پل جدید در Seabeck خواهد اجازه عبور راحت تر برای ماهی قزل آلا

جسی Darland Kitsap Sunمنتشر شده 4:23 PM EDT Jun 26, 2020SEABECK — ماهی قزل آلا را باید زمان آسان تر از عبور از

توسط ABESTANEWS در 7 تیر 1399

SEABECK — ماهی قزل آلا را باید زمان آسان تر از عبور از Seabeck کریک پس از یک پل جدید جایگزین culvert در Seabeck هالی Road NW.

این Kitsap County Public Works بخش و هود کانال ماهی قزل آلا تقویت گروه در حال کار بر روی این پروژه است که باعث بسته شدن جاده از اواسط ماه جولای به احتمال زیاد از طریق بقیه سال.

گاس جانسون مدیر پروژه برای هود کانال ماهی قزل آلا افزایش گفت Seabeck نهر اصلی به تعدادی از بومی ماهی قزل آلا جمعیت. کوچکتر culvert در Seabeck هالی Road NW همراه با ماهی نردبان باعث می شود یک مشکل بزرگ برای بزرگسالان ماهی قزل آلا در تلاش برای تخم ریزی و یا نوجوانان در تلاش برای دریافت از طریق. Steelhead سقوط کردن coho و ساحلی قاتل ماهی قزل آلا تمام سفر Seabeck نهر.

ماهی مانع است و فقط حدود یک مایل به حوضه جانسون گفت: "اما "وجود دارد بیش از هفت کیلومتر از زیستگاه تخم ریزی. ما واقعا می خواهید به اجازه دهید ماهی دسترسی است که زیستگاه."

Seabeck نهر است و به شدت تحت نظارت حوزه آبخيز گفت: Mendy هارلو, مدیر اجرایی, برای هود کانال ماهی قزل آلا افزایش است. به عنوان پروژه های مرمت انجام می شود غیر انتفاعی کار می کند با دولت جمع آوری اطلاعات در مورد ماهی قزل آلا و جریان. مهاجرت جوانان و بزرگسالان ماهی شمارش و جمع آوری داده ها نیز به عنوان یک اندازه گیری برای تاثیر پروژه های مرمت.

Seabeck هالی Road NW بسته خواهد شد بین فولی خط و لارسون خط برای این پروژه است. نشانه هایی برای انحراف مسیر خواهد بود ارسال شده در منطقه است.

"هیچ کس برای رفتن به دسترسی به خانه خود گفت:" تینا نلسون ارشد, مدیر برنامه, برای, Kitsap, عمومی کار می کند.

کمیسیون در روز دوشنبه تصویب بسته شدن جاده هر چند تاریخ شروع دقیق بستگی به پیمانکار نلسون گفت. بسته شدن جاده ها باعث می شود این پروژه سریعتر و کم هزینه تر از تلاش برای نگه داشتن جاده و باز در حالی که ساخت پل, او گفت:. که همچنین باعث می شود بیشتر نگرانی های ایمنی برای کارگران و سفر به این منطقه است.

هود کانال ماهی قزل آلا تقویت گروه تحت فشار قرار دادند تا این پروژه به جلو نلسون گفت. این گروه با استخدام یک مشاور برای طراحی و اجازه این پروژه است. نلسون گفت: این گروه صاحب پروژه و اعطای هر چند هنگامی که پل ساخته شده است, از آن خواهد شد مالکیت و نگهداری توسط شهرستان. شهرستان نیز مدیریت پروژه در ساخت و ساز.

"آنها کار کرده اند به منظور بهبود زیستگاه ماهی قزل آلا در کل حوضه در امتداد نهر" نلسون گفت.

هود کانال ماهی قزل آلا تقویت گروه 501c3 غیر انتفاعی خود را جشن 30 سال از بازسازی زیستگاه ماهی قزل آلا در کانال هود و بیشتر Puget صدا. این گروه پروژه های طیف وسیعی از culvert تعویض به 50 هکتار خور ميباشد. هارلو گفت: این گروه با جامعه سود کمک از داوطلبان اعمال می شود و برای کمک به مردمی زیستگاه پروژه های مرمت آغاز شده است.

"ماموریت ما این است که نه فقط در آوردن ماهی قزل آلا جمعیت بازگشت به کانال هود اما نوع برقراری ارتباط اهمیت اکوسیستم های ما به جامعه" هارلو گفت. "اتصال مردم به جهان اطراف آنها را."

این گروه اعمال می شود برای کمک مالی از برایان ابوت ماهی مانع حذف مدیره است که توسط اداره امور خارجه واشنگتن, تفریح و حفاظت و واشنگتن گروه از ماهی ها و حیات وحش است.

شهرستان همسان بودجه برای پروژه های خارج از جاده صندوق برای 2.3 میلیون دالر پل.

"من فکر می کنم از یک شهرستان, چشم انداز, ما ماهی موانع در Kitsap County" نلسون گفت: "در برخی از نقطه ما در حال حرکت رو به جلو به تلاش برای حذف آن."

از بین بردن موانع با این حال هزینه های زیادی از پول است.

"البته این یک فرصت بزرگ" او گفت:.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن