Old skool استخر ایزی ست

این محصول نرم در بسیاری از مکان های عمومی به اشکال متفاوت , مصارف مختلفی مانند : کف پوش مهد کودک , زیر انداز

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این محصول نرم در بسیاری از مکان های عمومی به اشکال متفاوت , مصارف مختلفی مانند : کف پوش مهد کودک , زیر انداز مخصوص باشگاه های ورزشی , کفپوش ضخیم ویژه پارک های بزرگ و کوچک و دیگر مکان های آموزشی و تفریحی کودکان , به عنوان عایق حرارت و عایق صوت و به ویژه زیر انداز استخر پیش ساخته و آماده که از سوراخ شدن کف استخر جلوگیری کرده و در هنگام شنا کف استخر بسیار نرم و راحت است استفاده می شود . نمایندگی لوازم جانبی استخر و قطعات یدکی استخر پیش ساخته اینتکس خرید و فروش و ساخت انواع قطعات یدکی و مصرفی را مانند : پایه های آلومینیومی و آهنی گالوانیزه ضد زنگ به شکل یو و سه پایه , نردبان بزرگ و کوچک مخصوص ورود و خروج از استخر آماده , زیر انداز فومی یا فوم تاتامی در رنگ های آبی , قرمز , صورتی , سبز , زرد , درپوش از جنس pvc ویژه پوشاندن استخر های بزرگ و کوچک اینتکس در اشکال دایره و مستطیل , سبد یا شناور بزرگ و کوچک مخصوص قرص کلر استخر ضد عفونی کننده آب استخر , پودر و قرص کلر آنزیم دار مخصوص ضد عفونی آب و جلوگیری از جلبک و لیز شدن آب , شلنگ بلند و کوتاه مخصوص رفت و برگشت آب استخر در پمپ تصفیه آب , بست فلزی و پلاستیکی جهت نگه داشتن شلنگ بر روی بدنه استخر , فروش شن مخصوص پمپ های تصفیه شنی , پخش انواع فیلتر H , A , B مخصوص پمپ های تصفیه فیلتری استخر , آبشار رنگی با پخش چند رنگ در فضا برای زیبایی بیشتر , لامپ خورشیدی برای روشن کردن آب استخر در شب , گرمکن خورشیدی مخصوص گرم کردن آب استخر , جاروی دستی مخصوص تمیز کردن و فرچه کشیدن کف و بدنه استخر پیش ساخته و بتنی , جاروی اتوماتیک استخر پیش ساخته ویژه تمیز کردن جلبگ و خاک کف استخر , دماسنج استخر برای تشخیص گرما و سرمای آب , سایبان بزرگ و کوچک مخصوص استخر آماده INTEX , چراغ استخر جهت روشنایی در شب , کلمن روی آب برای نگهداری یخ و بطری , چسب تعمیرات بدنه استخر پرتابل اینتکس , حوزچه آب استخر , آویز حوله و لباس در کنار استخر , با کمترین قیمت به صورت عمده و تک فروشی ارائه میدهد .

 This content w as generat ed by GSA᠎ Con᠎te nt᠎ Gen erat​or  Demoversion !

سبد و شناور قرص کلر یک ظرف مخصوص جهت قرار دادن قرص های ضد عفونی کننده در آب است که در استخر های پیش ساخته , استخر بادی و استخر بتنی کاربرد دارد . قرص های ضد عفونی کننده کلر در بسته بندی های یک کیلویی در اندازه های کوچک و بزرگ در نمایندگی مرکزی محصولات پیش ساخته اینتکس با قیمت ارزان به فروش می رسد . قرص کلر یکی از ملزومات جهت ضد عفونی کردن و میکروب زدایی آب استخر به شمار می آید . استفاده دراز مدت از آب استخر باعث کثیف شدن آب , لیز شدن , جلبک زدن کف و دیواره استخر و ایجاد عارضه پوستی می شود که با استفاده از قرص کلر , تهیه زاج و کات کبود از عطاری از این مشکلات به دور باشید . اما توجه داشته باشید که هرگونه وسیله یا شی تیز و برنده یا داغ باعث آسیب دیدگی بدنه استخر میشود. از این رو افراد با توجه به محیطی که در اختیار دارند و یا با توجه به نیازی که بر اساس آن محصول را انتخاب می کنند می توانند استخر ایزی ست را خریداری کرده و بهترین محوطه آبی را ایجاد سازند. با این حال، بسیاری از ستارهها و افراد معروف به دنبال خرید محصولات با کیفیت بالا و طراحی منحصر بهفرد هستند.

این استخر با استفاده از با کیفیت ترین PVC ها تولید شده و چند برابر قوی تر از نمونه های مشابه بازار است و این بعلت توری نایلونی می باشد که در لایه میانی از آن استفاده شده است. لازم به ذکر است، محصول فوق با توجه به ساختاری که داشته در دسته استخر های ایزی ست یا قرار می گیرد که یکی از بهترین استخر های طراحی شده بازار است که تنها تولید کنندگان بزرگ و مطرح از این نوع از استخر ها تولید می کنند. این جارو دستی دارای دسته بلند آلومینیومی قابل تنظیم بوده که برای عمق های مختلف استخر به کار میرود و با متصل شدن به پمپ تصفیه آب شنی و پمپ فیلتری اینتکس کار میکند . برای دسته بندی انواع استخرهای پیش ساخته ایزی ست باید به نوع کاربرد و همچنین ردههای سنی مختلف دقت کرد. این جنس بدنه در برابر دما و فشار آب و همچنین در برابر نور و گرمای آفتاب مقاوم بوده به همین دلیل می توان با خیالی آسوده از این استخر در فضای باز استفاده کرد. این جارو به وسیله پمپ تصفیه آب شنی کار میکند و با متصل شدن به پمپ تصفیه عمل مکش را انجام داده و با فشار آب در کف استخر حرکت کرده و تمامی آشغال ها را به بیرون از استخر هدایت میکند .

فوم تاتامی استخر پیش ساخته در دمای بالا ریخته گری می شود و در برابر آب از خود مقاومت نشان می دهد به همین دلیل در دمای پایین از استحکام بالایی برخوردار است و در برابر اشعه ماوراء بنفش و ترک خوردن ناشی از فشار بسیار مقاوم می باشد . استخر ایزی ست نوعی استخر پیش ساخته است که هم بصورت استخر دایرهای شکل و هم بصورت استخر بیضی شکل با لبههای بادی و از جنس برزنت و الیاف ابریشم و پی وی سی ساخته میشود. همچنین لبه بالای استخر نیز ساخته شده از جنس پی وی سی درجه یک و عالی بوده که قابلیت باد شدن را دارد. همچنین در بخش های کناری بسته بندی نوشته هایی برای اطلاع رسانی به مصرف کنندگان موجود بوده تا در صورت نیاز بتوانند از آنها استفاده کنند. دریچه ها را باز کرده و دو سر شلنگ را به آنها وصل کرده و دو سر دیگر را لازم است که به لوله های موجود روی بدنه پمپ چسبانده و توسط بست های مخصوص آنها را قفل کنید. را ارائه کرده که شما عزیزان می توانید با شماره تلفن های فروشگاه سعید اینتکس تماس گرفته و سوالات احتمالی خود را با ما در میان گذاشته و مشاوره بگیرید.  Data w as c᠎reat ed by GSA C onte᠎nt  Gen᠎er ator Demoversion !

آخرین مطالب