اولیویا Junell, codirector تجربی Sound Studio

عکس از مگ Noe اولیویا Junell, 33, شده است codirector تجربی Sound Studio پس از 2015 و مدیر عامل هاید پا

توسط ABESTANEWS در 21 خرداد 1399
PHOTO BY MEG NOE

  • عکس از مگ Noe

اولیویا Junell, 33, شده است codirector تجربی Sound Studio پس از 2015 و مدیر عامل هاید پارک جشنواره جاز پس از 2014. در سال 2015 به او پیوست هیئت آفریقایی فمینیستی گروه دیگ عسل کارایی که تحقیقات و تلاش های امداد رسانی شامل شیکاگو, سیاه, اجتماعی, فرهنگ, نقشه. در 21 مارس به او کمک کرد تا راه اندازی قرنطینه کنسرت livestream سری با ESS codirectors آدم ویدا و الکس Inglizian درامر بن Billington (که کتاب رزونانس سری) و گیتاریست دانیل Wyche (که curates این Elastro سری در الاستیک هنر).


به گفته فیلیپ منترو

من به شیکاگو نقل مکان کرد در سال 2013 از هوستون جایی که من مشغول به کار در موزه هنرهای معاصر. من برای کارشناسی ارشد در دانشکده هنر موسسه—من دو استاد در هنر دولت و سیاست های عمومی و در تاریخ هنر است. کیت Dumbleton که یک مربی در SAIC شد در هیئت مدیره صدا تجربی استودیو که در آن زمان و پس ESS به پایان رسید تا بودن یکی از اولین جاهایی که رفتم به در شیکاگو است.

چند سال بعد یک کار افتتاح شد تا به عنوان مدیر جامعه تعامل—بخشی از توسعه نقش بلکه بخشی از کمک رسانی و همکاری ، من تا به حال شده است در ESS برای یک سال که لو Mallozzi یکی از cofounders و دیرین مدیر اجرایی تصمیم به بازنشسته پس از 30 سال. در آن زمان آدم و الکس و دن مور (که هنوز هم در ESS) همه تصمیم گرفت به زمین به هیئت مدیره یک رهبری مشترک ، که زمانی که من تبدیل به یکی از codirectors.

ESS اختصاص داده شده به هنرمندان کاوش صوتی هنر—حمایت از توسعه کار جدید ارائه کار به ضبط و ثبت می کنند و در نهایت آرشیو آن در ما خلاق صوتی بایگانی. شش ما هستند و هیچ وقت مردم است. هر روز در یک سازمان کوچک است که یک کلاه های مختلف.

زمانی که این بیماری همه گیر ضربه شما را دیدم لغو کنسرتهایی و سپس شما را دیدم هنرمندان که فوق العاده سریع به پاسخ و راه اندازی livestream را نشان می دهد. درست قبل از پناهگاه در محل رو اعلام کرد و ما شروع به فکر کردن: چگونه می تواند به ما کمک کند ؟

ما فوری فکر کردم که ما نیاز به ارائه یک هاب مرکزی محل که در آن همه این هنرمندان می تواند به انجام به طوری که آنها می توانید شیر را به یک مقدار بزرگتر از شبکه شاید آنها خواهد بود قادر به استفاده از خود را. ما رسیده به بن و دانیل و کری کوپر که در ماده تاریک قهوه. صحبت ما را به نیک وایلی در Lumpen. ما می خواستیم به آن را به یک پلت فرم است و چیزی نیست که ESS شد دروازه بان. هر شب سرپرستی های مختلف سازمان.

  • نیویورک-بر اساس bassoonist Rebekah هلر انجام در یک قرنطینه کنسرت نشان می دهد سرپرستی کوربت مقابل عراق در مارس 23.

ما تا به حال کوربت در مقابل دمپسی داران از الاستیک—برخی از آنها عبارتند از: سام Lewis, Billie Howard, Erica میلر. ادواردو فرانسیسکو روساریو به سرپرستی دو واقعا فوق العاده شب. ما تا به حال هنجارهای اجتماعی است که در نیویورک مستقر است. ما تا به حال Soundpocket است که در هنگ کنگ مستقر شده است و شریک دیرین از ESS. من کار با یک متصدی از میامی که من هرگز حتی شنیده ام قبل از این آغاز شده ادی آلوارز. او و برادرش اجرا Vidium.

بازسازی بنیاد را یک در ماه آوریل است. خوراک خود را از سر جمعی است که مردم از سراسر اما اعتقاد من بر در فیلادلفیا. Tomeka رید آیا او شیکاگو جاز رشته اجلاس است که بین المللی صف. Lumpen انجام داده است شب و آنها را به یک کانال Twitch نیز—ما coproduced یک جریان راهنمای برای هنرمندان است. در شرایط عادی شما نمی تواند همه این افراد در یک لایحه با هم. با ESS بودجه, این می تواند یک پروژه دراز مدت حتی به فکر آوردن یک متصدی در بالتیمور.

  • نوازنده Marika هیوز انجام می دهد به عنوان بخشی از Tomeka رید شیکاگو جاز رشته اجلاس که قرنطینه کنسرت های میزبانی در اوایل ممکن است.

از تاریخ 1 آوریل ما انجام داده ایم نشان می دهد هر روز تا آخر هفته گذشته. ما در حال حاضر رزرو اوت. یکی از مرکزی اهداف قرنطینه کنسرت برای ارائه یک جریان درآمد برای هنرمندان—100 درصد از کمک های مالی هر شب. به طوری که بدان معنی است که $47,000 رفته است به هنرمندان است که به طور مستقیم از مخاطبان.

ما می توانید بسیاری از انواع مختلف از ترکیب با هم مخاطبان از سراسر جهان—ESS جا نمی تواند حتی 40 افراد در فضای ما. ما اکثر شب باید دو برابر آن است. ما رو بدست تا به بیش از 1000 که برای موسیقی تجربی است و نه بد. ما در 157,895 دیدگاه تا کنون.

از نظر دسترسی به آن را برش هر دو روش. آن را به عنوان در دسترس به عنوان اینترنت. افرادی که شاید نمی باید تحرک آن را به کنسرت در فرد—این برنامه رایگان بر روی گوشی شما می آیم " به شما زندگی می کنند. در سمت تلنگر, نه هر کس اینترنت.

برخی از پروژه های آن را حس می کند بیشتر به فکر می کنم در راه های مختلف از فقط یک شبانه, ارائه, جمع آوری پول برای هنرمندان و غیره. بازسازی بنیاد Juneteenth جشن آمدن یک مثال خوب—آنها میخوای باید هنرمندان در حال پخش از مختلف, هوای آزاد, مکان, و کمک های مالی در حال رفتن به Tamir برنج بنیاد. ما به دنبال به انجام بیشتر مشارکت بود که در حالی که همچنین مطمئن شوید این هنرمندان هنوز هم پول. ما به دنبال حمایت و جمع آوری کمک های چهار چرخ در محل کار هستند.

در هفته گذشته بسیاری از داران تصمیم گرفت برای به تعویق انداختن خود را نشان می دهد چرا که جهان نیاز به فضایی برای تمرکز بر روی چیزهای دیگر. بسیاری از هنرمندان نیاز است که فضا ، شنبه هنوز عند Tymes جشنواره—آنها اهدا همه درآمد خود را به Gianna فلوید جمع آوری کمک به اصلاح بلوک و همچنین به ملت ناواهو COVID-19 صندوق امداد.

  • شیکاگو تولید کننده برادر ال انجام در یک قرنطینه کنسرت نشان می دهد سرپرستی سام لوئیس در آوریل 25.

هنر فوق العاده مهم است برای دیدن ما را از طریق به چالش کشیدن بار—و نه فقط با دیدن ما از طریق بلکه برجسته مهم احساسات و واقعیت های افراد مختلف را در زندگی تجربه است. در طول تاریخ موسیقی تجربی سفید مردانه, علمی, فضا. و این چنین محدود و نادرست تصویر از آنچه که اتفاق می افتد. این وظیفه ما است که به طور عمدی در همکاری با نوازندگان و سازمان و POC نوازندگان و برگزارکنندگان و هنرمندان. ما تا به حال ترکیب اولیه سرپرستی لوقا استوارت, سام Lewis, دامون قفل. JayVe مونتگمری سرپرستی "پناهگاه در فضا." ما می دانیم که ما نیاز به آمده در این با تعداد زیادی از نزدیک به دلیل آن بوده است برای مدت طولانی.

قطعا وجود دارد هنوز هم فضا برای این نوع از پلت فرم پس از موسیقی زنده می گرداند. شاید آن را برای راه اندازی هنرمندان—چگونه می تواند شما را واقعا تجربی با عمل streaming? ما جشن آینده جولای 17, 18 و 19—Laetitia sonami می در حال کار با هنرمندان, سو-C و پل DeMarinis به تعامل با این کار.

ما قادر به ایجاد چنین شبکه ای از هنرمندان و موزه داران—شاید livestreaming متوقف می شود و ما چیزی در این فرد در جهان و یا ضبط جهان با آن مواجه میشوند. هر کس احساس می کند بسیار باز به دنبال مسیر هر کجا که ممکن است منجر شود. v



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن