جدید چی فرانسیسکن خانواده پزشکی کلینیک مجموعه ای برای باز کردن در هفته آینده در برمرتون

آستن Macalus Kitsap Sunمنتشر شده 4:54 PM EDT Jun 25, 2020برمرتون — چی فرانسیسکن جدید برمرتون درمانگاه خواهد شد

توسط ABESTANEWS در 6 تیر 1399

برمرتون — چی فرانسیسکن جدید برمرتون درمانگاه خواهد شد برای باز کردن کسب و کار در هفته آینده به مناسبت ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی آینده با حضور در شهرستان Kitsap بزرگترین شهرستان.

شمال غربی واشنگتن پزشکی خانواده درمانگاه که شروع به دیدن بیماران در چهارشنبه خانه چی فرانسیسکن را نوپای برنامه اقامت برای پزشکان خانواده.

با یک تیم از بیش از 60 حرفه ای پزشکی از جمله 24 ساکنان پزشکی که با بیماران تحت هدایت مربیان مراقبت های اولیه درمانگاه را با ارائه طیف وسیعی از خدمات سرپایی از جمله زنان و کودکان و سالمندان, ورزش, بهداشت و درمان اعتیاد.

بیشتر: بیمارستان تحکیم و تاریخچه برخورد: چگونه هریسون مرکز پزشکی خود را از دست داده نام

باز شرح زیر ماه از بازسازی درمانگاه ساختمان همراه Kitsap راه بود که سابق QFC فروشگاه مواد غذایی. در داخل شما هرگز نمی دانید ممکن است تسهیلات قبلی تابع. این 27,000 فوت مربع فضا دارای 30 اتاق آزمون با گسترش ظرفیت انتظار می رود برای دیدن بیش از 25000 بازدیدکننده داشته است در هر سال با توجه به چی فرانسیسکن مقامات.

در سال های آینده چی فرانسیسکن حضور در برمرتون تنظیم شده است به طرز چشمگیری تغییر. با آن 500 میلیون دلار سیلوردل بیمارستان گسترش مجموعه ای برای باز کردن این سقوط St. Michael مرکز پزشکی — formerly known as Harrison مرکز پزشکی — انتقال خدمات به آن نقطه جدید در طول چند سال آینده.

بیشتر: برمرتون اقامت reunites جوان MD با دکتر که او را تحویل داده

با چی فرانسیسکن در نهایت تخلیه در برمرتون بیمارستان جدید مراقبت های اولیه درمانگاه را تبدیل به محل اصلی آن خدمات پزشکی ارائه شده در شهرستان. چی فرانسیسکن مقامات می گویند آنها همچنین برنامه ریزی برای روشن کردن فضا در کنار شمال غربی واشنگتن خانواده درمانگاه پزشکی به یک مرکز مراقبت های فوری اما ارائه یک بازه زمانی.

دکتر مایکل واتسون مدیر غربی پزشک خانواده برنامه اقامت می گوید: سه سال برنامه فراهم می کند بسیار مهم مراقبت های اولیه است که فاقد بسیاری از جوامع کوچکتر مانند Kitsap County است. در ضمن واتسون گفت: اقامت به ارمغان می آورد جدید پزشکان که بیشتر احتمال دارد به اقامت و زندگی در جامعه برای سال آمده است.

بیشتر: 'آن را به مدت طولانی': چی فرانسیسکن معافیت زمین در برمرتون درمانگاه

به عنوان برمرتون آماده برای "رشد بی سابقه ای" شهردار گرگ ویلر گفت: در آزادی مطبوعات "ما قدردانی چی فرانسیسکن است ادامه داد: سرمایه گذاری در حفظ بهداشت با حضور در برمرتون."

"این درمانگاه کمک خواهد کرد که اطمینان حاصل شود ما ساکنان دسترسی به مراقبت های بهداشتی از جمله کسانی که کم درآمد بیمه و معلول در جامعه ما" ویلر گفت: در انتشار.

دکتر لسلی Waldman, دانشیار مدیر برنامه اقامت می گوید: نقطه جدید را فراهم می کند یک محل راحت تر و فضای بیشتری برای بیماران به مراقبت از آنها نیاز به.

"ما امیدواریم که آن را آسان تر برای جامعه ما را پیدا کنید و دریافت مراقبت های اولیه" او گفت:.

آستن Macalus است Kitsap Sun خدمات اجتماعی خبرنگار — پوشش مراقبت های بهداشتی بی خانمانی و چگونه برنامه های در حال خدمت به کسانی که نیاز دارند. او را می توان در رسید austen.macalus@kitsapsun.com یا 360-536-6423.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام برای یک اشتراک دیجیتال.

آخرین مطالب