نیروی دریایی می خواهد برای ساخت نیروگاه در بنگور برمرتون پایگاه

جاش Farley Kitsap Sunمنتشر شده 10:49 AM EDT Jul 24, 2020برمرتون — نیروی دریایی است که به دنبال توسعه دهندگان ب

توسط ABESTANEWS در 3 مرداد 1399

برمرتون — نیروی دریایی است که به دنبال توسعه دهندگان برای ساخت نیروگاه در آن تاسیسات در بنگور و برمرتون ارائه به اجاره زمین در ازای قوی برق پشتیبان در هنگام قطع گسترده رخ می دهد.

تا 95 هکتار در بنگور و 10 در برمرتون می تواند تحت اجاره این پیشنهاد است. نیروی دریایی که پایگاه های هسته ای 13-طراحی زیردریایی و 2 هواپیمای حامل اینجا می گوید: از آن خواهد شد در نظر گرفتن منابع تجدید پذیر مانند انرژی خورشیدی و انرژی باد و همچنین غیر تجدید پذیر منابع انرژی مانند گاز طبیعی است.

"که در آن ما بهره مند است در امنیت انرژی و حالت ارتجاعی" گفت: سروان ، بن میلر نیروی دریایی مهندسی تاسیسات Command غربی افسر فرمانده.

پیشنهادات با توجه Aug. 18 و نیروی دریایی امیدوار به انتخاب توسعه دهندگان در ماه جولای سال 2021 با پروژه های تکمیل شده در سال 2024.

پروژه توسعه دهنده می تواند خوراک قدرت های موجود در شبکه برق در شهرستان Kitsap در طول زمان نیروی دریایی آن را نیاز ندارد. اما "ویلینگ" به شبکه موجود خواهد نیاز به اجازه صاحبان آن — در بننویلل قدرت دولت که حفظ ستون فقرات خطوط انتقال و به Puget Sound انرژی آب و برق در شارژ از برق زیرساخت ها است.

Puget Sound انرژی در حال بررسی این پروژه است. این ابزار همچنین نیاز به یک فرایند برای هر تولید کننده قدرت به هر دو اتصال آن به خطوط برق و همچنین فروش قدرت به آنها با توجه به جارت Nolan یک سخنگوی.

اگر گیاهان به تولید گازهای گلخانه ای وجود دارد که به احتمال زیاد یک زاغه از موانع نظارتی به روشن به عنوان به خوبی. یک preconstruction هوا مجوز مورد نیاز خواهد بود توسط Puget Sound هوای پاک آژانس با توجه به استیو ون Slyke آن انطباق مدیر.

فروشندگان متعدد می تواند انتخاب شود برای ساخت یک کار گیاهان در دو محل نیروی دریایی گفت. نیروی دریایی مشخص نیست حداقل خروجی مورد نیاز در اسناد و مدارک برای پیمانکاران بالقوه برای نقد و بررسی.

در بنگور نیروی دریایی اتحاد فاش دو بالقوه: در حدود 23 هکتار شامل زمین جنگلی در هر دو طرف از Luzon در خیابان در نزدیکی تقاطع با ماشه خیابان. اموال نهفته در مجاورت یک موجود پستهای برق.

دوم, یک سایت بسیار بزرگتر نشسته بر 72 هکتار در انتهای جنوبی این پایه بر روی زمین جنگلی در شمال این گوشه ای از جنوب مرز جاده و ناتیلوس خیابان.

در برمرتون 10 هکتار ارائه شده برای اجاره نامه های موجود در سطح پارکینگ: برای اولین بار در پنج هکتار در جنوب خیابان اول و مرزهای, Kitsap, حمل و نقل, اتوبوس, انبار به غرب آن; دوم, دو هکتار است که بین یک پارکینگ به شرق آن و فرگت دروازه به غرب; و سوم سه هکتار در سایت مجاور به کشتی سازی نیروگاه بخار در آن سمت غرب و جنوب فرگت خیابان. دو موجود پستهای برق واقع شده در نزدیکی سه خواص.

در برنامه ریزی اسناد و مدارک نیروی دریایی می گوید آن را ادامه خواهد داد عامل کشتی سازی نیروگاه بخار که قابل اجرا بر روی گاز.

بیشتر: پنج واقعیت در مورد پایگاه نیروی دریایی Kitsap بخار نیروگاه دودکش

چگونه زمین-برای-قدرت مبادله آثار

نیروی دریایی این است که به دنبال قدرت گیاهان تحت متمایز وزارت دفاع فرایند شناخته شده به عنوان "افزایش استفاده از اجاره نامه." به جای استفاده از بودجه نظامی, نصب و راه اندازی می توانید با اجاره زمین های خود را به یک توسعه دهنده برای تامین مالی پروژه های خود با هدف به نفع هر دو است. در سراسر کشور روند استفاده شده است که نه تنها ایجاد جدید برق اما توسعه تجاری املاک و مستغلات.

برای مثال نیروی دریایی جوهر 40 سال EUL در پایگاه مشترک پرل هاربر-Hickam در سال 2004 برای ساخت ساختمان اداری. یک توسعه دهنده ساخته شده Moanalua مرکز خرید انجام این ماموریت اما با آن فضا را برای برخی از 30 خرده فروشان. ارزش ملک افزایش یافته و نیروی دریایی هنوز هم برای پرداخت اجاره بها برای اداره ساختمان.

مطلب: نیروی دریایی, چشم دوم هواپیما حامل حوض خشک در Puget Sound نیروی دریایی کشتی سازی

نزدیک مقایسه با نیروی دریایی را تلاش جدید در اینجا این است که در لوقا پایگاه نیروی هوایی در آریزونا. نیروی هوایی اجاره در حدود 100 هکتار به آریزونا خدمات عمومی دولت را بزرگترین ابزار قدرت برای نصب پانل های خورشیدی فتوولتائیک. این گیاه می تواند تولید حدود 10 مگاوات در یک پایه که نیاز به 70 در سال 2015 با توجه به Arizona Republic.

مقامات نیروی دریایی به نام پیشنهاد در اینجا یک اولویت است. جان Kliem نیروی دریایی مهندسی فرماندهی املاک و مستغلات دفتر مدیر اجرایی گفت که "تخت بودجه نظامی است و دیگر بهانه ای برای رشد تعداد انتقادی تهی دست نصب و راه اندازی نظامی مورد نیاز است."

جاش Farley یک خبرنگار پوشش نظامی برای Kitsap Sun. او را می توان در 360-792-9227, josh.farley@kitsapsun.com و یا در توییتر @joshfarley.

در نظر گرفتن حمایت از روزنامه نگاری محلی در شهرستان Kitsap: ثبت نام برای اشتراک دیجیتال امروز است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب