نیروی دریایی را به تجمع در هند و اقیانوس آرام دیده می شود به عنوان یک هشدار به چین

لولیتا C. BALDOR آسوشیتد پرسمنتشر شده 8:19 PM EDT Jun 12, 2020واشنگتن (AP) — برای اولین بار در نزدیک به سه سال

توسط ABESTANEWS در 24 خرداد 1399

واشنگتن (AP) — برای اولین بار در نزدیک به سه سال و سه هواپیمای آمریکایی حامل در حال گشت زنی در اقیانوس هند و آرام آبهای نمایش عظیم از نیروی دریایی در یک منطقه roiled توسط خونتان تنش بین آمریکا و چین و نشانه آن است که نیروی دریایی اتحاد bounced بازگشت از بدترین روز از شیوع کروناویروس.

این غیر معمول به طور همزمان ظاهر از سه کشتی های جنگی همراه با رزمناوهای نیروی دریایی, ناوشکن, جت های جنگنده و هواپیماهای دیگر می آید که ایالات متحده به شدت انتقاد پکن در پاسخ به این coronavirus شیوع آن حرکت می کند به اعمال کنترل بیشتر بر هنگ کنگ و مبارزات خود به militarize ساخته دست بشر جزایر در دریای چین جنوبی است.

"شده اند وجود دارد برخی از نشانه های چینی نوشته است که ایالات متحده ضربه سخت بود COVID-19 که آمادگی نظامی کم بود بنابراین شاید وجود تلاش های ایالات متحده برای سیگنال چین که آن را نمی باید داشت" گفت: بانی Glaser, مدیر چین قدرت پروژه در مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی.

"چینی قطعا به تصویر بکشد این را به عنوان یک مثال از آمریکا تحریکات و به عنوان شواهدی وجود دارد که ایالات متحده یک منبع بی ثباتی در منطقه است."

بیشتر: آموزش کامل نیمیتز مجموعه بادبان برای طولانی استقرار

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتقاد خود را از دست زدن به coronavirus شیوع را محکوم کرده است چین برای آنچه که او می بیند به عنوان یک شکست به اندازه کافی هشدار جهانی در مورد COVID-19 تهدید. دولت نیز نقل مکان کرد به ممنوعیت چینی دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران با لینک کلیک کنید برای مردم ارتش آزادی بخش و یا دیگر سرویس های امنیتی از ایالات متحده است.

همگرایی سه اعتصاب حامل گروه در منطقه غیر معمول است چرا که تعداد محدودی از حامل و این واقعیت است که آنها اغلب دوچرخه سواری از طریق برنامه تعمیر پورت بازدید, آموزش و یا استقرار به سایر نقاط جهان است. این هفته اما فرماندهان نیروی دریایی گفت: آنها قادر به استفاده از زمان به خصوص در این دوره از قدرت رقابت با چین است.

ملی ایالات متحده آمریکا, استراتژی دفاع, به نقل از چین به عنوان یک نگرانی امنیتی و رهبران پنتاگون کار کرده اند برای تغییر بیشتر منابع و دارایی های نظامی به منطقه به نبرد با آنچه آنها را ببینید این است که پکن در حال رشد نفوذ اقتصادی و نظامی ممکن است.

"توانایی حضور در یک راه قوی است که بخشی از رقابت است. و به عنوان من همیشه به بچه ها من اینجا شما رو به حال به برنده هنگامی که شما در حال رقابت گفت:" عقب Adm. Stephen Koehler مدیر عملیات در Indo-Pacific Command. "حمل و اعتصاب حامل گروه حکم بزرگ هستند فوق العاده نمادهای قدرت نیروی دریایی آمریکا. من واقعا هستم خیلی اخراج کردن که ما رو سه نفر از آنها در حال حاضر است."

صحبت به آسوشیتد پرس از دفتر خود در هاوایی Koehler گفت: چین به آرامی و با متد ایجاد پایگاه نظامی در دریای چین جنوبی قرار دادن موشک و سیستم های جنگ الکترونیک بر روی آنها. آمریکا و دیگر متحدان و شرکای خود در منطقه را افزایش عملیات در نزدیکی انسان ساخته سلیمان به تلاش برای بلانت توسعه چین اما هیچ کدام از آن به نظر می رسد به کار.

Koehler گفت که اخیرا به چین اعزام هواپیما به آتشین صلیب مرجانی در جزایر اسپراتلی است و در حال حاضر عامل آنها را از وجود دارد.

بیشتر: ضرب و شتم انفجار تخته USS Nimitz

روز پنجشنبه اعتصاب گروه کشتی های جنگی بودند گسترش در سراسر اقیانوس هند و آرام. یو اس اس تئودور روزولت و اعتصاب خود را گروه عامل در دریای فیلیپین در نزدیکی گوام. یو اس اس نیمیتز اعتصاب است در اقیانوس آرام کردن ساحل غربی ایالات متحده. یو اس اس رونالد ریگان اتحاد چپ پورت در ژاپن است و عامل در دریای فیلیپین در جنوب وجود دارد. فرماندهان نیروی دریایی شد و سریع به اشاره است که ده ها تن از دیگر کشتی های نیروی دریایی شده بود عامل در سراسر اقیانوس آرام اما اعتصاب سه گروه قرار داده و یک بیت از یک علامت تعجب بر تعهد آمریکا به منطقه و متحدان آن است.

روزولت به تازگی به وظیفه پس از گذراندن بیش از دو ماه کنار در گوام با COVID-19 شیوع در میان خدمه آن. قرنطينه و گسترده جدید بهداشت و ایمنی روش تا به حال به نهاد قبل از کشتی های دیگر می تواند گسترش.

به عنوان آنها استقرار ملوانان' زندگی روزمره در کشتی و به برخی از درجه عملیات خود را در دریا است تغییر داده شده است توسط ویروس و جدید احتیاطی آنها باید برای اطمینان از کشتی باقی می ماند پاک کردن عفونت و قادر به ادامه عملیات.

پردازنده نیمیتز عقب Adm. جیم کرک گفته شده اند وجود دارد هیچ موارد مثبت این ویروس در کشتی پس از آن مجموعه خارج است و او با اعتماد به نفس از تمام تغییرات در محل قرار داده و آن را نگه دارید که راه. در نیمیتز و از سوی دیگر اقیانوس آرام کشتی خدمه در حال نمایش روزانه آنها ماسک می پوشند که در آن مورد نیاز, غذا, ساعت تمدید شده است اجازه می دهد تا برای بیشتر اجتماعی فاصله و خاص مسیرهای تعیین شده در کشتی برای جلوگیری از ملوانان از bumping به یک دیگر در معابر باریک و پله ها.

"همانطور که ما سر به ایستاده به تماشای این پیام این است که این پایان آغاز" برای خدمه گفت: Kirk فرمانده اعتصاب حامل گروه 11. "در حال حاضر از آن زمان برای رفتن در مورد انجام کار ما به بهترین توانایی ما."

Koehler گفت: کشتی را به ادامه کار با متحدان و شرکای خود در منطقه انجام تمرینات در دریا و گشت رقابت مناطق. یک کلید تغییر خواهد شد توانایی خود را به توقف در بنادر خارجی.

بندر بازديد شده اند تا حد زیادی محدود به جز به دقت انتخاب کنید تا لوازم زمانی که لازم است. گوام تعیین شده تنها بندر امن برای پورت متوقف می شود در اقیانوس آرام تا کنون و ملوانان تنها محدود آزادی برای رفتن به اسکله و نمی تواند آزادانه در شهر. رهبران نیروی دریایی به دنبال ایجاد دیگر پناهگاه های امن اما مورد تایید آنها است.

این است که گفت: Koehler "این طبیعی است." و او گفت که در حالی که آن را به احتمال زیاد خواهد شد وجود سه اعتصاب حامل گروه همواره در اقیانوس آرام بیش از دراز مدت "آن چیزی است که ما می توانید انجام دهید زمانی که ما می خواهیم."

حمایت از پوشش اخبار محلی با ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن