جدید آتش نشان مرکز آموزش های برنامه ریزی شده برای غرب تپه های منطقه برمرتون

مسیحی Vosler Kitsap Sunمنتشر شده 3:27 PM EDT 31 مه سال 2020برمرتون — خصوصی, شرکت مسئول برای نیروی دریایی آتش ن

توسط ABESTANEWS در 12 خرداد 1399

برمرتون — خصوصی, شرکت مسئول برای نیروی دریایی آتش نشانی را آموزش می تواند بدون یک خانه در ماه آینده زمانی که آن را اجاره در Kitsap آمادگی مرکز منقضی می شود.

WRG آتش آموزش شبیه سازی — خدمات فراهم می کند که دریایی آتش نشانی و کنترل آسیب های آموزشی برای پرسنل نیروی دریایی در تمام کشتی ها در برمرتون و اورت و همچنین گارد ساحلی — عامل شده است از Kitsap آمادگی مرکز کارور خیابان برای پنج سال گذشته است.

پس از آن اجاره منقضی 30 ژوئن WRG نیاز به حرکت آن آموزش عملیات در جای دیگر. اما این شرکت پیشنهاد برای ساخت یک مرکز آموزش جدید فقط پایین جاده از آمادگی مرکز است که در روی زمین abuts چندین حساس تالاب مناطق — نمی تواند حرکت رو به جلو بدون مجوز ویژه از شهرستان.

"نیروی دریایی نیاز به دانستن است که ما باید یک محل برای آموزش ملوانان همین دلیل است که ما شده ایم در تلاش برای به دست آوردن این خواص ساخته" WRG آموزش هماهنگ کننده جری Daniels گفت.

WRG خواسته است مشترک گروه مدیریت (JMG) اجرا می شود که آمادگی مرکز برای شش ماه دیگر تمدید در حالی که این پیشنهاد را می رود از طریق این شهر اجازه روند. این JMG — که شامل سه منطقه آتش گروه ها, Kitsap County Sheriff دفتر پزشکی قانونی در دفتر گروه مدیریت اضطراری, Kitsap, 911 و سازمان های دیگر — کاهش یافته است به تمدید اجاره نامه.

"ما باید به آنها گفت که ما نیاز به مکانی به عنوان ژوئن 30th که اجاره نامه است و بیش از آن بود به وضوح بیان بیش از چند سال گذشته" جنوب, Kitsap, Fire & Rescue رئیس و JMG رئیس Steve Wright گفت.

بخش آتش در Kitsap رشد قابل ملاحظه ای از آمادگی مرکز ساخته شده بود و JMG بزرگتر برنامه ریزی برای اموال رایت گفت. یک Kitsap گسترده "آموزش کنسرسیوم" در آثار یک برنامه است که تحکیم آموزش برای شش آتش ادارات در این شهرستان در یک مکان. این طرح به برگزاری منظم آموزش منطقه ای و همچنین در خانه آتش آکادمی در آمادگی مرکز ابتدا در 2021.

قبل از آن اتفاق می افتد تغییرات نیاز به تکمیل شود به برج آتش نشانی در سایت رایت گفت. WRG repurposed ساختار به جای دریایی آموزش آتش و آتش محلی بخش برنامه ریزی برای روده ساختمان و نوسازی آن برای سازه های آتش نشانی. JMG همچنین قصد دارد برای اضافه کردن کلاس های درس و دفاتر برای آموزش افسران و پیشرفت های دیگر.

"ما همیشه به حال این به عنوان یک هدف با یک محل ما می خواستیم به زمین با یک قوی تر آتش آموزش ضمن خدمت برای جامعه" رایت گفت. "ما اجازه WRG می دانم که ما فقط قصد امضای قرارداد برای مدت طولانی, شما نیاز به برنامه دیگری."

جدید آتش مرکز آموزش های برنامه ریزی شده

WRG کاوش دیگر ممکن است سایت برای مرکز آموزش از جمله ملک در نزدیکی برمرتون ملی فرودگاه است که در حال حاضر در حال طراحی و توسعه توسط Panattoni Inc. به عنوان یک تحویل مرکز آمازون با توجه به دانیلز.

این شرکت در نهایت فرود بر روی یک 3.6 هکتار قطعه زمین در 5225 سینکلر راه فقط یک فاصله کوتاه از زمان مرکز آموزش. به طور مستقیم به غرب از اموال است و چهار "دسته سه" تالاب به عنوان به خوبی به عنوان ناشناس نهر.

زمانی که نهایی زمینهسازی ثبت شد در اموال آن در سال 2007 آن را واگذار به صاحبان این کد شهرستان در محل در آن زمان از جمله قوانین و مقررات برای توسعه بافر. که vesting باسابقه در سال 2017 و بافر شد به روز رسانی به منعکس کننده جدید مناطق بحرانی کد با توجه به برمرتون ارشد برنامه ریز گرت جکسون.

جدید 300 فوت مناطق بحرانی بافر شامل بسیاری از اموال که در آن جدید مرکز آموزشی خواهد بود واقع شده – به طور موثر جلوگیری از WRG از ساختمان در اموال و در همه. برنامه ای برای تسهیلات شامل سه داستان کشتی نیروی دریایی سرپا نگه داشتن است که خواهد شد مورد استفاده قرار گیرد برای آموزش ملوانان در چگونه به مبارزه با آتش سوزی کشتی, کلاس های درس ذخیره سازی و پارکینگ.

"که به معنی ملک خواهد بود undevelopable," Daniels گفت.

وست هیلز توسعه LLC متقاضی در این پروژه به کار گرفته شده برای استفاده مناسب استثنا که رد پروژه از برخی از نقاط شهر را به مناطق بحرانی فرمان. تحت کد شهرستان یک توسعه دهنده می تواند درخواست برای استفاده مناسب استثنا اگر آن را می تواند نشان دهد که این شهر را "انکار از همه استفاده معقول" از اموال.

نمایندگان از دولت در بخش محیط زیست و ماهی ها و حیات وحش و همچنین Suquamish قبیله بررسی و تصویب این پیشنهاد با شرایط.

به جای 300 پا بافر از تالاب WRG است پیشنهاد بافر بین 55 تا 112 پا با توجه به علامت magic thermodynamic با LDC, Inc., مهندسی شرکت برای این پروژه است. WRG مورد نیاز خواهد بود به نرده های غربی خط اموال و ممنوع است از استفاده از هر گونه فوم ضد حریق در طول آموزش. این شرکت تنها قصد دارد با استفاده از آب پروپان و CO2 خاموش Daniels گفت.

این شرکت را از یک جاده خاکی و حذف برخی گونه های مهاجم در اموال و مسئول کاشت پوشش گیاهی بومی بین مرکز آموزش و تالاب. WRG را ذخیره آب مورد استفاده برای آموزش در یک مخزن زیرزمینی و بازیافت آن است. رواناب فاضالب های سطحی خواهد بود گرفته شده توسط یک موجود تالاب در جنوب اموال.

برمرتون جلسه امتحان اندرو ریوز را تایید یا رد استفاده مناسب استثنا. آخرین سه شنبه ریوز دستور جلسه ضبط به باز باقی می ماند برای یک هفته در حالی که این شهرستان اعطا با دولت زیست محیطی سازمان در مورد شرایط متعدد در نرم افزار است.

در صورت تصویب این پروژه هنوز هم نیاز به توسعه سایت و مجوز ساخت و ساز و به احتمال زیاد نمی تواند ساخته شود که WRG اجاره است. دانیلز گفت: او نمی داند که در آن ملوانان قطار در موقت.

یک نماینده از نیروی دریایی نیست پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر با مهلت.

"آموزش ما برای نیروی دریایی وجود دارد این است که کاملا منحصر به فرد در مقایسه با سایت های دیگر و این مهم است که این آموزش در اینجا باقی می ماند در برمرتون," Daniels گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن