در محبت زیستی گنبد و یادگیری در مورد سفینه فضایی زمین

من تماشا کرده ام Bio-Dome حداقل 12 بار. و به طور طبیعی در طی این دوران آشفته من برداشت کرده ام تا جوانه (Paul

توسط ABESTANEWS در 7 تیر 1399

من تماشا کرده ام Bio-Dome حداقل 12 بار. و به طور طبیعی در طی این دوران آشفته من برداشت کرده ام تا جوانه (Pauly Shore) و دویل (استفان بالدوین) عادت. بنابراین در اینجا من نشسته تنظیم برای من 13th زمان با علف های هرز قلم آماده برای گرفتن با من دو مورد علاقه stoners.

Bio-Dome دارای 4 درصد امتیاز در گوجه فرنگی فاسد است. برای کسانی از شما که ترجمه آن (یا که ابدی-آفتابd آن را از حافظه خود را) طرح این است: به دنبال یک محل به توالت جوانه و دویل پیدا کردن خود را در یک مرکز خرید با نام مستعار "biodome," محیط زیست ایجاد شده توسط پنج دانشمندان که تصمیم گرفته اند به مهر و موم شده در داخل برای یک سال زندگی در زمین دست نخورده. البته در هفته محیط زیست بهشت خراب است و دو numbnuts که در حال جوانه و دویل تدریس عواقب غم انگیز از biodome تخریب.

کایلی مینوگ (که گفته بودن در این فیلم بود که بزرگترین اشتباه زندگی حرفه ای او) پاتریشیا هرست, Rose McGowan و Tenacious D (به عنوان گروه برای اولین بار) همه را ظاهر cameo در stoner تلنگر. لبه برنده تمشک طلایی برای بدترین بازیگر سرب. این یک حرفه ای با صدای تلپ افتادن.

در مورد شما نیست آگاه این halfwit-کلاسیک است برخی از حقیقت به آن است. Biosphere 2 واقعی بود آزمایش انجام شده در سال 1991 هشت مردان و زنان زندگی می کردند و در داخل یک بشر ساخته شده از حباب در صحرای آریزونا برای دو سال. این دانشمندان و پزشکان زندگی در یک محیط زیست ساخته شده است که در آن جهان خارج می تواند بدون دخالت. در حالی که تحقیق در این, من تصادفا مستند سفینه فضایی زمین, فقط منتشر شده در ماه آوریل است. این فیلم به نظر می رسد در رسانه ها اعلام کرد فاجعه زیست کره 2 و چگونه آن را در واقع بسیار بیشتر از اساس Pauly Shore, کمدی. هر دو فیلم فکر می کنم در مورد زندگی در یک حباب نه بر خلاف ما همه گیر حباب. در پایین بار در طول قرنطینه من تبدیل به ترس. در هیچ جا وجود دارد برای ما به فرار اما فضا. مردم به شوخی در مورد گدایی بیگانگان برای آمدن انتخاب با ما. در هر نقطه اما در اینجا! من daydreamed در مورد طبیعت در مورد اشکالات در مورد چیزی که نیست یک جنگل بتن. واقعی Biosphere 2 ساخته شده و عظیم آن حباب و سیستم های زیست محیطی برای تحقیق در مورد چگونگی حفظ زندگی انسان در فضا مانند ماه یا مریخ است. مشاهده سفینه فضایی زمین باعث می شود آن را به نظر می رسد مانند آنها زندگی یک رویا است.

من به صحبت بسیاری از مردمی در مناطق شهری که در حسرت طبیعت است. از من کوچ در سمت جنوب زندگی در زیست کره 2 حباب به نظر نمی رسد بسیار بد است. با دسترسی به یک جنگل یک اقیانوس با صخره های مرجانی, تالاب, و خیلی بیشتر این گروه از دانشمندان قادر به تعامل با طبیعت بی وقفه در راه است. این منطقه که در آن دانشمندان زندگی شامل حیوانات هم: Pygmy بز 35 مرغ دو بکارد یک کوتوله خوک و اسب و ماهی تیلاپیا شد تمام زندگی در میان biospherians.

Biosphere 2 Bio-Domeمی شود اعلام کرد به عنوان یک شکست توسط رسانه ها. Biospherians زد به مسائل مانند کم اکسیژن گیاه مرگ-خاموش و تنش است. روانشناسان را در انزوا میان انسان و آن را به نام "محیط محدود روانشناسی" که در آن مردم باز کردن به عنوان گروه و به عنوان دوستان است. مشکلات روانی نیز بوجود می آیند برای گروه در insolation. بسیاری از biospherians معتقد بودند افسرده دیگران بود از نرده ها و کارهای روزمره شد و جسمی طاقت فرسا است. صدا آشنا است ؟ جین پوینتر, یک پژوهشگر خود را جشن تولد 30 در حباب فقط به عنوان من دیده ام بسیاری از دوستان من در حالی که در قرنطینه. او گفت: هافینگتون پست "اولین چیزی که اتفاق می افتد که [هنگام خروج از حباب] است که من در حال مرگ به دیدن تمام دوستان و خانواده ام و من اجرا کنید و من به آنها یک آغوش بزرگ. و سپس من جلو در انزجار از آنجا که ما همه بد بودن اینجا. ما تعفن از مواد شیمیایی است." این است چگونه من میخوام احساس اولین بار من بحال گردش راه رفتن به باب مسافرخانه به ملاقات با من خواننده همکاران? خواهد بوی آبجو و پیتزا آمار من مثل یک دیوار آجری ؟

فیلم سفینه فضایی در زمین است و در مورد خیلی بیشتر از حباب به آنها ساخته شده است—آنها نیز ساخته شده است یک کشتی و شرکت کنندگان هنوز هم زندگی می کنند در نیومکزیکو در مرتع پرورش احشام. این یک عاشقانه گفتن از یک گروه از مردم به دنبال برای اتصال به جهان طبیعی است. اما با همه خوب است و هم بد. سفینه فضایی زمین آشکاری است که یادآوری از استعمار است. این دوستان اگر آنها آرام و کاریزماتیک بودند و در اصل بخشی از طرح بزرگتر به استعمار فضا. در حالی که تماشای این فیلم من خیلی شیفته شجاعت خود را با شباهت خود را به ما کوچکتر حباب که من تقریبا نادیده گرفته روشن شدن مسائل با مستند. استعمار فضا همیشه تمایل برای انسان است. ما نمی توانیم پایه این واقعیت است که کل یک کهکشان وجود دارد که ما به نوبه خود در تنهایی و مرگ سیاره زمین است. اما اگر وجود دارد هر گونه بیگانگان از وجود آنها مطمئن شوید که به عنوان جهنم نمی آیند به ما پرداخت مراجعه هر زمان به زودی.

Bio-Dome piggybacked در رسانه های جوک در مورد biospherians و شکست خود. این آزمایش علمی یک موضوع خنده و بسیاری از مردمی سن و سال من حتی نمی دانم که گاه زیست کره 2 وجود داشته است. بنابراین اگر شما می خواهید به تماشای یک فیلم در cultlike علمی آزمایش های مربوط به طبیعت و محیط زیست, دیده بان سفینه فضایی زمین در Hulu. اگر شما می خواهید به تماشای چیزی است که شما نیاز به دود گه تن از علف های هرز و gawk در زندگی حرفه ای ناگوار دیده بان Bio-Dome. اگر نه برای تلفن های موبایل جذاب من به تماشای هر دو بنابراین شما لازم نیست که.

زمانی که قرنطینه در نهایت آسانسور, من ممکن است کمی biospherian و کمی Pauly Shore. همه knucklehead کمی از مغز و با خوشحالی سوار کردن من انزوا. v

آخرین مطالب