان می دهد ماموران که بی اعتنا و دفاعی به ظاهر بیشتر در رابطه با قدرت خود را به چالش کشیده نسبت به حل این قتل است. بیشتر چه رویکرد پلیس تغییر نمی کند حتی زمانی که فرد دیگری به قتل در یک BMW در همان منطقه بیش از دو سال بعد به احتمال زیاد توسط همین مردم است.

"آنچه که من آموخته است که به همین دلیل شیکاگو قتل حل نرخ بسیار گردابی است که به دلیل وجود مقدار زیادی از تلاش های انجام شده در پیدا کردن قاتلان است که در اینجا و هنوز جامعه ما" ولز می گوید. "من احساس کردم که به خاطر من انجام کار خود را برای آنها احساس جرم در تعامل با آنها. اما من باید به انجام آنچه آنها در حال گرفتن پرداخت هزاران دلار به انجام است که کار خود را. اگر شما در حال بررسی این موارد چه کار می کنی؟"

CPD قتل ترخیص کالا از گمرک نرخ در میان پایین ترین در کشور و حتی بدتر اگر قربانی سیاه و سفید است. بین ماه های ژانویه جولای 2018 و 2019 به عنوان مثال پلیس حل شد 47 درصد از قتل با قربانیان و فقط 22 درصد از کسانی که با سیاه, قربانیان, با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط WBEZ. معمولا مقامات سرزنش محققان شکست برای حل موارد بر عدم همکاری جامعه. کسی می گوید کاملا یک داستان متفاوت است.

"قطعا وجود دارد فقدان اعتماد و بسیاری از مردم احساس می کنند که پلیس یک نیروی اشغالگر در محله خود" گل می گوید. "اما در این مورد چه کارآگاهان به ما گفته بود 'ما سعی و مردم در این محله فقط صحبت کردن است.' ما در بر داشت مخالف است. همه از این می تواند شناخته شده اند در روز. افرادی که به ما این شواهد مایل به صحبت کردن با پلیس است . . . همه چیز را که [پلیس] بود فوق العاده سطحی وجود دارد درهم و برهم پیگیری و در نهایت فقط یک واقعا کم عمق بررسی است."

هیچ کس را به اتهام Copeland قتل به این روز است. CPD reclassified قتل به عنوان یک "مورد سرد" و هنوز هم با تبلیغ آن در رسانه های اجتماعی خود را—با استناد به اشتباه محله و عبور از خیابان برای این حادثه. چاه هنوز هم می خواهد عدالت, اما او می داند که آن را به احتمال زیاد خواهد آمد از طریق دادگاه ها. او امیدوار است که این پادکست را حداقل تاثیر پروتکل ها و عملیات در میان شیکاگو پاسخ اضطراری (مانند جوراب توری, جوراب فردی که به ضرب گلوله کشته شده است) به طوری که قربانیان خشونت نمی وزش نسیم تا تحت درمان مانند آنها هیچ کس.

کسی در دسترس است در همه پادکست سیستم عامل است. قسمت پایانی قطره در روز شنبه, مارس 12. نامرئی موسسه میزبان مجازی, گوش دادن حزب برای قسمت نهایی در 3:00 بعد از ظهر روز شنبه, مارس 12 و پس از بحث و گفتگو با Shapearl چاه. ثبت نام به صورت رایگان در: bit.ly/somebodylistening. v



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن