بر روی لبه صندلی خود را

برای بزرگنمایی کلیک کنید جعبه موسیقی تنها مستقل تئاتر در حال حاضر عامل در آن فضای فیزیکی. Ari Neiditz

توسط ABESTANEWS در 7 مرداد 1399
برای بزرگنمایی کلیک کنید The Music Box is the only independent theater currently operating in its physical space. - ARI NEIDITZ
  • جعبه موسیقی تنها مستقل تئاتر در حال حاضر عامل در آن فضای فیزیکی.
  • Ari Neiditz

درخواست یک فیلم محلی تئاتر مدیر کل حدود چهار ماه گذشته و شما یک آه.

"این فوق العاده سخت می گوید:" جعبه موسیقی تئاتر مدیر کل و مدیر امور مالی رایان Oestreich. "زمانی که شما حذف که یک چیز شما می توانید انجام دهید—آن را به یک مشتری را به کسب و کار خود را تمام کسب و کار از هم جدا می افتد."

در سوتپرت فیلم کاخ تنها متعلق به صورت محلی و مستقل تئاتر است که بازگشایی در ظرفیت محدود با ماسک مورد نیاز برای مهمانان و کارمندان اجتماعی فاصله صندلی و به روز تمیز کردن پروتکل های. دیگران—از جمله لوگان تئاتر, جنبه, Gene Siskel مرکز فیلم و جدید 400 تئاتر—باقی مانده اند بسته شده است. هر چند دیویس تئاتر بازگشایی در جولای 3, آن درهای خود را بسته و دوباره pivoting به میزبانی مینی فیلم drive-in pop-ups در نزدیکی زیادی است.

"ما نمی باید قوی پا ترافیک در همه," می گوید دیویس تئاتر مالک بن مونرو از لینکلن مربع سینمای کوتاه بازگشایی شده است. "این رفتن به محتوای جدید برای کشیدن مردم به تئاتر مانند ما در هر نوع از املاک ظرفیت."

بخشی از تئاتر های محلی بودند شناخته شده به عنوان مقدار برای غربالگری مستقل فیلم (جنگ سرد, ختنه نشده, جواهرات) کلاسیک (لارنس عربستان در 70mm رفقای خوب) و نیمه شب فیلم (مندی, اتاق) به عنوان آنها را برای فیلم های پرفروش. اما دیویس لوگان و جدید 400 در حال انتظار برای فیلمهای عناوین مانند کریستوفر نولان را شعار و دیزنی live-action بازسازی مولان. تاریخ برای کسانی که فیلم را نگه می دارد گرفتن فشار بیشتر پایین تقویم از اواسط ماه جولای تا اواخر ماه جولای تا اواسط آگوست به در حال حاضر به طور نامحدود به تعویق افتاد.

"زمانی که نسخه های جدید اتفاق می افتد ما تمرکز بر روی کسانی که تاریخ با امید به بازگشایی" لوگان تئاتر مدیر بازاریابی و حوادث جنیفر Zacarias می گوید. "هنگامی که ما می بینیم جدید, تاریخ انتشار, اعلام, این نوع عجله و صبر کنید. شما هیجان زده در امکان باز کردن با برخی از محتوای جدید و تازه به استقبال جامعه. شما شروع به از لحاظ جسمی آماده سازی محل و ذهنی خودتان را آماده کنید. سپس ما دریافت پیام در مورد تاخیر و آن را مانند, 'OK, مطمئن, من حدس می زنم ما را منتظر نگذارید."

متعدد زنجیره ای در داخل شهر—AMC تئاتر ArcLight Cinemas, Cinemark برجسته تئاتر و Regal Cinemas—همه نقل مکان بازگشایی قدمت آن بیش از حد. هر چند AMC اعلام کرد در هفته گذشته آن را باز برخی مکان ها در اواسط تا اواخر ماه اوت دیگر زنجیر نگه داشتن برنامه حتی کمتر خاص.

به عنوان این زنجیره حرکت در خط با استودیو های کوچکتر تئاتر در شیکاگو مجبور به گرفتن خلاق را در هر نوع درآمد در موقت. لوگان دیویس و هارپر تئاتر ارائه وانت سازش است. هفته گذشته جدید 400 باز آن پاسیو است که می تواند در خدمت امتیازات به تا 14 مراجعان. اسکات Holtz به تازگی استخدام مدیر کل جدید 400 می گوید سالن در تئاتر آنقدر کوچک است که آن حس را ندارد به بازگشایی در حال حاضر.

"با ظرفیت محدودیت در بزرگترین سالن که صندلی 150 مهمان من می تواند قرار داده و 25 نفر در آن وجود دارد" Holtz می گوید. "است که حتی واقعا پرداخت هزینه برای این فیلم است."

در علاوه بر این به پاسیو, سرویس جدید 400 اجاره کردن سالن برای احزاب خصوصی با اجتماعی فاصله و جدید تمیز کردن پروتکل در محل.

"چیزهایی هستند که وجود دارد فقط سریع همه چیز برای درآمد" Holtz می گوید. "ما به دنبال آنچه که ما می توانید انجام دهید برای دریافت برخی از زندگی رفتن اما من انتظار زیادی در حال حاضر."

یکی از موفق محوری برای دیویس تئاتر بود و حرکت به pop-up درایو در فیلم لینکلن متری زیادی کردن غرب Wabansia—که بسیاری از آنها از جمله آخر هفته گذشته را در همکاری با جنبه های به نمایش در خواهد Forte کمدی فوق العادهاند به فروش می رسد.

"ما اصلا مشکل فروش ما drive-ins," مونرو می گوید. "آن بوده است superfun تجربه و ما را که گام های اضافی اجتماعی فاصله. انتقادات و پیشنهادات ما بدست از مهمانان شناسایی گام های اضافی ما به عنوان یک تیم را که امن تر, هوای آزاد, تجربه—برای رفتن بالا و فراتر از آن را به مطمئن شوید که مردم می دانند که ما در حال کار به آنها را امن نگه دارید در حالی که آنها وجود دارد."

جذابیت یک درایو در تجربه کار در حال حاضر, اما مونرو تصمیم گرفت در برابر ارائه نسخه های جدید از طریق مجازی سینما پلت فرم.

"ما نمی خواهیم برای رسیدن به یک جهان که در رقابت با تمام جریان غول" مونرو می گوید. "ما می خواستیم به تمرکز بر روی چیزهایی که ما می تواند انجام دهد ،

کسانی که تئاتر ارائه مجازی سینما نمایش—لوگان جنبه Gene Siskel مرکز فیلم و موسیقی جعبه دیده می شود متنوع پاسخ از مشتریان. حتی اگر یک فیلم خوب برای یک تئاتر محلی از طریق این خیابان درآمد مطابقت ندارد چه تئاتر بود در دفتر جعبه را.

"همه چیز شده است بدبختانه می گوید:" Siskel فیلم مرکز, مدیر اجرایی, Jean de St. Aubin. "ما استفاده می شود برای پیگیری از دفتر جعبه را گزارش حضور و غیاب و اما در حال حاضر آن را توزیع کنندگانی که اطلاعات. مصرف آن را چهار تا هفت هفته برای دیدن نتایج این از هر فیلم است."

جعبه موسیقی خود را آغاز نمود مجازی سینما در آغاز همه گیر و هنوز هم ارائه می دهد برخی از عناوین آنلاین. "خوب" خرید و فروش برای تئاتر هستند 25 درصد از آنچه Oestreich دیدم در حالت عادی خرید و فروش بلیط.

"ما انجام شد شماره های خوب اما نه به اندازه کافی" Oestreich می گوید. "هر کس در خانه, کابل, Netflix, Hulu و معیار کانال . . . من به قطع از طریق تمام است که سر و صدا و سپس من درخواست شما را به چنگال 12 دلار برای تماشای یکی از فیلم است."

جنبه نیز کبوتر سر به مجازی سینما در اواسط ماه مارس.

"بازگشت در ماه مارس پریدن به مجازی سینمای جهان بود مانند غرب وحشی وحشی می گوید:" جنبه اجرایی مدیر کارن Cardarelli. "ما به سرعت در حالت بقا و ما تا به حال به یاد بگیرند که چگونه به سرعت کار با هم از راه دور پس از آن فکر می کنم در مورد نوآوری است."

کلید جنبه های نوآوری بود و کارگردانی تمام جوانان تابستان فیلمسازی اردوگاه های آنلاین راه. سازمان بین المللی شیکاگو کودکان جشنواره نیز حرکت آنلاین در پاییز. مشکل برای Cardarelli بود که او فقط در نقش رهبری در تئاتر مشغول به کار تمام وقت برای تنها یک ماه قبل از بسته شدن با توجه به همه گیر. او قصد دارد از دادن جنبه های یک جراحی کشیدن صورت را در بیشتر مهمانان به سرعت منتقل شده است.

"هفته قبل از ما تا به حال به تعطیل, من فقط به حال من اولین جلسه هیئت مدیره," Cardarelli می گوید. "وجود من بود فروش ایده های من برای فرد در تعامل. هفته آینده هر کس تا به حال برای رفتن به خانه. که چشم انداز است که هنوز هم وجود دارد اما ما در حال یادگیری آنچه ما نیاز مخاطبان و پیدا کردن راه ما می توانیم آنها را ملاقات و تعامل با آنها است."

آنچه باعث می شود فرآیند شناور ماندن در طول همه گیر تر دشوار است که چگونه هر یک از تئاتر تا به حال به طور چشمگیری کاهش کارکنان. جنبه های برش 20 درصد از هزینه های خود را. Cardarelli می گوید: او است نیروبخش خودش "برای رفتن به یک کمی عمیق تر" اما نه به حال برای از بین بردن تمام وقت کارکنان. در لوگان تئاتر بیش از 20 قسمت-زمان کارکنان اجازه رفتن. جعبه موسیقی قطع 80 درصد از کارکنان خود را. Siskel فیلم مرکز furloughed تمام کارکنان پاره وقت می روم تنها پنج وقت کارکنان.

"بسیاری از چیزهایی که ما در حال انجام در حال حاضر—سفت کردن کمربند و کاهش نیروی کار—در حال حرکت به ما را پایدار به آب و این طوفان" سنت اوبین می گوید. "یک سال از هم اکنون همه چیز ممکن است متفاوت باشد ، اما ما هنوز هم اینجا خواهد بود."

ترین تئاتر های محلی خوش بینانه در مورد آینده است. محل برگزاری اپراتورها در حال امیدوار است که با واکسن و یا برخی از بیماری همه گیر راه حل می تواند درب باز. تا آن زمان همان طور کلی مدیران مطمئن نیستند که مخاطبان می خواهند به بازگشت به صندلی های تئاتر در حال حاضر.

"من فکر می کنم مردم واقعا انتظار" سنت اوبین می گوید. "مهم ترین چیز این است که سلامت خود را. من هرگز نمی خواهم به خطر اندازد که یا آن را طولانی تر برای ما برای به دست آوردن بیش از این قوز."

در جعبه موسیقی Oestreich می داند که بسیاری از مردم آماده نیست به عقب می آیند و او را OK با کسانی که احساس نمی راحت رفتن به یک سالن سینما در حال حاضر. اما دیدن پاسخ از مخاطبان خود را از طریق نظرسنجی و فروش از 50 کرسی از مجموعه نمایش از 70mm چاپ 2001: یک اودیسه فضاییاو فکر می کند که برخی از مردم می خواهید که تجربه.

"این خانواده با خانواده" Oestreich می گوید. "این است که با چه راحت مردم در مورد بیرون رفتن به طور کلی. اگر شما زندگی می کنند در یک مجتمع در خیابان از ما و آن را به یک پیاده روی کوتاه و شما می دانید احتیاطی ما در حال گرفتن شما ممکن است راحت تر خواهد بود. تنها بودن در یک تئاتر و دیدن یک فیلم در صفحه نمایش بزرگ ممکن است به اندازه کافی از چیزی که در آن شما در حال فرار از این دنیا مسخره همه ما در حال زندگی در حال حاضر. اگر من می تواند به کسی که در مهلت در زندگی خود را که بزرگ است. من امیدوارم که همه هموطنان کسب و کار شهروندان و همسایگان و همسالان این را جدی بگیرد و ما نمی رفتن به عقب. من نمی خواهم به را به نزدیک جعبه موسیقی. اجازه دهید من لنگی همراه و کشف کردن یک راه برای زنده ماندن در برخی از نقطه ما را به یک جای بهتر."

هنگامی که خود را در شیکاگو سینما بازگشایی? بسیاری از آنها را در هر زمان به زودی. در اینجا این است که یک نگاه سریع در نحوه زنجیره ای و محلی متعلق به سینما در حال برخورد با بازگشایی در طول بیماری همه گیر.

AMC Theatres
بزرگترین فیلم های زنجیره ای در ایالات متحده نقل مکان کرد تا خود را بازگشایی تاریخ از پایان ماه ژوئیه به اواسط تا اواخر ماه آگوست به خبرنگار هالیوود.

ArcLight Cinemas
مکان این زنجیره باقی می ماند به طور موقت بسته و بدون بازگشایی تاریخ و یا روش تنظیم.

شیکاگو فیلمسازان
غیر انتفاعی است که تا به حال فقط نقل مکان کرد و به یک بازسازی ایستگاه اتش نشانی در خیابان ریج تا به حال به بسته درهای خود را در مارس 12, اولین روز از پیاز شهرستان تجربی جشنواره فیلم.

"آن روز بود رو مرتب کردن بر اساس واقعیت می گوید:" مدیر اجرایی برندا Webb. "ما فکر کردم که این واقعا اتفاق می افتد؟' آن را بیش از حد ترسناک و ما بسته است."

جشنواره نمایش و همچنین کلاس ها بودند به سرعت نقل مکان کرد آنلاین. برنامه های جدید نیز ایجاد شده از جمله جامعه گفتگو با فیلمسازان که این سازمان تا به حال قبلا دسترسی به. به عنوان شیکاگو فیلمسازان چرخد و به دنیای مجازی این سازمان تا به حال به حرکت به دور از آینده خود برنامه ریزی استراتژیک به تمرکز بر چگونه برای زنده ماندن در این سال است.

"ما مصمم بودند از همان ابتدا به نشستن نیست این را" Webb می گوید. "نه بازمانده یک گزینه نیست. آن را به رابطه جنسی خشن زمان, اما من فکر می کنم ما خوب خواهد بود. ما باید به وفق دهند."

Cinemark تئاتر
هر چند چند مکان باقی می ماند باز در تگزاس و فلوریدا اکثر این زنجیره را multiplexes هنوز بسته است. مرحله به مرحله بازگشایی برنامه ریزی شده است اما تاریخ منتقل شده و یک تاریخ خاص برای مشهد تئاتر اعلام نشده است.

دیویس تئاتر
لینکلن فیلم مربع کاخ سعی در بازگشایی با محدودیت پخش در اوایل ماه جولای با به روز رسانی های اجتماعی فاصله و تمیز کردن دستورالعمل. اما, بدون, جدید, فیلم, Davis تئاتر مالک بن مونرو می گوید آن را آسان تر به سینما را دوباره.

تا آنجا که دوباره بازگشایی مجدد مونرو می گوید دیویس "را تراز خود را با ملی, بزرگتر, فیلم های زنجیره ای است که تصمیم به ماندن توقیف تا زمانی که وجود دارد یک فیلم جدید به بازی است."

در عوض دیویس تا اجرا "میکرو, پاپ آپ" drive-in movie حوادث در لینکلن متری زیادی واقع در غرب Wabansia خیابان. در تئاتر است و بازگشایی آن قوس کربن نوار/رستوران و همچنین به عنوان به فروش می رسد امتیازات برای وانت برای کسانی که مایل به در خانه-نوع تئاتر را تجربه کنند.

جنبه
پس از مستقل سینما تعطیل در اواسط ماه مارس جنبه بلافاصله کبوتر "رئیس اول" به ارائه عناوین از طریق مجازی خود سینما, مدیر اجرایی, کارن Cardarelli می گوید.

آخر هفته گذشته جنبه های همکاری با Davis تئاتر برای یک pop-up درایو در فیلم تجربه فروش سه نمایش از 2019 خواهد Forte-بازیگران کمدی فوق العاده.

برای بزرگنمایی کلیک کنید COURTESY BEN MUNRO
  • حسن بن Munro

Cardarelli است مطمئن نیستید که می تواند جنبه های بازگشایی شده است. اما او دلیلی برای خوشبین دیدن یک چشم انداز مثبت در عضویت در جنبه های فیلم-با-ایمیل خدمات اجاره و جوانان موفق به تابستان برنامه نویسی.

Gene Siskel مرکز فیلم
با ظرفیت قوانین در اثر, مدیر اجرایی, Jean de St. اوبین گفت: مرکز شهر, تئاتر نمی تواند بازگشایی شده است. هنوز Siskel فیلم مرکز شروع به ارائه فیلم از طریق مجازی سینما برنامه و میزبانی فیلمساز مکالمات خود را برای مخاطبان است.

چهار ماه دوره بوده دلخراش با کاهش به کارکنان و هیچ بازگشایی برنامه های تنظیم شده اما این سازمان متعهد به هوازدگی طوفان است.

"یک سال از هم اکنون همه چیز ممکن است متفاوت باشد ، اما ما هنوز هم می شود در اینجا" سنت اوبین می گوید.

هارپر تئاتر
تاریخی هاید پارک سینما بسته در بالای همه گیر است و هنوز برای اعلام تاریخ بازگشایی. همانطور که در حال حاضر امتیازات در دسترس هستند برای منظقه انتخاب کنید تا در طول ساعت محدود.

نقطه عطفی در تئاتر
مکان این زنجیره که شامل قرن مرکز سینما و رنسانس محل سینما هر دو در شیکاگو باقی می ماند به طور موقت بسته و بدون بازگشایی تاریخ و یا روش تنظیم.

لوگان تئاتر
مانند دیگر محلی مستقل سینما لوگان ارائه مجازی سینما برنامه نویسی. در حالی که جریان تجربه نمی کند را در همان جعبه دفتر رسید مدیر بازاریابی و حوادث جنیفر Zacarias می گوید لوگان بهره مند است از مشتریان سفارش و برداشتن امتیازات. تئاتر نیز نگه داشته در حال اجرا خود را محبوب چیزهای بی اهمیت شب عملا آغاز شده و زنده رویدادهای بازی با C2E2.

تا زمانی که فیلم های جدید را در واقع منتشر شد, بازگشایی طرح شده اند به حالت جامد در میآید. حتی اگر تئاتر می تواند بازگشایی با مجموعه نمایش مدیران و کارکنان در حال تلاش برای هوشمند خواهد بود.

"بسیاری از قطعات که نیاز به اتفاق می افتد و آنچه شما نیاز دارید که قبل از باز کردن درب" Zacarias می گوید. "است که تغییرات روزانه است."

جعبه موسیقی تئاتر
تنها مستقل سینما که بازگشایی در جولای 3 و ماند باز جعبه موسیقی ارائه شده است را انتخاب کنید مجموعه و جدیدتر عناوین در آن سالن. ماسک های مورد نیاز و جدید روش های ایمنی موجود در تئاتر ، اصلی تئاتر صندلی می تواند 50 مراجعان و کوچکتر اتاق کرسی 18. جعبه موسیقی نیز ارائه عناوین از طریق مجازی خود سینما.

هر چند مدیر کل Ryan Oestreich شده است قادر به آوردن مخاطبان به عقب به میزان درآمد نیست ، آن را پایدار ؟

"آن را به شکستن حتی" Oestreich می گوید. "تا زمانی که ما در حفظ و دیدن شماره های ما دیدن اگر ما می تواند در حفظ و انجام تمام آن چیزهایی که ما می تواند شکستن و حتی شاید کمی از پول و فقط زنده ماندن."

جدید 400 تئاتر
با تازه استخدام مدیر, اسکات Holtz شمال شریدان فیلم جاده تئاتر آن باز کرده پاسیو ارائه امتیازات و نوشیدنی های اجتماعی در فاصله تنظیم. با محدودیت ها و ظرفیت جدید, فیلم, Holtz می گوید: این معنا ندارد به بازگشایی شده است. تا زمانی که جدیدتر عناوین منتشر Holtz گفت: او اجاره کردن سالن برای احزاب به اندازه های کوچکتر تقسيم شدند.

"ما به دنبال چیزهایی که ما می توانیم انجام سریع کارها برای درآمد برای دریافت برخی از زندگی رفتن" Holtz گفت: "اما من انتظار زیادی در حال حاضر."

Regal Cinemas
یکی دیگر از تئاتر بزرگ زنجیره ای است که متکی بر مطالب جدید, Regal Cinemas نیز نقل مکان کرد و آن را بازگشایی تاریخ از پایان ماه ژوئیه. یک تاریخ جدید به زودی اعلام خواهد شد با توجه به تئاتر سایت.

ورزشگاه آیکون تئاتر
با توجه به وب سایت خود را, این سینما بسته است و تا اطلاع ثانوی.

استودیو فیلم و کوره
هر چند برخی از نقاط این شام خوردن در زنجیره بازگشایی در تگزاس و فلوریدا ترین استودیو فیلم کوره—از جمله چتم ایلینوی 14-صفحه multiplex—باقی مانده اند بسته شده است. به طور کلی زنجیره ای است که اجرای مرحله به مرحله بازگشایی رویکرد با 50 درصد ظرفیت به علاوه جدید مطابق با اصول بهداشتی و اجتماعی فاصله روش. v



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب