North Kitsap منطقه مدرسه برنامه ریزی برای سقوط نیروی انسانی کاهش

Chris Henry Kitsap Sunمنتشر شده 5:32 PM EDT May 30, 2020NORTH KITSAP -- North Kitsap منطقه مدرسه نیروبخش است ب

توسط ABESTANEWS در 12 اردیبهشت 1399

NORTH KITSAP -- North Kitsap منطقه مدرسه نیروبخش است برای امکان آن را مجبور به کاهش تا 19 آموزش پوزیشن های در پاییز.

هیئت مدیره مدرسه در هفته گذشته به تصویب یک قطعنامه اجازه کاهش مقامات می گویند مورد نیاز در بخشی به دلیل اقتصادی خرید اینترنتی از COVID-19 بیماری همه گیر.

مدارس ملزم به اطلاع گواهینامه کارکنان (معلمان و آموزش متخصصان) توسط 15 مه هر سال در مورد هر گونه عدم تمدید قرارداد و یا اخراج.

"ما را ارشاد از قوه مقننه و یا از (دفتر سرپرست آموزش عمومی) است که این مهلت تمدید خواهد شد و یا تنظیم" سرپرست Laurynn ایوانز گفت.

تاثیر COVID-19 در مدارس

یک دلیل برای این پیش بینی از دست دادن درآمد پایین تر است ثبت نام. ثبت نام شماره به طور معمول کاهش در طول سال اما نگرانی ها و اقدامات احتیاطی مربوط به COVID-19 به نظر می رسد رانندگی یک نرخ بالاتر از خروج.

عرف North Kitsap را ثبت نام قطره است در مورد 0.6%. برای کودکستان تا کلاس هشتم در سال جاری کاهش حدود 1 درصد. برای دانش آموزان دبیرستانی (نمرات 9-12) آن را 2 درصد کاهش دهد.

North Kitsap از دست داده و حدود 60 دانش آموز در آغاز ماه فوریه و مارس 13 و پس از آن تمام واشنگتن ساختمان مدرسه بسته شد برای بقیه سال برای خنثی کردن گسترش coronavirus.

"خانواده های سمت چپ برای انواع homeschool آنلاین, آکادمی و برخی فقط برخی فقط متوقف آینده" ایوانز گفت. "ما همچنان به کار برای تماس با این خانواده ها در خصوص وضعیت ثبت نام خود را."

پس از آن وجود دارد تاثیر COVID-19 در دولت, بودجه, است که اصلی منبع مالی برای مدارس. North Kitsap مقامات اخذ شده است "هفتگی هشدارهای" از مقامات وزارت امور خارجه که آنها انتظار یک 4 میلیارد دلار به 6 میلیارد دلار کاهش در کل بودجه دولت است.

"پیش بینی ما حداقل در برخی از شیوه ای تاثیر به K-12 آموزش و پرورش" ایوانز گفت. "ما در حال حاضر در حال مرور ناشناخته آب در یک میزبان از جبهه با توجه به کروناویروس بحران است. ثبت نام, دولت, بودجه ریزی و بودجه منطقه همه محکم مرتبط با یکدیگر است. در حال حاضر وجود دارد بسیاری از ناشناختهها همانطور که ما در نگاه به سال آینده, اما ما نمی دانیم که اقتصادی و اجتماعی اثرات این بحران احساس خواهد شد برای برخی از زمان به آینده است."

بالاتر حقوق بیمه سلامت

این منطقه نیز شاهد افزایش هزینه ها به طور مستقیم مربوط به COVID-19.

یک تغییر در سال گذشته به سیستم برای کارکنان مزایای بیمه بهداشت و درمان است و هزینه ولسوالی بیشتر از آنها در حال گرفتن از دولت با توجه به North Kitsap مقامات.

برای North Kitsap, هزینه های بهداشت و درمان برای سال آینده به طور کامل پوشش داده شده توسط دولت, پیش بینی افزایش حدود 1.75 میلیون.

حقوق کارکنان و منطقه عملیاتی هزینه های در حال افزایش در نرخ که جلبک دولت تورم افزایش بودجه آن از 1.6% منطقه گزارش شده است. North Kitsap مقامات می گویند که تا حد زیادی به این دلیل که دولت تعهد را به طور کامل صندوق اساسی آموزش و پرورش از جمله حقوق کارکنان تولید کمتر است که این هزینه در واقع برای اجرای این منطقه است.

دولت اختصاص مدارس سرمایه گذاری برای تعداد معینی از کارکنان در هر مدرسه است. آنها به طور معمول استفاده از محلی بودجه و منابع دیگر به استخدام کارکنان اضافی و به ارائه حقوق مذاکره با چانه زنی واحد از آنچه خواهد بود که تحت پوشش دولت تخصیص. به عنوان کارکنان حرکت محلی و دستمزد مقیاس هزینه برای مناطق منحصر به فرد سبقت گرفتن آنچه اختصاص داده شده توسط دولت است.

"برای مثال با تغییر در مدرسه حقوق و دستمزد جدول در دمای معلم پرداخت پیش بینی شده است برای افزایش 1.8% در تصدی بالا می برد تنهایی" از این منطقه اظهار داشت: در یک ایمیل. "حدود 85 درصد از هزینه های ما هستند و در حقوق و مزایا و بنابراین این یک تاثیر قابل توجهی در بودجه ما است."

North Kitsap نظر خود را خوش شانس به یک شاغل و کارکنان با تجربه ایوانز گفت. اما دولت دیگر طول می کشد, معلم با تجربه به حساب در هنگام استفاده از آن در هر مدرسه مدل تخصیص بنابراین مناطق با بیشتر کارکنان با تجربه باید را تشکیل می دهند تفاوت.

دیگر هزینه را افزایش می دهد

در یکی دیگر از بودجه آمار منطقه را هزینه برای شرکت در ایالت واشنگتن به مدیریت ریسک استخر فراهم می کند که پوشش مانند یک سیاست بیمه را افزایش می دهد 25 درصد یا حدود 200000 نفر در سال آینده.

تمام سازمان های شرکت کننده در استخر خطر کردم سر تا درباره افزایش سخنگوی Jenn markaryan را گفت. "این است و نه خاص به North Kitsap." او گفت: در پاسخ به این سوال که آیا این افزایش ناشی از $5 میلیون طرح دعوی در دادگاه حل و فصل منطقه رسید و در اواخر سال 2019 با خانواده ها از آموزش و پرورش ویژه دانش آموزان ادعا شده تجاوز جنسی در یک اتوبوس مدرسه در سال 2015.

در نهایت منطقه انتظار دارد در مورد $500,000 کمتر از دولت برای حمل و نقل. بودجه دولت را افزایش می دهد برای حمل و نقل است که برای سال آینده شد وتو توسط رژیم صهیونیستی. جی Inslee به عنوان بخشی از دولت در پاسخ به پیش بینی های اقتصادی تاثیر COVD-19.

ایوانز گفت: هنوز زود در روند بودجه و وجود دارد بسیاری از ناشناختهها.

"در حالی که ما امیدواریم که ما نمی خواهد که به طور کامل تصویب پارامترهای قطعنامه ما باید به آماده سازی برای سناریوهای است که شامل ثبت نام کاهش و کمبود درآمد در سال تحصیلی" ایوانز گفت.

Chris Henry گزارش آموزش و پرورش و جامعه, اخبار, برای, Kitsap Sun. رسیدن به او را در (360) یا 792-9219 christina.henry@kitsapsun.com. حمایت از پوشش اخبار محلی با ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب