المپیک آبزی مرکز بسته شدن مجبور به اخراج

جف گراهام Kitsap Sunمنتشر شده 3:23 PM EDT Jul 30, 2020هزینه 18 سال گذشته مدیریت المپیک آبزی مرکز در المپیک دبی

توسط ABESTANEWS در 9 مرداد 1399

هزینه 18 سال گذشته مدیریت المپیک آبزی مرکز در المپیک دبیرستان پتی متی هرگز موفق به یادآوری شود این کار او را به کار خود را. داخل دفتر او وجود دارد بارهای از یادگاری های کارت, عکس های مربیگری افتخارات — مقدار زیادی از شواهد نشان می دهد او چقدر به معنی محلی به شنا کردن جامعه است.

"من قطعا پرشور در مورد کار من" گفت: Matthew که شروع به کار در استخر در سال 1986 و مربی در تمام مدارس — المپیک مرکزی Kitsap و Klahowya — در مرکزی, Kitsap منطقه مدرسه. "من عاشق کارم هستم. من عاشق این کارکنان که کار می کند وجود دارد."

برنامه ریزی برای بازنشستگی از مدیریت موقعیت در 2021 متی ممکن است خداحافظی زودتر از انتظار می رود.

با COVID-19 راه اندازی یک استخر بسته شدن در اوایل ماه مارس CKSD در روند تخمگذار کردن کارکنان از جمله متی و سرپرست ویتنی داد.

متی که مربیان دختران شنا/شیرجه تیم در المپیک بالا و کمک با پسران تیم گفت: او روز آخر مرداد. 31. این امکان وجود دارد او می تواند دوباره استخدام اگر استخر باز می شود بعد از این سال یا اوایل سال 2021. در عین حال با بازنشستگی بلندی در نه به آینده دور او صرف زمان به تازگی تمیز کردن دفتر او نامشخص از آنچه آمده است.

"این یکی از آن تلخ و شیرین همه چیز" او گفت:.

Dodd, سر مربی تیم در مرکزی, Kitsap بالا برای دختران و پسران, شنا/غواصی, تمیز و قفل خود را از روز شنبه و به اطلاع اعضای تیم از خروج.

"من به نام من کاپیتان و وجود دارد مقدار زیادی از اشک" Dodd گفت.

مرکزی Kitsap منطقه مدرسه سخنگوی دیوید زن گفت: با دانشگاه بسته بودن برای آغاز 2020-21 سال تحصیلی با توجه به COVID-19 همراه با ادامه ساخت و ساز در المپیک دبیرستان, این دو عامل منجر به CKSD تصمیم به اخراج کارکنان.

"در این مرحله" زن گفت: "ما نمی دانیم که زمانی که آن را دوباره باز کنید."

متی درک منطقه معضل است. المپیک آبزی مرکز پشتیبانی از سه دبيرستان تیم در پاییز و زمستان اما جامعه استفاده است به طور معمول یک منبع مداوم از درآمد. خانه ردموند Piranhas تیم شنا, استخر ارائه می دهد درس برای تمام سنین در سراسر سال است.

"شنا کردن درس ما نان و کره" متی گفت. "این چیزی است که ما را حمایت کنید."

با بازگشایی ناشناخته متی و داد مطمئن نیستند چه این بدان معناست که برای مدرسه خود را بالا تیم های شنا. اگر high school sports ارائه شده در 2020-21 واشنگتن Interscholastic فعالیت های انجمن در حال برنامه ریزی برای برگزاری پسران شنا/شیرجه ابتدا در اواخر ماه دسامبر و دختران شنا/شیرجه در اوایل ماه مارس.

اگر OAC باقی مانده بسته CKSD خواهد بود وظیفه تامین امنیت متناوب, استخر, مکان های در سفارش برای تیم در المپیک مرکزی Kitsap و Klahowya به رقابت در این سال است.

گزینه های محلی شامل جنوب, Kitsap, جامعه, استخر, که در اصل برنامه ریزی شده به انجام عمده بازسازی این سال است. جنوبی, Kitsap, ورزشی دبیرستان, مدیر اریک کانتون گفت: این برنامه شده است با تاخیر یک سال و با توجه به COVID-19. مکان های دیگر به نظر می North Kitsap جامعه استخر در ردموند ، برمرتون Family YMCA و Kitsap تنیس و ورزشی مرکز در برمرتون ، Haselwood Family YMCA و بنگر آبزیان مرکز در سیلوردل و باین بریدج ایسلند مرکز آبزی.

متی البته دوست دارم به بازگشت به OAC. دیگر از بسته شدن برای بازسازی در طول چهار ماه کشش در سال 2005 استخر باقی مانده است باز در متی 18 سال به عنوان مدیر. به عنوان یک مربی او لذت می برد گرفتن برای کار با شناگران در تمام سطوح توانایی است, اما یک نقطه نرم در قلب خود را برای تازه کار در سطح کودکان و نوجوانان.

"در این ضیافت هر سال من شروع خفگی تا زمانی که من شروع به صحبت کردن در مورد آنها," او گفت:.

به عنوان یک مادر بزرگ متی گفت: او را در پیدا کردن راه هایی برای ماندن مشغول یک بار در زندگی حرفه ای خود را در شنا است. در حال حاضر او را به بازی این بازی انتظار.

"چیزهایی که باید برای کار کردن" او گفت:. "خواهیم دید که چگونه از آن می رود."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن